Maar ook Bolke de Beer en de bereboot kan ik nog steeds dromen en zo waren er veel erg leuke liedjes... welke weet jij nog?
-edit: Ik heb geen idee of je die jingle zomaar mag plaatsen, ik haal hem dus weg bij twijfel of er wel of geen copyright op zit.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-09-2002 23:28]
Toet toet, boing boing
Kokki en Peppi
Samen ontbijten
Kokki maakt brood
Peppi een eitje
Kokki met doppie
Maar koppie koppie
Tok tok tok tok
Toet toet, boing boing
Kokki en Peppi
Centjes verdienen
Hup naar de wal
Kokki een schoppie
En Peppi een scheppie
Peppi zegt hoek om
En Kokki een knal
Toet toet, boing boing
Kokki en Peppi
Peppi en Kokki
quote:Ja, Boes! erg leuk ja! maar ook Dommel schiet me nu tebinnen en Pieter Post, met z'n mooie rode kar..
Op maandag 30 september 2002 22:20 schreef amnesiac het volgende:
De tune van Boes heerstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:30 schreef dunniecash het volgende:
Dr. Snuggles! no doubt..
en ook de Freggelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ik zong het vroeger altijd keihard mee.....geweldig!
Op maandag 30 september 2002 22:24 schreef Zander het volgende:
Barbapappa. Echt waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en samson vond ik ook atlijd leuk
quote:Barbapappa inderdaad!
Barbapappa. Echt waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ontopic: Ik vond de openingstune van Bassie en Adriaan wel koddig.
quote:Die blijft leuk ja
Op maandag 30 september 2002 23:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Alfred J. Kwak, Ik ben vandaag zo vrolijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die heb ik hier op mp3, dus die kan ik mij nog wel herinneren
Op maandag 30 september 2002 23:05 schreef MSXUser het volgende:
Wie herinnert zich de tune van Q&Q nog??
Verder:
V.
quote:kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer
Op maandag 30 september 2002 23:38 schreef Verbal het volgende:[..]
* Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?
was wel aardig
ook overdag
zijn wij er, kheb het vaak gezegt
voor wie dat gelooft
bestaan wij echt
feeen trollen toverdingen
vogels praten vissen zingen
geloof me dan misschien
kan jij ons dan ook zien
voor david is geen huis te klein want,
het allerkleinste staat in kabouterland
en natuurlijk die van pompy de robodoll
En de tune van Seabert is ook lachwekkend. Vooral als Seabert tussen de intro en het refrein ff "zijn ding" mag doen. Vervolgens zo'n "waah-waah"-kind alsof ze auditie doet voor Kinderen voor Kinderen die toch het nummer naar een hoogtepunt brengt.
"Dan gaan ze oh Pavontuuuuuuuuuuuuuuurrr"
quote:Q en Q
Op maandag 30 september 2002 23:05 schreef MSXUser het volgende:
Wie herinnert zich de tune van Q&Q nog??
Whuuuuhuuuhuuuuhuuuhuuuuuu
enzo ...
Goeie serie toen
quote:Ouwe lul!
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:06 schreef Arcee het volgende:
Alle jaren 70 kinderprogramma beginliedjes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
V.
quote:Meldt !
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Ouwe lul!
V.
quote:*meldt*
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:08 schreef Verbal het volgende:
Ouwe lul!
Is gewoon zo, ik vind ze stuk voor stuk hartstikke leuk om te horen.
Pipo de Clown is wel 1 van de leuksten denk ik. En Peppi en Kokki natuurlijk. En Tita Tovenaar, ook erg leuk. En Kunt U Ons de Weg naar Hamelen Vertellen, Meneer? En... en... en... noem ze allemaal maar op.
En Swiebertje! Onze Swieber die steeds malle dingen doet!
*ik-voel-me-weer-7-jaar-smiley mist*
quote:Stratenmaker op zee-show (of zoiets) en Familie Knots, heel ril deuntje ...
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:19 schreef Arcee het volgende:[..]
En... en... en... noem ze allemaal maar op.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Daar krijg ik binnenkort twee cd's van vol met liedjes
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:21 schreef popolon het volgende:[..]
Stratenmaker op zee-show (of zoiets)
V.
quote:lol, die herinner ik me ook nog.
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:23 schreef Verbal het volgende:[..]
Daar krijg ik binnenkort twee cd's van vol met liedjes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en ook 2 van J.J. de Bom voorheen: de kindervriend)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.V.
Wat me ook nog bijstaat is 'Zoeken naar Eileen' (?), aparte serie, net zoals 'Duel in de diepte' en natuurlijk de buitenlandse Sandokan, Dick Turpin en Ivanhoe.
Verder: De familie knots...
en die serie met dat gekkenhuis, komt nu een film van, en de fabeltjeskrant, en sesamstraat en en en en..................
veel te veel om op te noemen.
B.
"Er kan nog meeeer bij ... *rampampadadadam*..
Niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, niet 5, niet 6, niet 7, niet 8, niet 9, WEL 10!!!"...
Daar komt swiebertje, daar komt swiebertje,
Daar komt swieber met zijn ingedeukte hoed.......
of de eind tune,
Daaaag swiebertje, uit is de pret,
Zomaar uit de kast
voor jou op de tv
weer een avontuur
speel je met ze mee?
de beer, de eekhoorn, en de pinguin, en het boze konijn!!
... dat moeten wel de tuttels zijn
quote:Jaaaa, ik ook!!!
ik accepteer de cookies.
En Hamelen.
Ik heb er toevallig laatst een zooite ge....load, voor een verjaardagscd'tje voor een vriend. Dit zijn er een paar:
Barbapappa - tune
Beertje Colargol (nederlands) - tune
Calimero - tune
De fabeltjeskrant - Hallo meneer de uil
Hai Pippi Langkous - Pipi Langkous
Hamelen - Kunt U Ons De De Weg Naar Hamelen Vertellen Meneer
Joop Doderer & de Damrakkertjes - Swiebertje
Maja de Bij - tune
Paulus de Boskaubouter - tune
Peppi en Kokki - Peppi en Kokki Tune
Pink Panther - tune
Pipo de Clown & Mamaloe - tune
Pommetje Horlepiep - tune
Tita Tovenaar - tune
De familie Knots - tune
Pommetje Horlepiep is trouwens ook heeeeel leuk! Net als Maja de Bij.
rembo & rembo.
purno de purno.
erwassus.
morderne sprookjes.
drs p. op teevee.
ojajoh.
mooi.
quote:Jaaaaaaaa echt wel!! En natuurlijk ook spetter pieter pater lekker in het water!
Alfred J. Kwak, Ik ben vandaag zo vrolijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:die zou ik ook graag hebben, hoe heet ie, kan 't zo snel niet vinden op kazaa etc.
Op maandag 30 september 2002 23:38 schreef Verbal het volgende:[..]
Die heb ik hier op mp3, dus die kan ik mij nog wel herinneren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dan bedoel ik het muziekje van Q en Q.
quote:ja dies cool...
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:34 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij mis ik er een:Inspector gadget ofcoz
Mijn favoriet blijft Alfred J Kwak... Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk...
quote:Kweetniet of ik nu een overtreding bega, maar die mis ik ook nog...
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:47 schreef huhasta het volgende:
en dan bedoel ik het muziekje van Q en Q.
Uiteraard is het ook zeer welkom als iemand me aan de titel van een CD kan helpen waar het op staat.
quote:Die moet te vinden zijn.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:02 schreef mixxy het volgende:
ik miste er nog steeds één: pippo de clown en mammelou!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kinderliedjes - Pipo de Clown & Mama Loe
Transformers en GI Joe zijn ook erg goed. Als kind ging ik tijdens de openingstunes al helemaal op in de programma's.
Edit: Maja de Bij helemaal vergeten.
quote:en beleef de avonturen van de snorkels mee!!!!!!!
Op dinsdag 1 oktober 2002 09:23 schreef Kuupke het volgende:
Toe ga mee naar Snorkelland in de diepe zeeeeeeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb inmiddels ietsje meer geluk met Q en Q.
tip: zoek op titel = Q en Q
ik accepteer de cookies.
of droef ?
quote:Dat vond ik vroeger altijd heel vaag, want er was een aflevering zat ie in een put en was ie heel verdrietig enzo, komt opeens dat liedje: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit...
ik accepteer de cookies.
quote:De zevensprong!
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:23 schreef Capaja het volgende:
en kan iemad zich dan de luchtbus en de zevensprong herinnerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.of droef ?
quote:euh
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:33 schreef yootje het volgende:[..]
De zevensprong!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe ging ie ook alweer?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
liedje van de luchtbus ook nog wel
met BBB BeeldBuisBengels zogezegd
De ene Q: 'Elke keer weer, als ik denk dat ik weet, is er weer een andere vent verdacht. En wat betekent die rode Mercedes die in het bos op ze wacht? Nou, ik kijk vast weer naareh... Q en Q, Quuuuuhuhu huhuhu hu hu huuu...'
De andere Q:'Me moeder zegt dat ze weet wie het gedaan heeft. Die man met die gele ogen. Ja, maar dat weet ik ook! ...Q en Q, Quuuuuhuhu huhuhu hu hu huuu...'
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 01-10-2002 21:57]
quote:Probeer het nog es....
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:57 schreef Capaja het volgende:
mijn kazaa kan het nie vinduhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:De Zevensprong.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:33 schreef yootje het volgende:[..]
De zevensprong!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe ging ie ook alweer?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga ook maar eens even wat liedjes zoeken op KaZaa.
quote:Ja!
Op maandag 30 september 2002 23:38 schreef Verbal het volgende:Verder:
* De Familie Knots
* De Film van Ome Willem
* Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?
* FlorisV.
Maya de Bij krijgt een eervolle vermelding,
en het muziekje van Duel in de diepte hoorde ik laatst weer en ik vond het weer erg griezelig.
quote:DUH! l:(
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:21 schreef Jane het volgende:
Update:Ik heb inmiddels ietsje meer geluk met Q en Q.
tip: zoek op titel = Q en Qom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goeie zeg, had ik nog niet gedaan }:o
-edit Ik heb Q en Q hoor
en nog steeds verder zoekend
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:49 schreef huhasta het volgende:
DUH! l:(goeie zeg, had ik nog niet gedaan }:o
En wat denk je? Zei ik het misschien ook omdat hij inmiddels ook in mijn eigen folder stond en dus weg te halen was?
quote:JAAAAA dies vet!
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:05 schreef Stranger het volgende:
leer te kijken
naar wat achter bomen leeft
en naar wat jou snachts
je dromen geeftook overdag
zijn wij er, kheb het vaak gezegt
voor wie dat gelooft
bestaan wij echtfeeen trollen toverdingen
vogels praten vissen zingen
geloof me dan misschien
kan jij ons dan ook zienvoor david is geen huis te klein want,
het allerkleinste staat in kabouterland
quote:* yootje zingt:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:50 schreef Capaja het volgende:
en noddy ?
kennen jullie die nog ?
Gefeliciteerd met je gouden stuiver,
hang hem aan de muur, speld hem op je jas,
gefeliciteerd met je gouden stuiver,
van je ras ras ras maandag ben je de koning van de klas
Dit is het eiheinduhhhh,
dat doet de deur dicht,
daar zijn geen woorden voor,
ja dat is tralalalaaa.
quote:ja ..ja ..ja!
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:14 schreef thefreezeman het volgende:
en voor de iets oudere jeugd hier, herkend u deze nog ..nog..nog,Gefeliciteerd met je gouden stuiver,
hang hem aan de muur, speld hem op je jas,
gefeliciteerd met je gouden stuiver,
van je ras ras ras maandag ben je de koning van de klas
Maar weet je dat ik dit stukje hierboven nooit echt verstaan heb, behalve dan 'de koning van de klas'?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop