Wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Orale seks telt overigens niet als vreemd gaan.
Ben ik trouwens de enige die zoenen wel als vreemdgaan ziet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is dat het niet dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zoenen wel als vreemdgaan ziet?
Welnee, er is toch geen contact tussen lippen of genitaliėn? Alleen tussen lippen en geslachtsdeelquote:
Dat wel, maar dat is intiemer dan een pijpbeurt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zoenen wel als vreemdgaan ziet?
Ja da's wel waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is intiemer dan een pijpbeurt.
Nee het is wel echt zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hahah, het was een val, jij vuile slet.
Dus alleen als je zoent ga je vreemd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, er is toch geen contact tussen lippen of genitaliėn? Alleen tussen lippen en geslachtsdeel
Ja maar pijpen is gewoon vunzige seks en zoenen is veel romantischerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Klaarkomen in iemands bek is toch veel ontrouwer dan ff speeksel uitwisselen
En seks hebt, dan zit je toch met geslachtsdelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus alleen als je zoent ga je vreemd?
hangt er maar net van af wat voor afspraken je hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Welnee, dat denk je maar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar pijpen is gewoon vunzige seks en zoenen is veel romantischer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hangt er maar net van af wat voor afspraken je hebt gemaakt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
Crack en Jhali 24 uur in een kamer opsluiten en dan kijken wat er gaat gebeuren.
Zo achterlijk dat mensen hier nog afspraken over moeten makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hangt er maar net van af wat voor afspraken je hebt gemaakt.
Leuke theorie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En seks hebt, dan zit je toch met geslachtsdelen.
Maar wel een flinke sjor- of pijpbeurt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zo achterlijk dat mensen hier nog afspraken over moeten makenAls je een partner hebt blijf je diegene gewoon trouw, klaar. Geen geflirt, gezoen, geneuk, niks met iemand anders en dat lijkt me gewoon common sense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |