Ik ook!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg echt een dikke ladyboner van haar
Jezus Rhu!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg echt een dikke ladyboner van haar
Te laat!quote:
Drag modus ?quote:
quote:
CHECKquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar serieus! wie word er nou niet heet van haar!
als in 'ik word ook al heet van haar'quote:
Ik wordt er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als in 'ik word ook al heet van haar'
of als in 'doet me niets'
ik ben in de war
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik wordt er niet warm of koud van
Girls can wear jeans and cut their hair short, wear shirts and boots, because it's OK to be a boy, but for a boy to look like a girl is degrading, because you think that being a girl is degrading. But secretly you'd love to know what it's like, wouldn't you? What it feels like for a girl?quote:
Salma Hayek, daar zou ik wel eens ff een keertje olie bij willen peilen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen enkele vrouw? of is het gewoon je type niet?
Je moet ze spreiden, niet openen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Al denk ik dat ze me rauw opvreet en ik gillend wegren bij het openen van de benen
Oooooo. Ik denk al, wat doe ik verkeerd!quote:
Jij hebt dat artikel over Drag Kings op FB zeker niet gelezen, Mhadawnnahquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Girls can wear jeans and cut their hair short, wear shirts and boots, because it's OK to be a boy, but for a boy to look like a girl is degrading, because you think that being a girl is degrading. But secretly you'd love to know what it's like, wouldn't you? What it feels like for a girl?
Oh ik kan vrouwen best aantrekkelijk vinden, maar heb er nog nooit een echt opwindend gevondenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen enkele vrouw? of is het gewoon je type niet?
Openen gaat beter MET een blik sardientjes. Of een bot scheermesje ?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh ik kan vrouwen best aantrekkelijk vinden, maar heb er nog nooit een echt opwindend gevonden
En Mila is super niet mijn type nee
Nee dat was nog ff te grootquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jij hebt dat artikel over Drag Kings op FB zeker niet gelezen, Mhadawnnah
Ah, jij rook al punani!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]komt er eens een nieuwe vrouw, valt er niks te halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |