quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
wat is je punt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snuiven jongen, snuiven. Zit in zo'n potje.
Je bracht het alsof het een pilleken betrof.quote:
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bracht het alsof het een pilleken betrof.
Kutbelg ben je ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemen
Inhaleren was het woord wat ik verwachte. Innemen doe ik met pillen en je neus boven een potje.... Nja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hoor, innemen is voor mij gewoon tot je nemen
kutuser bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winegumquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kutuser bah
Die FL dan jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver Mur, ben je nu al dronken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Hufters, ik kan de tt niet lezen bedoel ik
Er staat dan ook niet snowie is maar snowie HEEFTquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Hufters, ik kan de tt niet lezen bedoel ik
En de rest is "een schurfthekel aan Mur"quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet snowie is maar snowie HEEFT
Iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
En de rest is "een schurfthekel aan Mur"
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Winegum
Jong
Kutuser
Ukkie
Deerntjen
of doen we geen hints?
Letselverwensing is gedoogdquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat jullie een hele nare val maken, dat jullieber een pijnlijke schaafwond aan jullie puntige knietjes aan overhouden.
Banquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat jullie een hele nare val maken, dat jullieber een pijnlijke schaafwond aan jullie puntige knietjes aan overhouden.
Heb ik al van vorig weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
jullieber? is dat zoiets als een belieberquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
Niet schelden aubquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jullieber? is dat zoiets als een belieber
Daar heeft iemand heel hard vloei in elkaar lopen rollen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat voor ectojoint dan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Lillekquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |