Omdat ik weet dat ze ergens wel gelijk heeftquote:
Want dat is een minderwaardig bestaan? Neerbuigende druilorenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze ergens wel gelijk heeft![]()
Maar dat moet niet uit de mond komen van iemand die secretaresse is
Nee dat niet, maar als je bij Ajax voetbalt ga je ook niet tegen iemand van Barcelona zeggen dat ze eens een fatsoenlijke club moeten zoeken..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want dat is een minderwaardig bestaan? Neerbuigende druiloren
Dus jij "voetbalt" bij het horeca-equivalent van Barcelona begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als je bij Ajax voetbalt ga je ook niet tegen iemand van Barcelona zeggen dat ze eens een fatsoenlijke club moeten zoeken..
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij "voetbalt" bij het horeca-equivalent van Barcelona begrijp ik?
Gast
Dus omdat jij slimmer bent ofzo, heeft zij geen recht van spreken over het feit dat je misschien wel erg lang bij hetzelfde baantje zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..
Dus is het logisch dat ik langer bezig ben met studeren, aangezien zij al op haar 16e klaar was op de middelbare en ik op mijn 18e pas begon met mijn vervolgopleiding... Maar dan gaat zij nu een beetje cool lopen doen omdat ze al 2 jaar fulltime werkt..
Ze beticht mij kennelijk indirect van het niet hebben van ambitie. Terwijl je dit ook niet echt uitstraalt als je na je mbo als secretaresse gaat werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat jij slimmer bent ofzo, heeft zij geen recht van spreken over het feit dat je misschien wel erg lang bij hetzelfde baantje zit?
Daar lijkt ze dan toch een klein beetje wel gelijk in te hebben?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ze beticht mij kennelijk indirect van het niet hebben van ambitie. Terwijl je dit ook niet echt uitstraalt als je na je mbo als secretaresse gaat werken.
Tjsa, blijkbaar zit je ex je nog diep.quote:Pot verwijt de ketel.
boeiend wat zij vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..
Dus is het logisch dat ik langer bezig ben met studeren, aangezien zij al op haar 16e klaar was op de middelbare en ik op mijn 18e pas begon met mijn vervolgopleiding... Maar dan gaat zij nu een beetje cool lopen doen omdat ze al 2 jaar fulltime werkt..
momenteel voetbal je bij de ijselmeervogels maar denk je dat je potentie hebt om bij Barcelona te spelen, dat mag ze toch opmerken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als je bij Ajax voetbalt ga je ook niet tegen iemand van Barcelona zeggen dat ze eens een fatsoenlijke club moeten zoeken..
He gedver, je zal maar baanvast zijn in deze moderne tijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat jij slimmer bent ofzo, heeft zij geen recht van spreken over het feit dat je misschien wel erg lang bij hetzelfde baantje zit?
Als je het verschil niet ziet tussen een studentenbaantje die er vooral is om geld te verdienen en een carrière die pas start nadat je de papiertjes hebt binnen geharkt dan is dat wel een beetje suf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
momenteel voetbal je bij de ijselmeervogels maar denk je dat je potentie hebt om bij Barcelona te spelen, dat mag ze toch opmerken?
Ja joh, ga TS even lekker verdedigenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen een studentenbaantje die er vooral is om geld te verdienen en een carrière die pas start nadat je de papiertjes hebt binnen geharkt dan is dat wel een beetje suf.
Ja joh, doe lekker mee met de meute waardoor KLB het stokje als afvoerputje van FOK! heeft overgenomen van ONZ.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:14 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ja joh, ga TS even lekker verdedigen. Dit is KLB, hier hoor je alleen maar de TS af te kraken.
Maar ga je het wel halen of verneuk je nu je hele studie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mja, kijk, ik doe ook niet echt veel met mn leven...
Vanochtend had ik weer om 9 uur college, maar ik had er echt totaal geen zin in. Nu lig ik op mijn bed te fok!en en tosti's te eten. Straks ga ik eens even lekker een peuk roken, en vervolgens call of duty spelen. Vanavond ga ik zuipen, waardoor ik morgen waarschijnlijk tot 3 uur mijn nest lig. Daarna word ik wakker, moet ik werken bij dat lekkere cafe'tje, om vervolgens van mijn ex te horen te krijgen dat ik iets moet gaan doen met mijn leven.
Kijk, ze heeft wel gelijk, maar zij weet niet dat ik de hele dag geen flikker uitvoer.
Hoho, ONZ is pure onzin, het is bij KLB natuurlijk nog de kunst om de redenen te bedenken waarom de klacht onterecht is. Ook al gaat het puur tegen je eigen mening in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja joh, doe lekker mee met de meute waardoor KLB het stokje als afvoerputje van FOK! heeft overgenomen van ONZ.
Maar zodra er een routine ontstaat in de reacties dan sterft de creativiteit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:18 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Hoho, ONZ is pure onzin, het is bij KLB natuurlijk nog de kunst om de redenen te bedenken waarom de klacht onterecht is. Ook al gaat het puur tegen je eigen mening in.
Vorig jaar 82 studiepunten gehaald door nagenoeg alleen maar op mn bed te liggen.. af en toe beetje studeren.. Daarom twijfel ik een beetje of ik nu goed bezig ben of niet... Punten halen is chill, maar de hele dag op bed liggen en gamen en zuipen is natuurlijk misschien best wel kansloos ( maar ook chill )quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar ga je het wel halen of verneuk je nu je hele studie?
En dat is dus precies de uitdagingquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zodra er een routine ontstaat in de reacties dan sterft de creativiteit.
Wees blij dat je de tijd ervoor hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Vorig jaar 82 studiepunten gehaald door nagenoeg alleen maar op mn bed te liggen.. af en toe beetje studeren.. Daarom twijfel ik een beetje of ik nu goed bezig ben of niet... Punten halen is chill, maar de hele dag op bed liggen en gamen en zuipen is natuurlijk misschien best wel kansloos ( maar ook chill )
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Vorig jaar 82 studiepunten gehaald door nagenoeg alleen maar op mn bed te liggen.. af en toe beetje studeren.. Daarom twijfel ik een beetje of ik nu goed bezig ben of niet... Punten halen is chill, maar de hele dag op bed liggen en gamen en zuipen is natuurlijk misschien best wel kansloos ( maar ook chill )
Dan stuur je terug: "weet je, je hebt helemaal gelijk, bedankt voor de wakeup call".quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Omdat ik weet dat ze ergens wel gelijk heeft![]()
Om de creactiviteit te laten stervenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:21 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
En dat is dus precies de uitdaging
nu kan het nog. Straks moet je toch de rest van je leven werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog een keer gaan regelen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dan stuur je terug: "weet je, je hebt helemaal gelijk, bedankt voor de wakeup call".
Er is een kans dat dit voorval door haar hoofd heeft gespeeld, en je een schop onder je kont wil geven omdat ze je iets beters gunt.
Kijk, ik deed ook geen ruk op college, maar had wel een aardige bijbaan geregeld die heel leuk op mijn CV stond toen ik ging solliciteren na afstuderen.
Ja nu kan je dat natuurlijk niet meer doen hé want dan denkt die ex van jou dat zij daar verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog een keer gaan regelen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |