Wat een bagger dus op vrijdag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In principe is er per programma een vaste muzieksamensteller hoor. Verschillen tussen verschillende dagen zijn vaak expres (de sfeer op vrijdag is toch anders dan op bijvoorbeeld maandag, en dat klinkt door in de muziekkeuze).
Bijna niet inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:22 schreef Bronson het volgende:
Och ja, een dag zonder Adele is onmogelijk.
Verdomme. Het is nog echt ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna niet inderdaad
http://www.3fmfan.nl/page(...)tiest&opdracht=adele
Onderaan
Geen zin in na een lange dag werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
Sirolf, nu je er toch bent.
"Kodaline - All I Want" is wel een heel oude MH.
Werk die site eens bij joh.
Ik wil het ook wel doen? Zonde dat het dood is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen zin in na een lange dag werken.
Klopt. Dan wil ik echte danskneiters.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze neerslachtige kanjertroep anders geen echte vrijdagmuziek.
Misschien ligt dit aan mij.
Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze neerslachtige kanjertroep anders geen echte vrijdagmuziek.
Misschien ligt dit aan mij.
Dit was wel even een dingetje gisterentwitter:manbijthond twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:00:05@giel3fm Belde gisteren aan en werd bedreigd door de bewoner. Gelukkig was hij verderop wel welkom. #manbijthondhttp://t.co/Q26ivCv98z reageer retweet
Ik heb het net gezien, maar ik had erger verwacht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Rickario het volgende:
Dit was wel even een dingetje gisterentwitter:manbijthond twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:00:05@giel3fm Belde gisteren aan en werd bedreigd door de bewoner. Gelukkig was hij verderop wel welkom. #manbijthondhttp://t.co/Q26ivCv98z reageer retweet
Niks mis met dat nummer hoorquote:
Ik zit al klaar met m'n vlaggetjequote:
En de lekkerste.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
De beste dj van Nederland is alweer in de studio, zie ik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
En de lekkerste.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er echt alles voor over om haar hamsterwangen vol te mogen blaffen.![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga broodjes smeren en dan maar serie kijken.
Straks nog het VARA zelfbevlekkingsmoment, waarbij Claudia een kippenvelmoment beschrijft bij het luisteren naar een nummer live vanaf Giels speelplaats. Dat nummer zal nogmaals gedraaid worden met de warme aanbeveling om ook het andere nummer van het optreden te bekijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Bronson het volgende:
Straks komt echt het hoogtepunt van mijn week!1!! Maxima op 3fm.![]()
![]()
![]()
Echt zo hilarisch! En zo echt! Hoet doet Claudia dat toch?!?!
Godsamme.
Oh ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
Straks nog het VARA zelfbevlekkingsmoment, waarbij Claudia een kippenvelmoment beschrijft bij het luisteren naar een nummer live vanaf Giels speelplaats. Dat nummer zal nogmaals gedraaid worden met de warme aanbeveling om ook het andere nummer van het optreden te bekijken.
Ik heb mn broek al op de knieën.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik hoop dat Claudia in het Glazen Huis gaat. Dan ga ik elke dag kijken
Zelfgebakken brood. Een bammetje met brie andere met marmalade.quote:
quote:
quote:
Neuhquote:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:40:40Ik heb deze vriendelijke heren van EditieNL verteld dat ik ontzettend uitkijk naar The Killers bij de EMA's http://t.co/W0Um3z7A1l reageer retweet
Hoi Wolfjequote:
Ben je naar het nieuwe album van Sandra aan het luisteren?quote:
Ja het is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je naar het nieuwe album van Sandra aan het luisteren?
Ik ga hem nu ook even draaienquote:
Welke?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Spannund!
Mijn serie dan, niet de radio.
Covert Affairs, inmiddels seizoen 4.quote:
Omdat hij wil rimmen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom houdt hij z'n hoofd omhoog.
Ik gebruik liever vochtig toiletpapier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
Wanneer brengen wij dit in praktijk?
Je onderschat mijn kwaliteiten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik gebruik liever vochtig toiletpapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |