Een tokkie Nederlander wordt net zo goed belachelijk gemaakt. De helft is hier aan het trollen, de andere helft is achterlijk. En een combo ervan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Doe je ding? Dit heeft niks met mij te maken, maar met het feit dat legio Hollandertjes het nodig vindt om reacties achter te laten die zelfs Hitler en zijn politieke agenda laten doen verbleken.
Ik zie jou volledig uit de bocht gaan en was voornemens met gestrekt trollbeen erin te gaan. Maar ik heb een beetje medelijden met je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tsssk, jij laat je ook kennen door je kleine blauwe oogjes op mij te richten, en alle verwerpelijke reacties verder links te laten liggen. Waarom is dat? Ben je dol op mijn krullen?
Steek die medelijden maar in je reet, hollandertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie jou volledig uit de bocht gaan en was voornemens met gestrekt trollbeen erin te gaan. Maar ik heb een beetje medelijden met je.
Ah, modje heeft eindelijk ingrepen. Goed zo, blaaskaak. Complimenten. Misschien moeten we je wat training geven door meer van dit soort topics te openen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:41 schreef LethalNinja het volgende:
Houd 't netjes, ik heb hem tijdelijk geopend. Als 't weer een sport wordt van "wie kan hier het beste de Marokkanen bashen dan gaat 't weer dicht".
Opmerkingen die te ver gaan kunnen altijd worden toegelicht via een TR
Je hebt de posts die verwijderd zijn blijkbaar gemist.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:49 schreef Groby het volgende:
Topic is gewoon normaal, geen huilie doen als je mening anders is.
Sommige reacties gaan idd wel te ver ja, maar als iemand reageert van 'Marokkanen zorgen voor veel problemen' zijn jullie kwaad, maar het is gewoon de waarheid.
Wat deze man zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt de posts die verwijderd zijn blijkbaar gemist.
Een tokkie wordt net zo goed belachelijk gemaakt. EEN TOKKIE!!! Als het over Marokkanen gaat blijft het niet meer bij tokkies, maar word je er met huid en haren bijgetrokken bij dit soort topics. FOK!kertjes. Waarschijnlijk kijken ze schuin uit hun oogjes als ze er weer een buiten zien lopen, met mond dichtgeknepen. Een dikke rochel op hun bleke gezichtjes kunnen ze krijgen. Ik ga er vandoor. Naar mijn ouders. Ik heb mijn buik voor vandaag weer vol van 'praten' met hollandertjes. Terug naar mijn eigen soort deze avond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een tokkie Nederlander wordt net zo goed belachelijk gemaakt. De helft is hier aan het trollen, de andere helft is achterlijk. En een combo ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |