gewicht is een bitchquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
check.
Minder gewicht ook een goeie
Ik doe het 1 keer in de 2 weken ofzo?quote:
fixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Minder verlegen ook een goeie
je post er vaker overquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het 1 keer in de 2 weken ofzo?
niet zo veel en het valt nog wel eens terug, maar ik kom er welquote:
klopt ben veel zwaarder geweest en toen ging hossel net zo makkelijk als nuquote:
En zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
check.
Minder gewicht ook een goeie
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet zo veel en het valt nog wel eens terug, maar ik kom er wel
Ja maaar afvallen geeft hem ook zelfvertrouwen, die zelfvertrouwen had jij waars. al, dus jij had minder aan afvallen, maar afvallen geeft meestal wel zelfvertrouwen als je dat niet veel hebt! Denk ik dan. Het hielp mij iig ook wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ben veel zwaarder geweest en toen ging hossel net zo makkelijk als nu
Meen eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maaar afvallen geeft hem ook zelfvertrouwen, die zelfvertrouwen had jij waars. al, dus jij had minder aan afvallen, maar afvallen geeft meestal wel zelfvertrouwen als je dat niet veel hebt! Denk ik dan. Het hielp mij iig ook wel.
Mijn narcisme geeft me zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn zelfvertrouwen is dit jaar enorm gegroeid
Ik zou een feestje moeten geven
Retweetquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al weet ik dat het onterechte zelfvertrouwen is.
fake it till you make it
Hoezo krijg ik een melding?quote:
Best wel veel.quote:
Heb vandaag een opname gedaan voor een RTL4 programmaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werk je daar?
Of kopieer je weer Facebook dingen ofzo.
welk programmaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb vandaag een opname gedaan voor een RTL4 programma
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb vandaag een opname gedaan voor een RTL4 programma
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Best wel veel.
Ten eerste op een scooter leren rijden, zonder rijbewijs.
Eerst een scene in huis dat ik naar de achtertuin loop en de scooter pak en wegrijd.
Dan dat ik rijd op de scooter richting de tramovergang. Dan dat ik aangereden word door die tram en dan dat ik dood in het gras lig. Ik ben denk ik 70% van de tijd in beeld, 50% van de tijd mét helm en 50% zonder dus ik zal vrij herkenbaar wezen.
Definitief, een reconstructie van een 17-jarige jongen die doodgereden is door een tram.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar kom je definitief in die film/serie of was dit gewoon een casting? Wat is het eigenlijk?
Omgquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Definitief, een reconstructie van een 17-jarige jongen die doodgereden is door een tram.
Maar je bent te oud!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Definitief, een reconstructie van een 17-jarige jongen die doodgereden is door een tram.
Februari of maart 2014, krijg van tevoren een email met wanneer het precies is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omgik wil wel even weten wanneer het op TV komt hoor. Weet je dat zelf eigenlijk al?
Oeh dat was ik sowieso al van plan om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pro Deo.
[..]
Helaas niet, hopelijk wel meer klusjes
Alleen reiskosten helaas, en hopelijk meer klusjes dus.quote:
Nicequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oeh dat was ik sowieso al van plan om te gaan kijken
Oké, hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Februari of maart 2014, krijg van tevoren een email met wanneer het precies is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |