SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik las reverse, en datis wel handig als je nose reduction te ver is doorgeschotenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Ceviche het volgende:
Dat ze er twee in een aanbieding verkopen zal het wel slecht spul zijn, anders had je geen reserve nodig
Ik klikte vier keer verkeerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef -0- het volgende:
Ik drukte en toen klikte ik op het vierkantje en toen ging ik terug anar de homepage. Fuuuuuuh
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte goed, maar hij zei dat ik verkeerd klikte.
Oh dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte goed, maar hij zei dat ik verkeerd klikte.
Misschien ben je wel kleurenblind.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Uccie het volgende:
Tyfus ibood...ik heb -5 op mijn gigantische neus staan..IK ZIE ECHT WEL HET VERSCHIL TUSSEN LICHTGRIJS EN DONKERGRIJS!!!!!
Nee..misschien wel kleurendoof door het inbrengen van de nose in ear.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben je wel kleurenblind.
Diagnose: dr. Ibood
Er zit niets in de doos. Het is gewoon een mooie doos.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef NoCigar het volgende:
Heeft er iemand recente voorbeelden van de inhoud van een doos?
Voor mijn kat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit niets in de doos. Het is gewoon een mooie doos.
We zullen je wekken als die er is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Uccie het volgende:
Ik ga uit pure ellende de was even ophangen...dan zal ik de wakeuplight ook wel missen...
Wel met 6 verschillende kleuren en zingende zeemeeuwen in het regenwoud!quote:
Scherpquote:
Inloggen helpt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
OPLICHTERS! Ik was al door naar de adrespagina en daar gegevens ingevuld klik ik op verder gaan en kom ik weer bij de homepage uit?? Dit kan toch niet! Minstens een box voor elke klacht!
Vorige keer een 100 box met een receiver en nog wat prul, verkocht voor 570quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef NoCigar het volgende:
Heeft er iemand recente voorbeelden van de inhoud van een doos?
Zullen we een box met bakstenen naar ze sturenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
OPLICHTERS! Ik was al door naar de adrespagina en daar gegevens ingevuld klik ik op verder gaan en kom ik weer bij de homepage uit?? Dit kan toch niet! Minstens een box voor elke klacht!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
Worth itquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een schattige puppy in zo'n doos (met luchtgaatjes) voor maar 100 euro
quote:
Is wel prettig toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Melleyn het volgende:
Het gaat tegenwoordig trouwens wel een stuk sneller van uitverkocht naar nieuw product hè.
Zeker twee keer zo snel
Nog sneller geen box bemachtigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef -0- het volgende:
Met de huidige aanbieding kun je nog sneller tweets versturen.
Mooi!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige keer een 100 box met een receiver en nog wat prul, verkocht voor 570
Zeker zekerquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel prettig toch?
Nu heeft het ook echt zin om als de gong gaat direct te gaan kijken
Ach, hij was heul snel wegquote:
Faalquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef Uccie het volgende:
Het voordeel van je wasmachine niet aanzetten..is dat je de was nog even niet hoeft op te hangen...
Volgens mij zijn er gewoon geen boxen...en doen ze alsof.quote:
zometeen bijnaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen komt bijna de onthulling wie de pizza krijgt
Dat is ook zeker een groot voordeel van geen wasmachine hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef Uccie het volgende:
Het voordeel van je wasmachine niet aanzetten..is dat je de was nog even niet hoeft op te hangen...
Ik kom er langs op weg naar de keuken, dat scheelt.quote:
Ik zou graag wel eens van iemand hier een screenschot van hun bestelpagina willen zien als bewijs. Diequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er gewoon geen boxen...en doen ze alsof.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Vleuver het volgende:
[..]
zometeen bijna
uit de hand escaleren
Dat heb ik een half jaar vol kunnen houden omdat mijn badkamer (die alleen een douche heeft en geen bad) nog niet helemaal af was...maar daarna begon mijn moeder toch steeds te zeggen dat we voor die wasmachine moesten gaan shoppen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook zeker een groot voordeel van geen wasmachine hebben
Ik denk dat als je die pizza wint mensen wel uit je hand zullen willen eten ja, maar dat bedoel je vast nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Vleuver het volgende:
[..]
zometeen bijna
uit de hand escaleren
Ik ben een boomerang-kind (ja zo heet datquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik een half jaar vol kunnen houden omdat mijn badkamer (die alleen een douche heeft en geen bad) nog niet helemaal af was...maar daarna begon mijn moeder toch steeds te zeggen dat we voor die wasmachine moesten gaan shoppen.
Ik heb gewoon een raam openquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
Twee dagen binnen zitten om te hunten...het zuurstofgebrek gaat zijn tol eisen.
Ik ook niet, en zonder droger inmiddels ook niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou echt niet zonder wasmachine kunnen
Een boomerang kind?????quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een boomerang-kind (ja zo heet dat) die netjes terugkomt bij pappi en mammi met een tas vol wasgoed
Ik heb hier wel een wasmachine, maar dat doe ik alsnog wel eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een boomerang-kind (ja zo heet dat) die netjes terugkomt bij pappi en mammi met een tas vol wasgoed
Ik begin het ook steeds meer te missen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou echt niet zonder wasmachine kunnen
Wij wel, gewoon de was buiten hangen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en zonder droger inmiddels ook niet meer
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en zonder droger inmiddels ook niet meer
Ik ben regelmatig bij mijn pappi en mammi...die wonen namelijk wel 3 km verderop...maar de was moet ik thuislaten, pannetjes soep en bakblikken quiche daarentegen zijn wel welkom.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo heet datquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:00 schreef -0- het volgende:
[..]
Een boomerang kind?????
Deed dat ook altijd toen ik nog op kamers woonde, lekker makkelijk
Haha, ik woon 2,5 uur verderopquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig bij mijn pappi en mammi...die wonen namelijk wel 3 km verderop...maar de was moet ik thuislaten, pannetjes soep en bakblikken quiche daarentegen zijn wel welkom.
Dat doe ik ook wel, maar meestal ben ik luiquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij wel, gewoon de was buiten hangen.
En nog ga ik met de auto hèquote:
Ik met de treinquote:
Nou een pan tomatensoep op de fiets is met mijn fijne motoriek niet echt heel handig....plus ik heb een auto die door de baas wordt betaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja je moet toch al die blikken eten mee kunnen sjouwen.
Kinderwagenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou een pan tomatensoep op de fiets is met mijn fijne motoriek niet echt heel handig....plus ik heb een auto die door de baas wordt betaald.
En dan aan elkaar ducttapen. Is vast veiligquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef Uccie het volgende:
Die ladder is maar 3,2 mtr, ik woon 7 hoog...misschien moet ik er dan twee kopen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kinderwagen
Wij hebben in de straat jaarlijks een rommelmarkt en dan is er altijd 1 vrouw die met een grote pan soep in de kinderwagen rondloopt door de straat
Ik woon op de 4e verdieping dus ik heb ook niks aan dat ding!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef Uccie het volgende:
Die ladder is maar 3,2 mtr, ik woon 7 hoog...misschien moet ik er dan twee kopen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan aan elkaar ducttapen. Is vast veilig
KLB: Mensen die soep bij hun ouders halen met de auto.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]ik neem de auto wel...anders ben ik straks een post op Fok!
Ik breng de soep hè...dat is een verschilquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef -0- het volgende:
[..]
KLB: Mensen die soep bij hun ouders halen met de auto.
magh bij ons op het werk niet. Alleen houten of kunststof ladders..quote:
Owquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik breng de soep hè...dat is een verschil
Ik heb al een bloemetjes senzquote:
Verwachte verzenddatum 21 november...leg jij dat die hond even uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb je dan die paraplu van de hunt niet nodig?
Echt?! hmmmm...misschien dat ik dan ga kijken, weer jij of dat bij de Bijenkorven die open blijven ook zo is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef NoCigar het volgende:
Die Senz paraplus's liggen bij de kleinere Bijekorven (die dicht gaan) ook voor ¤20. Zijn goede plu's.
Ik heb opeens een ideetje, met zo'n paraplu over die kooi kunnen die vogels lekker droog buiten zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verwachte verzenddatum 21 november...leg jij dat die hond even uit
Ohja dat is wel handig, moet ik er wel TWEE hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens een ideetje, met zo'n paraplu over die kooi kunnen die vogels lekker droog buiten zitten.
Dinsdag even kijken dan...ik wil geen blauwequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:12 schreef essnhills het volgende:
Ik ben heel blij met mijn senz hoorAl meerder keren door flinke buitjes met veel wind gefietst zonder problemen
Mijn hond zou het begrijpen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verwachte verzenddatum 21 november...leg jij dat die hond even uit
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Mijn hond zou het begrijpen.
Die gaat niet naar buiten met een spatje regen.
Wat ben jij nou voor packleaderquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Mijn hond zou het begrijpen.
Die gaat niet naar buiten met een spatje regen.
hoe schatje.. kusje?quote:
Hopen dat er niet iemand halverwege de grillsessie ineens zin in pannenkoeken krijgt.quote:Iedereen bakt zijn steak, vis, groenten en kip zo gaar als hij zelf wil. En als je deze gegolfde elektrische tafelgrill omdraait, komt er een vlakke plaat tevoorschijn, waarop je de heerlijkste pannenkoeken klaar kan maken. Deze Bodum Bistro tafelgrill van 1800 watt heeft wel zes verschillende temperatuurinstellingen en beschikt over een dubbelzijdige hittebestendige spatel voor iedere zijde van de grill. Vaatwasmachine bestendig (de bakplaten dan).
wat liefje..quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Hopen dat er niet iemand halverwege de grillsessie ineens zin in pannenkoeken krijgt.
Ik eeet vanavond pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Hopen dat er niet iemand halverwege de grillsessie ineens zin in pannenkoeken krijgt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Melleyn het volgende:
Ik zit aan de bami, gebakken eitje, mini loempias, augurk alles
Geen last van je maag meer dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Melleyn het volgende:
Vroegquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Melleyn het volgende:
quote:
Als je het eerst weer inpakt wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef Vleuver het volgende:
Als je iets thuis krijgt, uit pakt en dan terugstuurt. kan dat?
Iets met wet koop op afstandquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef Vleuver het volgende:
Als je iets thuis krijgt, uit pakt en dan terugstuurt. kan dat?
Nee eet altijd vroegquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vroeg
Of is het gewoon tussendoor?
Niet met een dildo neequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Van gehoord maar wist niet of dat ook zo is na het uitpakken van iets
Kan ik daar ook voor op jouw lijstjequote:
Wake up lightquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Vleuver het volgende:
Jullie nog op een product uit?
Was zo'n messenzet van 15 euro ofzo die ik nog wel wil.
Zeker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan ik daar ook voor op jouw lijstje
Moon-in-my-roomquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Vleuver het volgende:
glazenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zeker.
Volgens mij zijn er wel eens van die glazen dildo's voorbij gekomen
Jawel. En dan eet ik weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Krijg je dan rond tienen niet weer honger?
Afblijvenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Vleuver het volgende:
Ik denk dat ik hier gewoon twee dagen heel gezellig voor niets zit....quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Messenset gaat straks sneller dan de box
Ik heb wel een Wakeup light gezien maar niet van medisanaquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier gewoon twee dagen heel gezellig voor niets zit....
Oh ..die heb ik dan ook gemist, nou ja anders neem ik een kilo jelly beans als die nog komt. Dan houd ik er nog iets aan over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb wel een Wakeup light gezien maar niet van medisana
Welneequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier gewoon twee dagen heel gezellig voor niets zit....
Ik zal het eens even laten zienquote:
Ik mag eerstquote:
Ja dat bedoel ik, dat het heel gezellig isquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Iets met gezelligheid enzo
[..]
Ik zal het eens even laten zien
[..]
Ik mag eerst
Stoomreinigertquote:
danquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef -0- het volgende:
Adviesprijzen zeggen echt niks bij telefoons.
Die dingen dalen harder in prijs als een parachutespringer met een kapotte parachute.
Nee als iemand een kapotte parachute heeft gaan ze nog harder in prijs dalen.quote:
Adviesprijzen van ibood zijn altijd waarheidquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef -0- het volgende:
Adviesprijzen zeggen echt niks bij telefoons.
Die dingen dalen harder in prijs als een parachutespringer met een kapotte parachute.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Adviesprijzen van ibood zijn altijd waarheid
Oh die wil ik ook wel, die eerder waren.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook wel, die eerder waren.
Nee, ik heb net pakjes gekocht omdat mijn klok en afstandsbediening leeg waren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik niet
Oh batterijen wil ik nog wel
Gaat ook niet meer zo snel.quote:
Je bent een hunt te laatquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik niet
Oh batterijen wil ik nog wel
Alleen AA natuurlijk, AAA-batterijenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb net pakjes gekocht omdat mijn klok en afstandsbediening leeg waren.
Mensen krijgen het doorquote:
Die laatste moest ik ook, voor die afstandsbediening.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alleen AA natuurlijk, AAA-batterijen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die laatste moest ik ook, voor die afstandsbediening.
Misschien dat ik dan beter zo'n universele afstandsbediening had moeten kopenquote:
quote:
Bami laten vallen?quote:
iquote:
quote:Meer informatie
Een koeler voor onderweg is een praktisch ding en hoort in elk huishouden! Deze kan tot 24 liter en is ideaal voor op reis, in de tuin of op het strand! Ongeacht waar en hoe - als het nodig is om cool te zijn, is de kleine diepvriezer voor "To go" echt cool man!
quote:
Kun je mooi vasthouden met je handschoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de kofferbak
Omg er staat echt 'echt cool man'
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Kun je mooi vasthouden met je handschoenenOf gewoon om iets vast te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet het ook eerst klaarmakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Diepvriezer. Gok dat je kip er geen 3 maanden in goed kan houden.
Bij het IQ van de schrijver van dit stukje overigens wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Diepvriezer. Gok dat je kip er geen 3 maanden in goed kan houden.
Iboodquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij het IQ van de schrijver van dit stukje overigens wel.
headPHONE jonguhquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
Draadloos bellen met een headphonemoet er wel een telefoon bij.
Je kan wel draadloos bellenquote:
quote:
Ohja dom...quote:
srlyquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan wel draadloos bellen
Eindelijk gewoon door het huis lopen zonder verstrikt te raken in het snoer enzo tijdens het bellen
Deurmatten kun je uitkloppen, ik zou er 2 kopen, scheelt weer stofzuigenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Melleyn het volgende:
Een deurmat
Best vermoeiend trouwens, dat stofzuigen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef -0- het volgende:
Ik ga koken en eten.
Succes met de volgende box (of twee).
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef -0- het volgende:
Ik ga koken en eten.
Succes met de volgende box (of twee).
In de chat: iMatquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
In de chat 'ik heb geen slot op m'n deurmat'
quote:
Nee, dat weet ik niet maar ik denk het eigenlijk niet. Typisch voorraad verkopen lijkt het me, wordt ook niet mee geadverteerd (Den Bosch in ieder geval, de rest weet ik niet 100% zeker, is allemaal maar gespeculeer eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt?! hmmmm...misschien dat ik dan ga kijken, weer jij of dat bij de Bijenkorven die open blijven ook zo is?
Oh, tja ik woon in Den Haag en deze Bijenkorf is net verbouwd en gaat niet dicht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet maar ik denk het eigenlijk niet. Typisch voorraad verkopen lijkt het me, wordt ook niet mee geadverteerd (Den Bosch in ieder geval, de rest weet ik niet 100% zeker, is allemaal maar gespeculeer eigenlijk) .
Ik wilde er al een tijdje weer een hebben (andere ergens laten liggen *snik*) en heb overal gezocht naar aanbiedingen, maar die zijn er gewoon niet of nauwelijks, dus toen ik deze toevallig tegenkwam was dat het koophoogtepunt van de maand oktoberquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, tja ik woon in Den Haag en deze Bijenkorf is net verbouwd en gaat niet dicht.
Nou dan ga ik toch maar eens kijken, zoek al tijden een goede plu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wilde er al een tijdje weer een hebben (andere ergens laten liggen *snik*) en heb overal gezocht naar aanbiedingen, maar die zijn er gewoon niet of nauwelijks, dus toen ik deze toevallig tegenkwam was dat het koophoogtepunt van de maand oktober.
Een computer denk ikquote:
Harder drukkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Byte_Me het volgende:
zijn er truukjes om zo'n box te bemachtigen? Ik heb hem vandaag en gisteren 3 keer zien langskomen, maar het lukte me niet er 1 te bestellen. Was uiteraard al ingelogd. Het is me trouwens nog bij geen enkele hunt gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Byte_Me het volgende:
zijn er truukjes om zo'n box te bemachtigen? Ik heb hem vandaag en gisteren 3 keer zien langskomen, maar het lukte me niet er 1 te bestellen. Was uiteraard al ingelogd. Het is me trouwens nog bij geen enkele hunt gelukt.
Dit is zonder twijfel een 'ding' niet eens een lelijk 'ding' maar zeker een 'ding'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een computer denk ik
Maar we kunnen het ook onder de categorie 'ding' scharen
geluidsboxquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een computer denk ik
Maar we kunnen het ook onder de categorie 'ding' scharen
Vind ik nog veelquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
Nee je moet gewoon geluk hebben..er zijn steeds maar een paar boxen beschikbaar (iets van 100 ofzo) en iets van 16.000 mensen die tegelijkertijd op die knop rammen..
Ik vond dat blauw van daarnet niet zo mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind ze wel de moeite waard hoor, de vorige heb ik voor de volle prijs gekocht. Maar met paraplu's en sjaals en handschoen is het bij mij zo dat ik juist de duurdere altijd kwijt raak en dus eigenlijk niet meer wil kopen want dat kwijtraken doet PIJN.
Jou zij best wel eens twee op 20.000 kunnen zijnquote:
Eerder was er een wittequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond dat blauw van daarnet niet zo mooianders had ik hem genomen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef Uccie het volgende:
Zouden we deze nu ook in 5 maten krijgen
Johannes zei dat ik er twee moest nemen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Goed idee wel van johannesquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Johannes zei dat ik er twee moest nemen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
whutquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou zij best wel eens twee op 20.000 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Ceviche het volgende:
Hoe kan 'twee' uberhaupt een grap zijn
Als iemand een getal onder de tien vraagt, het is altijd zeven.
Probeer maar eens uit.
Nu niet meer...ik zeg tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Ceviche het volgende:
Probeer maar eens uit.
Nouja, gemiddeld wordt 7 vaker gezegd. Het is natuurlijk niet altijd 7quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Ceviche het volgende:
Probeer maar eens uit.
Ik zeg altijd 11...dat is eigenlijk nog veel erger en beschamender en niet grappig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja, gemiddeld wordt 7 vaker gezegd. Het is natuurlijk niet altijd 7
Nee echt, het is echt altijd zeven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja, gemiddeld wordt 7 vaker gezegd. Het is natuurlijk niet altijd 7
Ik zou bijvoorbeeld altijd 3 zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee echt, het is echt altijd zeven.
Wel chill, Ik win altijd
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 11...dat is eigenlijk nog veel erger en beschamender en niet grappig.
Gisterochtend of is ie al ouder?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef essnhills het volgende:
Ik ga opzoeken wanneer de twee grap is ontstaan
Die zijn ook al 2x langsgeweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Uccie het volgende:
Weer een tandenborstel, ik heb al 2 van die dingen...ik moet alleen die borsteltjes.
Na zeven is het 3 of 4.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld altijd 3 zeggen.
Nee geen twee
Eerste nacht geloof ikquote:
quote:
Of Melleyn, of jullie samen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:12 schreef essnhills het volgende:
Misschien ben ik er zelfs mee begonnen
Weet het niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of Melleyn, of jullie samen.
Ik denk jullie samen
Nee een haakse slijper, maar die heb ik al.quote:
Ik ook nietquote:
GOed om te wetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:14 schreef noodgang het volgende:
Er komt een box aan, want ik ga even boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |