abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:55:49 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133040168
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133041708
Kyara wat lief dat M. ze uit elkaar kan houden O+

Ik neem Riley ook makkelijk mee. Maar ik ben nooit uren weg (behalve bij mijn zus en ouders). Nu merk ik alleen dat ze ergens anders niet meer makkelijk slaapt. :o

Riley werd pas 8 uur wakker. Lekker uitgerust nu :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:32:04 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133043637
Xm, het lijkt me vooral lastig als je ergens anders zou moeten kolven. Bv kun je toch prima opwarmen in magnetron dacht ik? Wij namen het koel mee en dan een thermosflesje heet water mee met een grote mok om het au bain marie in op te warmen. Maargoed, dat ging toen nog om 60cc per keer, dat was lekker snel warm.

Ik sleep E ook graag mee, en dat gaat ook heel makkelijk, ze vindt t meestal wel gezellig als er iets te beleven is *O*

Ik ben haar om 12u gaan voeden op het kdv, toen in de draagdoek gehesen voor een wandelingetje en we zijn net weer thuis. Ze was heerlijk tegen me aan in slaap gevallen *;
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:37:24 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133043827
Beetje gegoogled, maar het wordt ten zeerste afgeraden om te doen. Elders kolven is ook irritant idd en vermijd ik indien mogelijk door iets eerder of later te kolven.

Ik heb het idee dat Noor het in de stad of winkelcentrum ofzo ook niet leuk vindt. Ze is dan altijd heel ernstig en er kan echt geen lachje vanaf. Ze is zich echt heel erg bewust van haar omgeving. Voeden op een andere plek dan thuis is ook echt hopeloos.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:41:16 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133043964
Dan wordt t inderdaad lastiger ja.

Als ik met E loop is ze ook heel ernstig trouwens, pas als we ergens gaan zitten begint het feestje :D

Oh en Oei ik groei gaat hier ook niet echt op hoor ;) E kan nog niet eens fatsoenlijk naar dr buik rollen. Komt vanzelf...

Fieder wat balen joh!! -O-
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:43:18 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133044043
GotC, goed onthouden! Ik hoop dat we vandaag nog van de makelaar horen; we hebben inmiddels een 3e bod uitgebracht en we hopen dat hier een tegenbod op komt dat we kunnen accepteren!! :o O+

Maar er zijn ook andere kapers op de kust dus ik ben vet zenuwachtig! :X :D
pi_133044050
Klinkt lekker LB O+
Ik ben aan het stressen op mijn werk om 120% van het werk gedaan te krijgen in 80% (want kolven) van de tijd... Dat gaat niet, maar ik wil het toch!

Ik neem Femke en Lars overigens overal mee naartoe, meestal ook in mijn eentje ook, geef er niets om. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt. Gewoon zorgen dat je luiertas na elk uitje weer aangevuld wordt en alles gaat goed.
(Al heb ik volgens mij ook wel makkelijke kindjes...)
pi_133044235
Oei ik groei moet je trouwens wel goed lezen he... Ze hebben de mógelijkheid om dit of dat na een sprong te kunnen. Elk kindje pikt er weer iets anders uit. Ze zijn niet allemaal motorisch zo snel als Nin ;)

Overigens kan mijn meisje sinds gisteren ook soepel van rug naar buik rollen *O*
En ze vindt haar voetjes tegenwoordig echt machtig interessant... O+
pi_133044318
Typend op je mobiel loop je hier trouwens wel een beetje achter de feiten aan...
Die "lekker Lb" sloeg op dat wandelingetje... Dat met het huis is natuurlijk super spannend!!
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:03:08 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133044858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
GotC, goed onthouden! Ik hoop dat we vandaag nog van de makelaar horen; we hebben inmiddels een 3e bod uitgebracht en we hopen dat hier een tegenbod op komt dat we kunnen accepteren!! :o O+

Maar er zijn ook andere kapers op de kust dus ik ben vet zenuwachtig! :X :D
Spannend zeg!! :o Ik duim :)

Ik zou willen dat ik iets relaxter zou zijn met alles. Maar daar wordt aan gewerkt. Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik die kolf naar zolder kan verhuizen. Beperkt je zo in je mogelijkheden.

En ik weet het van Oei ik groei, maar ik lees hier dan verhalen over optrekken en kruipen en dan ben ik soms wel eens bang dat Noor achterloopt. Ze draait nog steeds over 1 zij naar buik. Terug heeft ze nog geen besef van. Trekt wel beentjes beetje op soms. Voetjes vindt ze niet zo boeiend, maar ze heeft ook nooit naar haar handjes gekeken, terwijl dat wel "moest" van het consultatiebureau.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:08:01 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133045029
Spannnnooooooond LB! *O* Ik duim voor je, hoop echt dat jullie het tegenbod kunnen accepteren :Y

XM :* Ik hoop dat de overstap op fv je wat rust zal geven en dat je een relaxter gevoel krijgt met alles.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:16:27 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133045326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef GotC het volgende:
XM :* Ik hoop dat de overstap op fv je wat rust zal geven en dat je een relaxter gevoel krijgt met alles.
+1

Maar het komt vast goed! En met Noor zeker, die loopt echt niet achter hoor :) Ze groeit als een malle en speelt met speelgoed.... klinkt super!

E kijkt ook niet echt naar dr handjes trouwens, het is véél toffer om papa's handen (of mama's haren :') ) te grijpen :Y)
pi_133045363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Spannend zeg!! :o Ik duim :)

Ik zou willen dat ik iets relaxter zou zijn met alles. Maar daar wordt aan gewerkt. Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik die kolf naar zolder kan verhuizen. Beperkt je zo in je mogelijkheden.

En ik weet het van Oei ik groei, maar ik lees hier dan verhalen over optrekken en kruipen en dan ben ik soms wel eens bang dat Noor achterloopt. Ze draait nog steeds over 1 zij naar buik. Terug heeft ze nog geen besef van. Trekt wel beentjes beetje op soms. Voetjes vindt ze niet zo boeiend, maar ze heeft ook nooit naar haar handjes gekeken, terwijl dat wel "moest" van het consultatiebureau.
Handjes en voetjes heeft Fee veel interesse in. Maar voor de rest ligt die dikke ook stil hoor. Ik zag net dat ze idd kan rollen. En dan lig ze op haar rug en jankt ze dat ze niets kan zien of terug op haar buik wil.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133045456
XM, de Oei zegt alleen maar dat ze vanaf een x moment de basisvaardigheid mentaal hebben om iets te gaan kunnen, niet te doen! Dat is nogal een verschil.

Hier is Ellie ook ernstig of aan het slapen als we ergens heen gaan, maar dat is toch niet gek? Als ze het echt niet leuk vinden gaan ze huilen, anders heb ik het idee dat ze gewoon de omgeving aan het opnemen zijn.

De reden dat ze de magnetron afraden weet je dan ook wel neem ik aan? Er gaat wel iets verloren, maar echt niet alles en echt niet meteen :*.
Home is where the O+ is...
pi_133046532
:W ik ben weer thuis!
pi_133046818
LB spannend! :o ik ben toen we ons huis gingen kopen echt 30 jaar ouder geworden :+
Kyara lekker thuis.

L staat steeds op handen en voeten, beentjes helemaal gestrekt, zo grappig, het lijkt wel yoga :D kan alleen de logica erachter niet verzinnen :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:02:50 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133047061
Gewoon, omdat het kan denk ik :D
pi_133047528
Ik kreeg toen ik met mijn man trouwde een huis. Moest ik ineens ook tekenen toen we gingen verkopen. Was trouwens wel een goede deal. Hij bracht een huis en een auto in, ik een kat en een studieschuld.... Maar ik toen we samen gingen kopen heb ik ook wel even een nachtje slecht geslapen :D

(en dat is inmiddels ook alweer 6 jaar geleden :@ )
pi_133047790
Lb spannend verwacht je vandaag nog telefoon van de makelaar. Ik hoop zo op een goed tegenbod voor jullie,
Kyara welkom terug. En nu zijn wij weg. Vriend met ean in het zwembad. En ik was het huisje aan het inrichten maar huilende sac dus doek geknoopt en nu een slapende sac na 10mkn huilen. Helaas vindt mijn schouder dragen echt niks maar ik doe het met liefde voor haar. En ook een beetje voor mij want ik kan niet tegen huilende baby's.

XM ean liep ook altijd achter. Maar dat is relatief er zit zo'n grote marge in wanneer ze iets "moeten" kunnen. Al stak het soms wel al kindjes die even oud of jonger waren dingen veel eerder konden. Maar ze komen er allemaal op hun eigen tempo. (Uitzonderingen zullen er zijn maar Noor is toch helemaal gezond?) en ik snap best dat je van die kolf afwilt. En volgens mij zijn veel baby's ergens anders ernstiger en niet alleen baby's ook dreumessen/peuters enz enz.,
pi_133048135
Mijn mini kan ook altijd alles met zo'n ernstige blik opnemen. Ik ga me dan bijna schuldig voelen dat ik als moeder mijn kind mee neem naar dit, in zijn ogen 'Sodom en Gomorra'.

Nog wel een leuke foto, Eerste tochtje kinderwagen. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133048403
Moet ik mijn 11 maander er nog eens in gooien die in zijn hele leven nog maar een keer gerold heeft? Op 31 augustus was dat. Het komt vanzelf XM :)

en hij was ook weer niet goed gegroeid volgens het CB. Maar ik maak me over hem geen zorgen. Hij is vrolijk, alert en boevig. En al bijna 1 (5 december) woooow.

welcome back Kyara!

Ferrari, lekker op vakantie? Geniet ervan.

spannend he LB een huis kopen. Wij hebben vorig jaar gekocht. Naast spannend, ook erg leuk!
pi_133048546
Weekendje weg. Zondag gaan we weer naar huis.

Wij hebben ook bijna een jaar geleden voor het eerst gekocht. Ik vond het ook zo spannend die onderhandelingen en toch een hele stap. En nog steeds denk ik soms hebben we het goed gedaan? Hebben we niet teveel betaald. Muts dat ik er ben.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:47:20 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133048950
Wij hebben 5 jr. geleden gekocht. Op de top vd huizenprijzen. En nu kunnen we niet verhuizen, tenzij er ineens een zakje met pakweg 50.000¤ op de stoep staat. Maar die kans acht ik niet zo groot ;(.

F-r: veel plezier! Waar ga je heen?

Ik weet niet eens of Noor achterloopt hoor op het moment. Ik ben er alleen wel eens bang voor.
pi_133048972
Wij willen graag verhuizen maar ik zit zonder werk dus nog niet handig ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:53:53 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133049208
Hmmmm mijn vriend belde net; dit weekend staat het even on hold... er is ook een andere bieder (die zelfs meer had geboden dan wij), maar ze gaan ons bod overleggen en komen daar maandag op terug.

Heeft iemand een portie geduld voor mij??? :X :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')