Het is een koe met de kop van een bok? Achja, als hij er blij mee is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En die bok (?) heeft te korte poten (of het lijf is te dik), maar volgens mij is de verhouding niet helemaal ok.
What has been seen..quote:
Het idee! Het gaat om het idee!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef Mgolovic het volgende:
Ik heb die as tattoo's ook nooit zo begrepen. Ten eerste zakt de as in het inktcupje naar beneden waardoor er vrijwel niks aan de naald blijft hangen, en wat eventueel wel je huid binnen komt wordt weer afgestoten. Ofwel, je wil de as bij je dragen maar uiteindelijk gooi je hem gewoon weg.
Waar het hart vol van is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een beetje een "wtf am I loooking at" gevoel erbij.
IT's nog eviler tweelingbroer met een kanten mutsje op en sperma uit zijn mond?
Gruwelijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Pfff wederom weer een ziek mooi stukje....
[ afbeelding ]
whaaaaaaaaaaaaa nohhh echt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Goed? Jazeker. Mooi is anders. Althans, ik zou het in ieder geval niet doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Goed? Jazeker. Mooi is anders. Althans, ik zou het in ieder geval niet doen.
Mijn afspraakje voor een watercolour tattoo bij Koray Karagozler komt dichterbij (: Financieel zo goed als rond.
Heb wat naar het werk van Candy Cane gekeken, wel heel gaaf! Haar wachttijden zijn wel erg lang, iemand ervaring met de andere artists is haar shop?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:01 schreef scrub_nurse het volgende:
kijk eens bij desperados in eindhoven. maar zolang je niet precies weet wat, raad ik je aan niets te zetten
Ik snap je advies maar dat werk dus juist nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:10 schreef Questular het volgende:
Eerst eens goed nadenken wat je überhaupt wilt, en dan kun je eens op zoek naar een shop die aan je wensen voldoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |