Sweet,quote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef thethoryd het volgende:
20% off all orders bij End
Winter20
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Bajskorv het volgende:
Damn. Toch weer bij End zitten kijken... mandje zit alweer vol... twijfel twijfel. Vorige hoody van Saturdays beviel goed, kwaliteit is top en relaxed voor training.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.
Bij nike zelf en zag ook op ebay veel voorbijkomen. Had laatst een sniper op een staan maar werd toch overboden. Was voor relatief weinig weggegaan.quote:
Hm, scheelt hier dus maar 11 pondjes. En dan krijg ik wel die ninja-power er gratis bij.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij nike zelf en zag ook op ebay veel voorbijkomen. Had laatst een sniper op een staan maar werd toch overboden. Was voor relatief weinig weggegaan.
Dat is niet heel veel idd. Alles voor die ninja steez.quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, scheelt hier dus maar 11 pondjes. En dan krijg ik wel die ninja-power er gratis bij.
Ik ren nooit met jassen, ook niet in de kou. Te snel warm. Soms in Zweden bij min 5 ofzo een Gore-tex jasje aan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is niet heel veel idd. Alles voor die ninja steez.Ik heb m'n element jas en daar heb ik geen aeroloft voor nodig. Het vest is wel erg tof.
Afgelopen winter toch genoeg gebruik gemaakt van m'n element tijdens vorst in de vroege morgen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ren nooit met jassen, ook niet in de kou. Te snel warm. Soms in Zweden bij min 5 ofzo een Gore-tex jasje aan.
In amsterdam bedoel je? Ik woon in een straat met allemaal yuppen en kids van 0 tot 12 dus daarom zal het hier wel zo druk zijn!quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.
Verbaast me trouwens doo dat er zoveel kids bij je aan de deur zijn geweest. Wist niet dat ze dat daar nog veel vieren. Hier wel. Nog genoeg snoep over iig zoals elk jaar
Ja. Bij m'n vriendin was er geen kind te zien met een lampion. Blijkbaar wat minder aan zuid Holland besteed.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef doo. het volgende:
[..]
In amsterdam bedoel je? Ik woon in een straat met allemaal yuppen en kids van 0 tot 12 dus daarom zal het hier wel zo druk zijn!
Dope ja, waar te koop?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:09 schreef Valyx het volgende:
Zie maar weinig Nike SB voorbij komen lately maar deze vind ik toch wel hard.
[ afbeelding ]
http://manusskateshop.nl/(...)-neutral-grey-anthr/ 8,5 / 10,5 / 11 / 12quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |