gewicht is een bitchquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
check.
Minder gewicht ook een goeie
Ik doe het 1 keer in de 2 weken ofzo?quote:
fixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Minder verlegen ook een goeie
je post er vaker overquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het 1 keer in de 2 weken ofzo?
niet zo veel en het valt nog wel eens terug, maar ik kom er welquote:
klopt ben veel zwaarder geweest en toen ging hossel net zo makkelijk als nuquote:
En zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
check.
Minder gewicht ook een goeie
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet zo veel en het valt nog wel eens terug, maar ik kom er wel
Ja maaar afvallen geeft hem ook zelfvertrouwen, die zelfvertrouwen had jij waars. al, dus jij had minder aan afvallen, maar afvallen geeft meestal wel zelfvertrouwen als je dat niet veel hebt! Denk ik dan. Het hielp mij iig ook wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ben veel zwaarder geweest en toen ging hossel net zo makkelijk als nu
Meen eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maaar afvallen geeft hem ook zelfvertrouwen, die zelfvertrouwen had jij waars. al, dus jij had minder aan afvallen, maar afvallen geeft meestal wel zelfvertrouwen als je dat niet veel hebt! Denk ik dan. Het hielp mij iig ook wel.
Mijn narcisme geeft me zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn zelfvertrouwen is dit jaar enorm gegroeid
Ik zou een feestje moeten geven
Retweetquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik dat het onterechte zelfvertrouwen is.
fake it till you make it
Hoezo krijg ik een melding?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |