Geef een gil als je denkt dat hij in een van die ontwikkelings-fases zit.quote:
Frustratiequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Zo,zo, was de frustratie bij onze pullupje zo hoog dat hij zich bijkans niet meer kon bedwingen ende beheersen om toch dit topic weer te betreden ....?!
Goedenavond, VI
Je loopt weer eens te projecterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je er maar geen uitslag van krijgt
Maar natuurlijk, maar je weetz hè, vanuit de buik en in door neus en uit door de mond en vooral rustig en regelmatig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je loopt weer eens te projecterenanyway die Badr hè...
Gewoon blijven lachenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, maar je weetz hè, vanuit de buik en in door neus en uit door de mond en vooral rustig en regelmatig.
Hij is enorm geinig jaquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk wat je gedaan hebt, met je vraag. Ouwe rellert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet![]()
Als je je ogen open kunt houden Heks, vannacht, aanvang 24.00 uur, World Cup schaatsen, 500 meter mannen vrouwen, 1500 meter mannen en 3000 meter vrouwen, leuke afstandenquote:
Arme Jianquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk wat je gedaan hebt, met je vraag. Ouwe rellert.
Ik ook niet reller in schaapsvachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |