quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze stampers bij de Action? Voor hutspot enzo?
Ik heb er eentje toegevoegd: Body Language = Jean Paul Gaultier Classiquequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef trovey het volgende:
Ik moet mijn parfumstash toch eens uitzoeken en kijken of ik nog wat mis uit het rijtje in de OP.
Ja hebben ze, maar ze gaan snel kapot net als de soeplepels, juslepels en dergelijke. Op den duur gaat het handvat los zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Zo vaak ga ik hem niet gebruiken denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja hebben ze, maar ze gaan snel kapot net als de soeplepels, juslepels en dergelijke. Op den duur gaat het handvat los zitten.
Dan kun je er vast wel wat mee, ze stampen alles wel goed fijn, zijn geen grove stampers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik hem niet gebruiken denk ik
Heb ze gisteren in Veendam nog zien liggen voor 1,29. Weet alleen niet hoe de maten vallen, is allemaal 1 maat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Zouden ze hier gekleurde goedkope panty's hebben? Ik zoek kleuren als blauw, groen, geel en het liefst zo goedkoop mogelijk. Misschien hebben ze het bij de Action?
Hmm, da's dan wel lastig denk ik. Ik zoek voor iemand van 1.80mquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heb ze gisteren in Veendam nog zien liggen. Weet alleen niet hoe de maten vallen, is allemaal 1 maat.
Let wel even op f het een dubbele stamper is of nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik hem niet gebruiken denk ik
Ooooh het is koopavond he.quote:
Vind je niet dat de geur snel vervliegt? Ik heb dus die paars/roze van Lola, nou kan elk uur wel sprayen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er eentje toegevoegd: Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Ja dat heb ik ook met die iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind je niet dat de geur snel vervliegt? Ik heb dus die paars/roze van Lola, nou kan elk uur wel sprayen.
Ik heb er juist zo een bij de blokker vandaan, waarvan er ook nog eens iets afbladderde, dus ik zou daar niet heen gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor de tipAnders loop ik even door naar de Blokker.
Euhmmm...geen idee hahahaquote:
zeeman of wibraquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm, da's dan wel lastig denk ik. Ik zoek voor iemand van 1.80m. Ik zal toch even langsgaan voor de zekerheid maar denk dat ik weinig kans maak dan
.
geen last van, mijnes gaat al een poosje mee en hij wordt zeker 1x in de week gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja hebben ze, maar ze gaan snel kapot net als de soeplepels, juslepels en dergelijke. Op den duur gaat het handvat los zitten.
Ook in die kleuren?quote:
La fleur blijft bij mij heel lang hangen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind je niet dat de geur snel vervliegt? Ik heb dus die paars/roze van Lola, nou kan elk uur wel sprayen.
Ja, die valt echt reuze mee. Hij is volgens mij alleen iets scherper dan Kenzo, maar als ik hem aan mensen laat ruiken zeggen ze 'O dat is Kenzo'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
La fleur blijft bij mij heel lang hangen.
Lidl heeft er een van kunststof op dit moment, kost iets van ¤2,50quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er eentje toegevoegd: Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Ik vind die juist ideaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Let wel even op f het een dubbele stamper is of niet
Als het zoiets is als hieronder, dan kan er groente tussen het gedraaide ijzerdraad gaan zitten en er moeilijk tussenuit komen. Heb al vaak met tandenstokers de groente er tussenuit staan peuren
[ afbeelding ]
stamppoten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die juist ideaal, die anderen maken stamppoten te fijn, krijg je meer babyvoedsel.
Ik heb juist met deze hele fijne stappotten gehad...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die juist ideaal, die anderen maken stamppoten te fijn, krijg je meer babyvoedsel.
Nee hoor, zoiets heb ik nu ookquote:
Blijft daar ook minder in hangen (boerenkool, zuurkool)? Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef loecje het volgende:
ik heb hem ook, die maakt een stamppot net zo grof/fijn als de dubbele stamper. daarom snap ik de reactie van trovey ook niet
nooit last vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef loecje het volgende:
daar zitten niet van die gedraaide staven aan zoals de stamper die kvd poste.
door dat gedraaide gedeelte is de stamper zo lastig schoon te maken.
Zo een heb ik ook, alleen dan met houten handvat. van de wibra dacht ik, of blokker.....quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Let wel even op f het een dubbele stamper is of niet
Als het zoiets is als hieronder, dan kan er groente tussen het gedraaide ijzerdraad gaan zitten en er moeilijk tussenuit komen. Heb al vaak met tandenstokers de groente er tussenuit staan peuren
[ afbeelding ]
Yep.quote:
Ik bedoel dan ook een andere.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb juist met deze hele fijne stappotten gehad...
[..]
Nee hoor, zoiets heb ik nu ook
Ik ben zelf 1.80 en heb daar een rode en een gele panty vandaan, ze hadden toen ook blauwe. In verschillende maten, ik pak dan meestal de grootste, omdat alles van de Action zo klein valt. Maar zou kunnen dat ik hier de éénnagrootste van heb gepakt, ben nu niet thuis dus kan het niet controleren. Maar ze hebben ze dus iig gehad, en de rode heb al gedragen en die was echt niet te klein.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Zouden ze hier gekleurde goedkope panty's hebben? Ik zoek kleuren als blauw, groen, geel en het liefst zo goedkoop mogelijk. Misschien hebben ze het bij de Action?
Hoop ik ook voor je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Had overigens geen zin om verder te fietsen naar de Action, dus maar een beslagkom gekocht bij de Blokkerzal niet veel schelen qua prijs denk ik (hoop ik
)
Ik heb braaf de blokkerfolder bekeken. Wat zijn nou de overlappende artikelen? Volgens mij zag ik alleen strijkpatches.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef Deezertje het volgende:
Spot de action artikelen: https://view.publitas.com/de-blokker-folder/blokker-folder-f46
Veel artikelen zijn euro's goedkoper bij action zelf...
Enne: http://www.blokker.nl/web(...)002&productId=152879 Misschien niet zo'n flex voorkantje als bij de Blokker... maar komende week voor 2,49 bij de action!http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |