Omdat ik weet dat ze ergens wel gelijk heeftquote:
Want dat is een minderwaardig bestaan? Neerbuigende druilorenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze ergens wel gelijk heeft![]()
Maar dat moet niet uit de mond komen van iemand die secretaresse is
Nee dat niet, maar als je bij Ajax voetbalt ga je ook niet tegen iemand van Barcelona zeggen dat ze eens een fatsoenlijke club moeten zoeken..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want dat is een minderwaardig bestaan? Neerbuigende druiloren
Dus jij "voetbalt" bij het horeca-equivalent van Barcelona begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als je bij Ajax voetbalt ga je ook niet tegen iemand van Barcelona zeggen dat ze eens een fatsoenlijke club moeten zoeken..
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij "voetbalt" bij het horeca-equivalent van Barcelona begrijp ik?
Gast
Dus omdat jij slimmer bent ofzo, heeft zij geen recht van spreken over het feit dat je misschien wel erg lang bij hetzelfde baantje zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..
Dus is het logisch dat ik langer bezig ben met studeren, aangezien zij al op haar 16e klaar was op de middelbare en ik op mijn 18e pas begon met mijn vervolgopleiding... Maar dan gaat zij nu een beetje cool lopen doen omdat ze al 2 jaar fulltime werkt..
Ze beticht mij kennelijk indirect van het niet hebben van ambitie. Terwijl je dit ook niet echt uitstraalt als je na je mbo als secretaresse gaat werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat jij slimmer bent ofzo, heeft zij geen recht van spreken over het feit dat je misschien wel erg lang bij hetzelfde baantje zit?
Daar lijkt ze dan toch een klein beetje wel gelijk in te hebben?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ze beticht mij kennelijk indirect van het niet hebben van ambitie. Terwijl je dit ook niet echt uitstraalt als je na je mbo als secretaresse gaat werken.
Tjsa, blijkbaar zit je ex je nog diep.quote:Pot verwijt de ketel.
boeiend wat zij vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe universiteit, en heb hiervoor 6 jaar vwo gedaan. terwijl zij 4 jaar mavo heeft gedaan en 3 jaar MBO..
Dus is het logisch dat ik langer bezig ben met studeren, aangezien zij al op haar 16e klaar was op de middelbare en ik op mijn 18e pas begon met mijn vervolgopleiding... Maar dan gaat zij nu een beetje cool lopen doen omdat ze al 2 jaar fulltime werkt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |