Oh, tof voor m'n nagellakjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk ding voor 9 euro, als het een beetje bij je interieur past. Kan in een hal, kan in een keuken..
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze dat welquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze altijd wegwerpbordjes/bestek etc hebben? Of is dat meer zomer assortiment voor bij de bbq?
gister kocht de persoon achter mij nog wegwerpbordjes. Bestek weet ik niet maar hebben ze vast ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze altijd wegwerpbordjes/bestek etc hebben? Of is dat meer zomer assortiment voor bij de bbq?
Action had ze pas liggen, dacht 0.79. lagen toen in die bakken bij de kassa.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n 'oproltasje' van een soort van synthetisch materiaal kan kopen?
Van die dunne tasjes die je oprolt en dan kunnen ze bijna in je broekzak, als je ze gebruikt kunnen er een paar boodschapppen in.
Ik heb ze wel eens gezien, maar weet niet meer waar...
Blokker? Action?
ik zag pas nog van dat zilverkleurige plastic (wegwerp) bestekquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gister kocht de persoon achter mij nog wegwerpbordjes. Bestek weet ik niet maar hebben ze vast ook.
ze hebben wel magneetjes, maar ik zou niet weten of daar ook neutrale tussen zitten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:15 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Hebben ze ook magneetjes? Voor op een magneetbord.. Ik zoek een beetje neutrale magneetjes
Action, liggen bij de tassen en de portemonnees. Zijn er in verschillende kleuren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n 'oproltasje' van een soort van synthetisch materiaal kan kopen?
Van die dunne tasjes die je oprolt en dan kunnen ze bijna in je broekzak, als je ze gebruikt kunnen er een paar boodschapppen in.
Ik heb ze wel eens gezien, maar weet niet meer waar...
Blokker? Action?
Hebben ze in alle seizoenen, momenteel weer volop. In de zomer is het vaker uitverkocht dan in andere seizoenen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, een week of twee geleden gekocht, kostte zo uit mijn hoofd 4,95 euro geloof ik.quote:Op zondag 17 november 2013 10:47 schreef soapie het volgende:
Ze hadden toch ook van die glazen Kerstbomen voor koekjes ed.? Heeft iemand die gespot? En wat kost het?
ik dacht iets van 3,79quote:Op zondag 17 november 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, een week of twee geleden gekocht, kostte zo uit mijn hoofd 4,95 euro geloof ik.
Xenos had die dingen ook altijd, dus misschien nu nog steeds?quote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Deezertje het volgende:
Omdat Action nooit een assortiment op de site heeft staan zijn zulke boekjes wel handig, ook voor een prijsindiciatie:
http://www.action.nl/photoalbum/pageflipper/id/37
Zoek alleen nog zo'n houten tekenpop, hadden ze vroeger wel. Maar ja altijd als je denkt heb ik niet nodig heb je het ineens wel nodig en is het uit het assortiment![]()
Edit: vorig jaar blijkbaar wel. Morgen maar ff kijken dan!
[ afbeelding ]
Xenos heeft ze (ook).quote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Deezertje het volgende:
Omdat Action nooit een assortiment op de site heeft staan zijn zulke boekjes wel handig, ook voor een prijsindiciatie:
http://www.action.nl/photoalbum/pageflipper/id/37
Zoek alleen nog zo'n houten tekenpop, hadden ze vroeger wel. Maar ja altijd als je denkt heb ik niet nodig heb je het ineens wel nodig en is het uit het assortiment![]()
Edit: vorig jaar blijkbaar wel. Morgen maar ff kijken dan!
[ afbeelding ]
quote:
Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, een week of twee geleden gekocht, kostte zo uit mijn hoofd 4,95 euro geloof ik.
Blokker/Kruidvat ook. Ik gok Hema ook wel.quote:Op zondag 17 november 2013 09:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Action, liggen bij de tassen en de portemonnees. Zijn er in verschillende kleuren.
die rode kool kleurige fles? Ik heb hem zonder lezen door mn badkamer gejastquote:Op zondag 17 november 2013 11:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand die badkamerreiniger van quix al geprobeerd? Ik had m zonder te kijken in mijn kar gemikt maar nu lees ik thuis de gebruiksaanwijzing en eigenlijk mag je hem helemaal niet in de badkamer gebruiken. Niet geschikt voor RVS, keramiek, natuursteen, zuurgevoelige oppervlakken en warme oppervlakken. Oh en volgens mij ook niet op kunststof. Ik weet niet hoe hun badkamer eruit ziet maar dat is volgens mij een vrij complete omschrijving van de gemiddelde badkamer?
Ik ook hoor, vond het niet geweldig schoon worden trouwens, Dasty werkt beter!quote:Op zondag 17 november 2013 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
die rode kool kleurige fles? Ik heb hem zonder lezen door mn badkamer gejast
Ik vond het ook niks.quote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vond het niet geweldig schoon worden trouwens, Dasty werkt beter!
Hier geen last van. Trok er 1 in het begin wel kapot, dus waarschijnlijk heeft daar iets niet goed vastgezeten .quote:Op zondag 17 november 2013 14:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat zijn die ziki dames boxershorts waardeloos zeg, worden heel erg wijd na dragen/wassen
jij was toch zo enorm afgevallen? moet je het daar niet in zoeken?quote:Op zondag 17 november 2013 14:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat zijn die ziki dames boxershorts waardeloos zeg, worden heel erg wijd na dragen/wassen
Nee daar ligt het niet aan, had ze in maat s gekocht, 's ochtends aan gedaan en 's middags zat het al te wijd.quote:Op zondag 17 november 2013 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij was toch zo enorm afgevallen? moet je het daar niet in zoeken?
*proest*quote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
is heb altijd die andere boxers (bxs oid) die vind ik fijner zitten dan die ziki boxers.
daar kan ik niet echt een voor- of achterkant aan ontdekken. die zitten in elke stand alsof ze achterstevoren zitten
Bij die van mij zitten de labels gewoon aan de achterkant.quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef loecje het volgende:
[..]
*proest*
herkenbaar. het labeltje zit ook aan de zijkant wat het niet makkelijker maakt.
Misschien dan een verkeerde gehad?quote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan, had ze in maat s gekocht, 's ochtends aan gedaan en 's middags zat het al te wijd.
Heb er inmiddels 4 aan gehad, allemaal met hetzelfde probleem. Zelfde probleem met de nieuwe corrigerende hemdjes. Voorheen hadden ze bij Action hele goede, maar ze verkopen nu andere die heel wijd zijn. Kleinste maat is me nog te grootquote:
Dan is het een groot mysteriequote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heb er inmiddels 4 aan gehad, allemaal met hetzelfde probleem.
checkt ziki ondergoed waar wel verschil is te zien tussen voor en achterquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef loecje het volgende:
als het er 4 zijn van dezelfde reeks kunnen ze dezelfde fout hebben.
maar bij mijn ziki damesboxers zitten de labels echt in de zijkant. ik kan nooit onthouden of dat nu links of rechts is dus dat is telkens weer zoeken.
geef mij maar die BSX boxers, die hebben tenminste een duidelijke voor/achterkant en zitten prima.
Er zitten 2 naden aan de voorkant, daaraan kun je zien dat het de voorkant is.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef loecje het volgende:
als het er 4 zijn van dezelfde reeks kunnen ze dezelfde fout hebben.
maar bij mijn ziki damesboxers zitten de labels echt in de zijkant. ik kan nooit onthouden of dat nu links of rechts is dus dat is telkens weer zoeken.
geef mij maar die BSX boxers, die hebben tenminste een duidelijke voor/achterkant en zitten prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |