Spannend zeg!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
GotC, goed onthouden! Ik hoop dat we vandaag nog van de makelaar horen; we hebben inmiddels een 3e bod uitgebracht en we hopen dat hier een tegenbod op komt dat we kunnen accepteren!!![]()
Maar er zijn ook andere kapers op de kust dus ik ben vet zenuwachtig!![]()
+1quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef GotC het volgende:
XMIk hoop dat de overstap op fv je wat rust zal geven en dat je een relaxter gevoel krijgt met alles.
Handjes en voetjes heeft Fee veel interesse in. Maar voor de rest ligt die dikke ook stil hoor. Ik zag net dat ze idd kan rollen. En dan lig ze op haar rug en jankt ze dat ze niets kan zien of terug op haar buik wil.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Spannend zeg!!Ik duim
Ik zou willen dat ik iets relaxter zou zijn met alles. Maar daar wordt aan gewerkt. Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik die kolf naar zolder kan verhuizen. Beperkt je zo in je mogelijkheden.
En ik weet het van Oei ik groei, maar ik lees hier dan verhalen over optrekken en kruipen en dan ben ik soms wel eens bang dat Noor achterloopt. Ze draait nog steeds over 1 zij naar buik. Terug heeft ze nog geen besef van. Trekt wel beentjes beetje op soms. Voetjes vindt ze niet zo boeiend, maar ze heeft ook nooit naar haar handjes gekeken, terwijl dat wel "moest" van het consultatiebureau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |