abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:14:41 #76
19529 Fendy
True Spirit
pi_133285626
Tevens, ik zou zelf nooit genoegen nemen met een slechte lijn of een niet vloeiende krul, als me iets opvalt, positief of negatief krijgt mijn artiest meteen die feedback, anders heeft ie ook niet de gelegenheid er iets mee te doen. Jammer als het niet leuk is, maar nadat ie gezet is is hij van je af, terwijl jij er nog jaren mee moet lopen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_133285895
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Fendy het volgende:
Tevens, ik zou zelf nooit genoegen nemen met een slechte lijn of een niet vloeiende krul, als me iets opvalt, positief of negatief krijgt mijn artiest meteen die feedback, anders heeft ie ook niet de gelegenheid er iets mee te doen. Jammer als het niet leuk is, maar nadat ie gezet is is hij van je af, terwijl jij er nog jaren mee moet lopen.
Ik heb het ook wel gezegd hoor, maar na die vuile blik en ''Niets aan de hand'' was ik toch wel even van m'n stuk gebracht.. Dan ga je ook niet zo gauw terug lijkt mij.

TA van gisteren was een topwijf! Dat wordt vanaf nu m'n vaste tatoeëerder ;)
pi_133287588
Weet er hier iemand waar ik moet zoeken als ik een shop zoek die ook blacklight/UV tattoo's zet? Waar dan ook in Europa (of desnoods de VS als het echt zo moeilijk is). Ik weet gewoon niet eens waar ik moet beginnen met zoeken, google heeft tot nu toe alleen maar fabrikanten van de inkt opgeleverd ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:28:10 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_133291305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef eti het volgende:
Is iemand hier bekend met het Human Rights Tattoo project? Mijn eerste en enige tatoeage (sinds 2½ week) is deel van dat project. Kunstenaar Sander van Bussel tatoeëert de hele universele verklaring voor de rechten van de mens letter voor letter op mensen, in mobiele tattoostudio's op evenementen. Zelf organiseert hij de boel en maakt hij foto's, het tatoeëren wordt uiteraard gedaan door professionele tattoo-artiesten.

Mijn tatoeage ziet er zo uit:

[ link | afbeelding ]

Maar eigenlijk is hij dus onderdeel van een meerpersoonstatoeage met mensen die ik niet ken:

[ link | afbeelding ]
mijn collega heeft de N :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_133292218
Edit.. niet quote :')

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2013 19:02:41 ]
pi_133292364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef eti het volgende:
Is iemand hier bekend met het Human Rights Tattoo project? Mijn eerste en enige tatoeage (sinds 2½ week) is deel van dat project. Kunstenaar Sander van Bussel tatoeëert de hele universele verklaring voor de rechten van de mens letter voor letter op mensen, in mobiele tattoostudio's op evenementen. Zelf organiseert hij de boel en maakt hij foto's, het tatoeëren wordt uiteraard gedaan door professionele tattoo-artiesten.

Mijn tatoeage ziet er zo uit:

[ link | afbeelding ]

Maar eigenlijk is hij dus onderdeel van een meerpersoonstatoeage met mensen die ik niet ken:

[ link | afbeelding ]
Mooi project. Zou het alleen niet op mijn duim laten zetten zoals die in het midden heeft gedaan.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:30:20 #82
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133293264
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef Fendy het volgende:
Tevens, ik zou zelf nooit genoegen nemen met een slechte lijn of een niet vloeiende krul, als me iets opvalt, positief of negatief krijgt mijn artiest meteen die feedback, anders heeft ie ook niet de gelegenheid er iets mee te doen. Jammer als het niet leuk is, maar nadat ie gezet is is hij van je af, terwijl jij er nog jaren mee moet lopen.
Ja precies, ik was ook niet tevreden met een stukje, heb ik de volgende sessie wat van gezegd, toen hebben we in overleg eea bijgewerkt tot ik wel blij was. Hij was het ook wel met me eens achteraf
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_133295935
Wat is trouwens het beste advies qua nazorg?
De een zegt smeren met Bepanthen en afdekken gedurende een paar dagen (met folie) de ander zegt wel insmeren maar niet afdekken.
pi_133297504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is trouwens het beste advies qua nazorg?
De een zegt smeren met Bepanthen en afdekken gedurende een paar dagen (met folie) de ander zegt wel insmeren maar niet afdekken.
Ik heb ondertussen drie weken geleden mijn eerste laten zetten.
Heb de eerste vier dagen zo een 4 à 5 keer per dag de tattoo gewassen met neutrale zeep, laagje bepanthen en folie over.
Nadien geen folie meer, maar zo een 2 keer per dag nog wassen met neutrale zeep en laagje bepanthen. Telkens als het droog aanvoelde nog een extra laagje bepanthen.

En tot nu toe is alles goed genezen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:14:44 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133298020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is trouwens het beste advies qua nazorg?
De een zegt smeren met Bepanthen en afdekken gedurende een paar dagen (met folie) de ander zegt wel insmeren maar niet afdekken.
2/3 dagen afdekken en smeren (2 keer per dag), je zweet/lektmeestal nog inkt. Daarna wel smeren, niet meer afdekken. Dat is hoe we het hier doen iig :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133298798
Ik heb de folie na twee uur eraf gehaald. Heb een dag of 5-6 bepanthen gesmeerd, savonds laten luchten als ik thuis zat (geen kleding eroverheen) en het was zo goed als genezen. Nooit afgedekt overdag enzo, mij is gezegd dat dat slecht is. Heb hem vandaag precies een maand *O*
hee hallo
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:55:33 #87
19529 Fendy
True Spirit
pi_133300331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is trouwens het beste advies qua nazorg?
De een zegt smeren met Bepanthen en afdekken gedurende een paar dagen (met folie) de ander zegt wel insmeren maar niet afdekken.
Wordt een welles-nietes verhaal vrees ik en berust op persoonlijke ervaringen.

Ik vind het zelf het fijnst om 3 uur na het zetten de folie te verwijderen, wassen met unicura en warm water, daarna droogdeppen en weer in de folie voor de eerste nacht.
De ochtend erna opnieuw wassen met unicura, dan bepanthen erop en weer in de folie voor de helft van de dag of tot je klaar bent met werken.
Daarna niet meer afdekken! Het wordt een broeinest, als je zweet kan het zweet niet weg en gaat het prikken onder de folie, dus het liefst zo onbedekt mogelijk laten.
3 keer per dag bepanthen is voldoende, smeer je poriën niet dicht en was je handen voor je eraankomt. 5 dagen lang, 3 of 4 keer per dag bepanthen, daarna 5 dagen 3 of 4 keer per dag een goed voedende en niet geparfumeerde maar wel hydraterende bodylotion.

Op deze manier is het bij mij na 2 dagen helemaal dicht, niet meer gezwollen of geïrriteerd, en na 4-5 dagen is het oppervlakkige deel gewoon genezen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:58:46 #88
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_133300510
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb de folie na twee uur eraf gehaald. Heb een dag of 5-6 bepanthen gesmeerd, savonds laten luchten als ik thuis zat (geen kleding eroverheen) en het was zo goed als genezen. Nooit afgedekt overdag enzo, mij is gezegd dat dat slecht is. Heb hem vandaag precies een maand *O*
Dit werk bij mij ook prima. ^O^
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_133301981
Bedankt voor de tips!

De vorige keren heb ik het wel steeds afgedekt, ik merkte dat ik daardoor heel veel jeuk kreeg en meer korstjes. Het heelde minder goed.

Deze TA zei dat je het aan de lucht moet laten helen/drogen, als je het blijft afdekken wordt je tattoo zompig en blijft hij nat.

Nu alleen folie voor de nacht (overdag korte mouwen:) ) en 3/4 x schoonspoelen / unicura / smeren.
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:49:52 #90
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133330135
Luister gewoon naar je lichaam.
Wat voor jou werkt hoeft voor mij niet te werken. En wat ik prettig vind kan een ander wel vreselijk vinden.
pi_133330935
Even terugkomend op mijn eerdere posts hier: dank nog voor de tips! Vandaag mijn eerste tat dan eindelijk laten zetten, ink your skin is het geworden. Erg happy mee! :)
pi_133331839
show us!
pi_133334341
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

2/3 dagen afdekken en smeren (2 keer per dag), je zweet/lektmeestal nog inkt. Daarna wel smeren, niet meer afdekken. Dat is hoe we het hier doen iig :)
En daarom moet je juist niet afdekken. Als je het laat luchten komt er een korst op waardoor er meer inkt onder je huid blijft en dus een mooiere tattoo krijgt.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 17 november 2013 @ 01:46:06 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133334589
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 01:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

En daarom moet je juist niet afdekken. Als je het laat luchten komt er een korst op waardoor er meer inkt onder je huid blijft en dus een mooiere tattoo krijgt.
Dit is zo aangeraden door de shop, wellicht raadt elke shop weer iets anders aan :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133334861
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 01:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit is zo aangeraden door de shop, wellicht raadt elke shop weer iets anders aan :)
Dat is idd waar... Zoveel shops als er zijn, zoveel verschillende methodes zijn er.. En de een is niet perse slechter dan de ander. Gewoon doen wat verstandig lijkt en logisch nadenken lijken mij het beste. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133371864
Dag allemaal,

Ik ben een (deeltijd) student journalistiek. Over anderhalve week maak ik met mijn klasgenoten een talkshow over tatoeages. We willen vooral kijken wat het gevolg is van de internet verkoop van tatoeage sets om jezelf te leren tatoeages te zetten. Daarvoor zoeken we een aantal gasten. Bijvoorbeeld iemand die zichzelf heeft leren tatoeëren en zijn/haar klanten. We zijn daarbij benieuwd of het net zo veilig en hygiënisch is als in een shop of dat er risico's aan zitten om zelf aan de slag te gaan zonder ervaring. Gebeurd het wel eens dat mensen ziek worden doordat er onhygiënisch gewerkt wordt? Wat kunnen gevolgen daar van zijn? Is er iemand die spijt heeft van zijn tattoo omdat de manier waarop de tattoo gezet is niet naar wens is? Wat doe je dan?

Vragen, vragen, vragen. Ik hoop dat jullie mij wat op weg willen helpen of misschien zelfs wel mee willen doen aan onze talkshow. We zoeken zowel gasten voor in de studio als mensen waarvan we vooraf een filmpje maken wat we dan in de uitzending terugkijken.

Het is een schoolopdracht, het zal dus nergens worden uitgezonden. Je krijgt de uitzending natuurlijk wel toegestuurd en je bent welkom bij de opnames. Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groetjes,

Anja
pi_133371902
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:12 schreef ranjas het volgende:
Dag allemaal,

Ik ben een (deeltijd) student journalistiek. Over anderhalve week maak ik met mijn klasgenoten een talkshow over tatoeages. We willen vooral kijken wat het gevolg is van de internet verkoop van tatoeage sets om jezelf te leren tatoeages te zetten. Daarvoor zoeken we een aantal gasten. Bijvoorbeeld iemand die zichzelf heeft leren tatoeëren en zijn/haar klanten. We zijn daarbij benieuwd of het net zo veilig en hygiënisch is als in een shop of dat er risico's aan zitten om zelf aan de slag te gaan zonder ervaring. Gebeurd het wel eens dat mensen ziek worden doordat er onhygiënisch gewerkt wordt? Wat kunnen gevolgen daar van zijn? Is er iemand die spijt heeft van zijn tattoo omdat de manier waarop de tattoo gezet is niet naar wens is? Wat doe je dan?

Vragen, vragen, vragen. Ik hoop dat jullie mij wat op weg willen helpen of misschien zelfs wel mee willen doen aan onze talkshow. We zoeken zowel gasten voor in de studio als mensen waarvan we vooraf een filmpje maken wat we dan in de uitzending terugkijken.

Het is een schoolopdracht, het zal dus nergens worden uitgezonden. Je krijgt de uitzending natuurlijk wel toegestuurd en je bent welkom bij de opnames. Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groetjes,

Anja
Het zijn Fok!kers, maar geen debielen :')
Ik denk dat je deze oproep beter op een Partyflock oid kunt zetten :P
pi_133371955
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het zijn Fok!kers, maar geen debielen :')
Ik denk dat je deze oproep beter op een Partyflock oid kunt zetten :P
Hahaha! Ik ga er nog niet van uit dat alle zelf-tattoeerders debielen zijn. Maar ik ga wel eens kijken op Partyflock. Toch bedankt ;-)
pi_133371964
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef ranjas het volgende:

[..]

Hahaha! Ik ga er nog niet van uit dat alle zelf-tattoeerders debielen zijn. Maar ik ga wel eens kijken op Partyflock. Toch bedankt ;-)
  maandag 18 november 2013 @ 12:17:21 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133371969
www.vice.com/nl/vice-news/thuisprikkers

succes ermee.

ps. het is gebeurt en het is ook netter om te schrijven "mijn klasgenoten en ik", dat je dat niet leert op je opleiding journalistiek...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')