SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb over minder dan 2 uur tentamen. Misschien maar eens kijken of er ergens een samenvatting te vinden is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, maar waarschijnlijk maar een paar nummers. Ze treden op voor de EMAs, maar blijkbaar dus niet in de Ziggo Dome zelf. Voor de rest worden de EMAs op groot scherm uitgezonden.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beginnen met h2h wedstrijden tegen andere starter teams (kan je redelijk afleiden aan de statistieken), rustig sparen voor een goedkoop gold team en vooral geen packs kopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef robben93 het volgende:
Ik ga straks fifa 14 halen en fut spelen voor het eerst, iemand wat beginners tips wat betreft fut?![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind Tbakkert inderdaad 1 van de grappigere personages hier. Tevens AZ'er, dus mattie.![]()
![]()
Die Martijn.
Een timmerman uit katwijk en hij stemt op de PVV. O ja, hij heeft ook nog blauwe ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Dat is de lerares van: [Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jes
Althans, dat is wat ik hoorde. Weet niet of het al gepost was.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
Die Martijn.
Een timmerman uit katwijk en hij stemt op de PVV. O ja, hij heeft ook nog blauwe ogen.Wanne baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond beerens gister motm. jammer dat er niet meer goals inzaten. goed voor het NL voetbalquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent ook een geinige kerel hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Althans, dat is wat ik hoorde. Weet niet of het al gepost was.![]()
![]()
Potver.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Althans, dat is wat ik hoorde. Weet niet of het al gepost was.
Goede conversaties heeft ze ook.
Ik had het wel geweten als 14-jarig knulletje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind Tbakkert inderdaad 1 van de grappigere personages hier. Tevens AZ'er, dus mattie.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik heb niet gekeken, omdat ik dacht dat het een veredelde vriendschappelijke wedstrijd zou worden. Ik vind eigenlijk de hele EL helemaal niet leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Vond beerens gister motm. jammer dat er niet meer goals inzaten. goed voor het NL voetbal![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Potver.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die film 'That's my boy'."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zo kom je niet aan 28 uur per studiepunt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb over minder dan 2 uur tentamen. Misschien maar eens kijken of er ergens een samenvatting te vinden is.![]()
Samequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Potver.
[ afbeelding ]
Ik had het wel geweten als 14-jarig knulletje.![]()
![]()
nee ik ook niet, ik haat het deuntje alleen al. en shaktar karagandi kwam met 3 bank spelers waaronder 1 keeperquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, omdat ik dacht dat het een veredelde vriendschappelijke wedstrijd zou worden. Ik vind eigenlijk de hele EL helemaal niet leuk![]()
![]()
Dat is sowieso bullshit. Volgens mij heb ik nog nooit 28u aan een studiepunt besteed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kom je niet aan 28 uur per studiepunt.Nog niet eens de helft volgens mij.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zo zou zij hebben gestuurd: "Ik zoen je van je hoofd tot je borst, daarna zal ik je pijpen."quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Potver.
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: