Commicatief? Sorry?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:19 schreef Godtje het volgende:
Commicatief gestoord dat je het niet uit kan maken met iemand?
Als je al iets uit hoeft te maken na een paar dates
Dat doe ik meestal maar dit is gewoon echt een toffe gast. Geen vlieg kwaad dit dat.quote:
Die is wel goed ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"het was heel leuk maar ik mis de klik"
Sjabloon 2:quote:Ha Egbert, ik vond onze dates super leuk en gezellig maar merk aan mezelf dat ik geen kriebels krijg. Zoals je weet komt dat, of komt dat niet. Denk daarom dat het beter is om niet af te spreken. Sorry! XXX Fanta-Stick
Succes.quote:Ha Egbert, ik vond onze dates heel leuk maar merk gewoon dat de manier waarop je steeds contact zoekt me nogal benauwt. Het spijt me, maar het is eigenlijk iets too much. Lijkt me dus ook beter dat we niet meer gaan afspreken. Veel succes verder. Fanta-stick
Deze manquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Je kunt het op twee manieren doen, ofwel zogenaamd de schuld bij jezelf leggen (zodat hij niet onzeker wordt.) Of de ander even wijzen op zijn gedrag, waardoor hij er wat mee kan doen richting de volgende chickies.
Sjabloon 1:
[..]
Sjabloon 2:
[..]
Succes.
Hahahahahaha thanks man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Je kunt het op twee manieren doen, ofwel zogenaamd de schuld bij jezelf leggen (zodat hij niet onzeker wordt.) Of de ander even wijzen op zijn gedrag, waardoor hij er wat mee kan doen richting de volgende chickies.
Sjabloon 1:
[..]
Sjabloon 2:
[..]
Succes.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef HotSummerNight het volgende:
Neem haar mee naar haar kamer (niet jou kamer, want dan moet zei weg, ipv jij)... begin aan een lekkere neukbeurt, ga op zijn hondjes (bij voorkeur bind je haar vast in deze positie met haar handen aan de bedrand en een stok tussen haar enkels zodat ze haar benen niet bij elkaar kan doen) en na een tijdje haal je hem eruit en prop je hem direct zonder spuug in haar ari.
Ze zal boos op je worden, schreeuwen naar je en vragen of je dat normaal vind. Hierop antwoord je kalm dat je dit de enige manier is waarop jij kan genieten van sex en dat je dit vanaf nu af allleen nog maar op deze manier wil doen.
Nu zijn er 2 opties
A: Ze vind anaal lekker, en je mag het vaker doen.... dan is het toch een blijvertje
B: Ze is echt piswoest op je, je moet vertrekken en ze belt je nooit meer.
Succes TS
Dit, zeg gewoon eerlijk wat je hier in de openingspost hebt staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Gewoon eerlijk! Maak je ook het minst mee kapot.
heet i Danny?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke.
Paar keer date gehad met gast.
Hij komt te needy over.
Ik wil er vanaf maar hij is zo superaardig en ik wil het niet verpesten voor de chickies na mij.
What do? Hoe kan ik dit ethisch verantwoord aanpakken?
hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb geen pener.
[..]
Hahah hey gozer.
Lekker aan de amandelen? Mehhh je nieenjaaedets
Ik heb dit vaker meegemaakt..dat ik gewoon helemaal niet meer reageerde eindstand kreeg ik elke 2 dagen wel een berichtje met..quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef SchavuitPiet het volgende:
Gewoon zeggen dat je druk bezig bent op het moment, en niet te snel reageren op zijn apps, dan snapt ze het zelf ook wel of hij
Naar mijn ervaring doet diegene dan ook rustig aan
Wat is er precies zo lastig aan : "Sorry gast, gaat niet werken. Succes verder!"quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker meegemaakt..dat ik gewoon helemaal niet meer reageerde eindstand kreeg ik elke 2 dagen wel een berichtje met..
''hey'','' Hey hoe is het'', ''Joehoe'' etc.voor sommigen is het nooit duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |