SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Merciquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
Slaap lekker Rennen nogmaals succes
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben op het ibood forum gaan vragen of er nog een pauze komt
zag het jequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben op het ibood forum gaan vragen of er nog een pauze komt
Ook zo'n lekker typische kat reactie van 'dafuq? ik lig hier gewoon'quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen een kat met een roomba
quote:
Ja nouquote:
Dat je het even weetquote:
Allemaal stoppen!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
Volgens iemand uit het ibood forum is er gezegd dat het al dan niet komen van een pauze afhankelijk van het aantal mensen dat de hunt volgt
Zoiets jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:27 schreef Melleyn het volgende:
Dus eigenlijk moeten we gewoon met z'n allen gaan slapen nu.
Evil plan is working muhuhahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Allemaal stoppen!!
En dan scoor ik mijzelf een box ghegheee
G'nightquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind het wel weer even prima. Heb op zich ook wel rust nodig enzulks..
Trusten lui
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Melleyn het volgende:
Trusten lui
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Melleyn het volgende:
Trusten lui
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over Jackass hebt..?
Een van de side-effects van de Huntquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over Jackass hebt..?
Ah. Herkenbaar voor je dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een van de side-effects van de Hunt
Op jezelf wonenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:34 schreef Ceviche het volgende:
Mijn moeder praat steeds door Jackass heen
Ja ik eigenlijk ook, maar volgens mij werd steve-o tot winnaar beneomdquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Ryan Dunn de beste steltbokser was.
Geen idee, maar gelukkig heeft deze monitor een egosensorquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik mijn ziel roer, wat zullen mijn gasten daar wel niet van denken?
Dat zullen de gasten leuk vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar gelukkig heeft deze monitor een egosensor
heheeh goeie garp was dat, Ehren is echt een pussyquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen de gasten leuk vinden.
Die prank toen in de Jackass 2 filmquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
heheeh goeie garp was dat, Ehren is echt een pussy
Volgens mij was dat een grap over condooms.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:41 schreef Ceviche het volgende:
Dit ook, gaat hij van een skate-ramp af, geblinddoekt, arm gebroken, trillende hand enzo: 'Remember kids, safety first'.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die prank toen in de Jackass 2 film
Neuh dat zegt Ehren wel vaker bij stunts.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een grap over condooms.
Nee, dat heb ik niet gezien, maar hij was behoorlijk chagrijnig. Die baard was ook wel behoorlijk ranzigquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Had je de making of ook gezien, en het audiocommentaar? Daaruit blijkt dat Ehren er echt niet mee kon lachen
Volgens mij is dit seizoen 2, 2000 ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zien ze er hier jong uit zeg
Een van de die mannen had platjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezien, maar hij was behoorlijk chagrijnig. Die baard was ook wel behoorlijk ranzig
"Safety first, always use protection." Dat klinkt gewoon als een grap. Maar het is wel een beetje een sissy ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neuh dat zegt Ehren wel vaker bij stunts.
Zijn bijnaam is Danger Ehren, zijn slogan: Safety first
Dat vraag ik me ook afquote:
Slaap lekkerquote:
3 ofzo? of waren het er 4?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zijn er nog niet echt veel boxen geweest of wel?
neequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zijn er nog niet echt veel boxen geweest of wel?
quote:
Omdat applequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Waarom hebben ze altijd zoveel appel troep?
Nee, verschillende servers, je moet ten eerste al geluk hebben de juiste server toegewezen te krijgen, dan zie je het een ffractie eerderquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:54 schreef Loll het volgende:
Kan iemand nou uitleggen hoe het werkt hoe kunnen mensen zo snel klikken iedereen ziet het toch te gelijk?
Bam Margera, ja ik weet het niet hoor. Hij deed altijd de skate stunts maar de echt gemene dingen liet hij Ryan Dunn doen.quote:
quote:
aha dus sommigen zien het eerder en maken dus dan meer kan op een box en wanneer heb je er officieel 1 dan als je moet kiezen voor je bank of als je in het ing/abn/rabo scherm zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, verschillende servers, je moet ten eerste al geluk hebben de juiste server toegewezen te krijgen, dan zie je het een ffractie eerder
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:55 schreef Loll het volgende:
[..]
aha dus sommigen zien het eerder en maken dus dan meer kan op een box en wanneer heb je er officieel 1 dan als je moet kiezen voor je bank of als je in het ing/abn/rabo scherm zit?
Viva la bam is zeg maar het populairste jongetje van de klas en iedereen wil met hem omgaan en alles en hij misbruikt die positie door iedereen te laten doen wat hij wilquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bam Margera, ja ik weet het niet hoor. Hij deed altijd de skate stunts maar de echt gemene dingen liet hij Ryan Dunn doen.
Oke Gr grquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:56 schreef perezoso het volgende:
Zal ik ooit een doos bemachtigen in mijn leven ? Ik denk het niet want ik kap er nu mee GRRRR!
Niet met het leven toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:56 schreef perezoso het volgende:
Zal ik ooit een doos bemachtigen in mijn leven ? Ik denk het niet want ik kap er nu mee GRRRR!
Volgens mij mixen ze allemaal dingen hoor. Ook bij Jackass. Want bij dat met die winkelwagentjes zagen ze er echt veel jonger uit dan in de rest van de aflevering.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:58 schreef Ceviche het volgende:
Dit is een heel anders seizoen dan gisteren trouwens
Jij hebt mensen gekocht tijdens de hunt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:00 schreef essnhills het volgende:
Ja nachtversnelling zei ik toch![]()
Restjestijd, ik hoop dat mijn mensen nog komen
Ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt mensen gekocht tijdens de hunt?
Ja ik dacht even dathet het eerste seizoen was maar toen zaten er weer andere stukjes in ;?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij mixen ze allemaal dingen hoor. Ook bij Jackass. Want bij dat met die winkelwagentjes zagen ze er echt veel jonger uit dan in de rest van de aflevering.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee ringen waren
Ohquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die oorbellen waren wel bling blang
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die oorbellen waren wel bling blang
Nachtversnellingquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie koopt zo snel al die troep op?
Hij zag nooit in Jackass dus ik ken die gozer nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Compton Ass Terry zo'n nonfiguur
Met zijn kogelvrije vesten en alles.
Ik koop er altijd gelijk 30, niets zo erg als een batterij nodig hebben en er geen in huis hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ook hoor, als ik een keer wat nodig heb ga ik wel even naar de ikea of action
gordijn open? Dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je je gordijn open doet heb je ook de maan in je kamer
Awwwquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
JA godver
ik wilde hem en toen moest ik ineens inloggen en alles terwijl had ik allang gedaan
Zo'n ding waar de zon tegenaan schijnt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
gordijn open? Dat durf ik niet.
Wat is trouwens een maan?
Dat is een geheimzinnige bol in de lucht, zie je als het donker is. Maar niet altijd. En soms maar een klein stukje ervanquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
gordijn open? Dat durf ik niet.
Wat is trouwens een maan?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
misschien koop ik hem wel via bol.com
IK hoop het want op bol.com issie veel te duur ;Pquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]Misschien komt ie nog wel een keer langs
En verwarmen blijkbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Optie voor lichtflitsen
Je gasten verblinden
Dat hebben ze soms ook met de nachtversnelling jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat ze van sommige producten maar 1 stuks hebben ofzo
idd, restjes, geannuleerde bestellingen enzo denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb het idee dat ze van sommige producten maar 1 stuks hebben ofzo
Om mee te tankenquote:
An elephant has been noticedquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
600 dollar boete voor een olifant in je tuin
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Zullen we die zitzak kopen en als een zoutzak daarin gaan zitte/quote:
Midden in de nachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we die zitzak kopen en als een zoutzak daarin gaan zitte/
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef Ceviche het volgende:
Met zijn tweeen (no pun intended) voelt altijd een beetje alsof je openbaar aan het DM'en bent
Ik lurk wel een beetje meequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef Ceviche het volgende:
Met zijn tweeen (no pun intended) voelt altijd een beetje alsof je openbaar aan het DM'en bent
Speak of the devilquote:
Die is er weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat had ik vannacht met bluurgh of hoe die ook heette
quote:
om af en toe zelf ook wat onzin neer te zettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom lurk je in een topic als deze, het gaat nergens over
Ik kijk weer ancient aliensquote:
Tja dat is de reden dat ik hier benquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
om af en toe zelf ook wat onzin neer te zetten
Ja, kussens voor Beer omdat die niet zelf kon betalen op het momentquote:
Dan bestel je er toch gewoon 0quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Ceviche het volgende:
Ik klikte per ongeluk op 'ik wil er een'.
Ik wil er helemaal geen een.
Waarom niet? Het is een NASquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Ceviche het volgende:
Gewoon kopen, leuk bijzettafeltjequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, kussens voor Beer omdat die niet zelf kon betalen op het moment
2 kussens jaquote:
Die zijn eerder op andere sites te vinden..quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:33 schreef Ceviche het volgende:
kutaanbiedingen, kutaanbiedingen everywhere.
Een box voor je boxquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef essnhills het volgende:
Ah kijk handig. opbergboxen voor alle troep die iedereen heeft gekocht
Gewoon kopen en een deel terugsturen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:35 schreef Bluurgh het volgende:
Ik wil alleen die extensiekabel kopen, wat nu?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:35 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik ga naar bed, omdat moe.
Tot morgen
Maar welk deel, alleen de doos?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gewoon kopen en een deel terugsturen.
Voor als hij in de herhaling terugkomtquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Oh ja daar zit eigenlijk wel wat in. Hij is alleen al uitverkocht
Gewoon nog een paar uurtjes wakker blijven, dan heb je je kabel!quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Oh ja daar zit eigenlijk wel wat in. Hij is alleen al uitverkocht
Misschien moet ik dan maar de weerwolven van wakkerdam kopen, dan blijf ik wakkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon nog een paar uurtjes wakker blijven, dan heb je je kabel!
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar de weerwolven van wakkerdam kopen, dan blijf ik wakker
wat gaat hij uitzoeken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:40 schreef essnhills het volgende:
Op het iboodforum is er weer een gast die ibood oplichters noemt en het juridisch gaat uitzoeken enzo
Dat het oplichting is dat dingen zo snel zijn uitverkocht en dingen die 2x uitverkocht zijn enzo dat kan allemaal niet volgens de juridische betekenis van uitverkocht enzoquote:
Tsja who cares, 95% wil je toch niet hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat het oplichting is dat dingen zo snel zijn uitverkocht en dingen die 2x uitverkocht zijn enzo dat kan allemaal niet volgens de juridische betekenis van uitverkocht enzo
Haha, ik wens hem succes toe daarmeequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat het oplichting is dat dingen zo snel zijn uitverkocht en dingen die 2x uitverkocht zijn enzo dat kan allemaal niet volgens de juridische betekenis van uitverkocht enzo
Nah, dat forum is niet al te fraai vaakquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef essnhills het volgende:
ACh, je hebt altijd van die typisch.
Als je je verveelt moet je voor de grap eens het iboodforum direct na een box gaan lezen![]()
OPLICHTERS!
Daarom juistquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, dat forum is niet al te fraai vaak
ik dacht al: deze oordopjes stonden er ook voor ik thuis vertrokquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:24 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, sta ik vroeg op zodat ik de ochtendbox meemaak, is het gewoon een pauze.
Beertjequote:
geen messen meer gekocht?quote:
Zijn nog niet geweestquote:
quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Sickert het volgende:
Er was gisteren zo'n site met een belletje en een deuntje als er een nieuw artikel was. iemand een linkje?
Mogguhquote:
hoezo? 2x 16gb voor de prijs van 1x 32 is toch fantastischquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:09 schreef Myraela het volgende:
Ze beginnen de hunt niet echt spannend he.
Och, die chat is wel grappig en die radio enzo hoor ik toch nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Direct die klote radio, chat en shoutbox uitgezet
Ja, 2 woorden, 9 lettersquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:09 schreef Myraela het volgende:
Ze beginnen de hunt niet echt spannend he.
Ja, tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Marco001 het volgende:
Goedemorgen.
Nog een box ofzo gemist?
Je zegt het altijd, en ik weet niet welke 2 woorden en 9 letters.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, die chat is wel grappig en die radio enzo hoor ik toch niet
[..]
Ja, 2 woorden, 9 letters
trage huntquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zegt het altijd, en ik weet niet welke 2 woorden en 9 letters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Handig man, weet je hoeveel troep er ligt in dat stuk tussen de stoelen en de schakelpookquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:16 schreef Myraela het volgende:
Goh, dit heb ik altijd al willen hebben.
Als je nog een bestelling doet tijdens de hunt, krijg je dan maar 1x verzendkosten ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:16 schreef essnhills het volgende:
Hmm.. m'n vriend heeft gister een stofzuigert gekocht. Maar hij is nu niet online. Twijfelt
Nee, iedere keer apartquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je nog een bestelling doet tijdens de hunt, krijg je dan maar 1x verzendkosten ?
Pff, als het te erg word, koop ik wel een nieuwe auto...quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Handig man, weet je hoeveel troep er ligt in dat stuk tussen de stoelen en de schakelpook?
Hmm dat is wel vaag, je bestelt het toch op hetzelfde adres en onder hetzelfde account ?quote:
Top, dankzij mensen als jij heb ik werkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Pff, als het te erg word, koop ik wel een nieuwe auto...
Geen probleem, graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vaag, je bestelt het toch op hetzelfde adres en onder hetzelfde account ?
En het wordt pas na die hunt verstuurd.
[..]
Top, dankzij mensen als jij heb ik werk
Denk niet dat daar nog veel ruimte tussen zit. Auto is naar de sloop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Handig man, weet je hoeveel troep er ligt in dat stuk tussen de stoelen en de schakelpook?
Gewoon al die shitproducten fakebuyenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zou hem natuurlijk ook kunnen kopen en later eventueel weer annuleren
Och, dit is al zo vaak gezegd en ibood geeft iedere keer uitlegquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vaag, je bestelt het toch op hetzelfde adres en onder hetzelfde account ?
En het wordt pas na die hunt verstuurd.
[..]
Top, dankzij mensen als jij heb ik werk
Nee, wachten tot m'n vriend online komt en vragen of ie het wil ja of neequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:19 schreef Renn het volgende:
[..]
Gewoon al die shitproducten fakebuyen
koop het als verrassingquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, wachten tot m'n vriend online komt en vragen of ie het wil ja of nee
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop het als verrassing
voor luttele 21 euro heb je een keuze aan nutteloze opzetstukjes thuis
all in one printertje dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Leuk cadeau wel.
"ik heb een cadeautje voor je' 'Oh djeez thanx, had je nou niet hoeven doen'
ik denk dat ie vrolijker wordt van een 3d printerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |