SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik had nog een IF Sneijder met 10K winst verkocht. Verder wat oude troep in mn clubs verkochtdie is toch slecht.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ze hebben weinig mensen die de namen echt kennen.. ze hebben iemand als mij nodig daar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..![]()
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemdie is toch slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
toch is hij net zo duur als IF benzemaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.
alaba trouwens ook afgekeurdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zei het daarna wel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ahahahaha FIFA goaltje net, kabouter komt boven een reus uitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
vond ibarbo niet echt heel goedquote:
#FreeTrapz![]()
Dat leest hij niet voor hoor..die momenten dat niemand op een naam kan komen of die 9 vd 10x dat Gijp een naam verkeerd zegt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Heeft niet zoveel met kennen te maken, gewoon voorlezen.
Al heeft hij wel een oortje in. In de regiekamer schreeuwt een voetbalverslaafde alles in zijn oor wellicht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet nog dat hij ooit een hele mooie goal maakte in de CL toen hij nog voor Tel Aviv speelde.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
ZahaviDie ken ik nog van vorig jaar.
Bicycle kick
![]()
Die heb ik uiteraard al geprobeerd, maar ik vond m niet zo. Met Ibarbo draai ik netjes 1 op 1.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet snel genoeg Toefjes. Aubameyang moet er in.![]()
De hoogtepunten van de wedstrijden inspreken zoals net ging het over.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat leest hij niet voor hoor..die momenten dat niemand op een naam kan komen of die 9 vd 10x dat Gijp een naam verkeerd zegt.
Al heeft hij wel een oortje in. In de regiekamer schreeuwt een voetbalverslaafde alles in zijn oor wellicht![]()
bohhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar speelt hij nu ook (wel een andere Tel Aviv trouwens) Hij scoorde 2x, o.a. 1 panenka.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij ooit een hele mooie goal maakte in de CL toen hij nog voor Tel Aviv speelde.Bicycle kick
![]()
jizzzquote:
Ik heb een fijne dag trading achter de rug. Of ja, zo klinkt het alsof ik er zwaar intensief mee bezig geweest ben, maar heb eigenlijk helemaal niet zoveel uitgevoerd. Vooral op die IF Roberto goed verdiend.
Voor iets van 140k nog in mijn TP, maar dat is meer voor als de prijzen weer wat aantrekken. Want heb bijvoorbeeld 10x Willems op kunnen pikken voor 1500 coins ofzo. Die gaat vast wel weer naar de 2.5k.
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De hoogtepunten van de wedstrijden inspreken zoals net ging het over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar speelt hij nu ook (wel een andere Tel Aviv trouwens) Hij scoorde 2x, o.a. 1 panenka.
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord![]()
pas nou op straks staat hier weer een heel opstelquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".![]()
Het ging over Piatto zeggen ipv Piatti. Jij zegt dat hij normaal namen kent. Ik zeg dat kennen er niet zoveel mee te maken heeft, omdat hij die verhaaltjes gewoon voorleest. Of hij de namen die hij voorleest kent is niet zo relevant.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".![]()
Het is wel raar dat ik zoveel spelers ken van clubs die niet in FUT zitten maar Prica speelt bijv. ook bij Maccabi Tel Aviv (waarom zoek ik dit op)Die kan ik me niet herinneren maar dat is inderdaad een hele mooie goal.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord![]()
Die is toch tegen Bordeaux?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Fout gegokt dan... Wist wel dat het tegen een Franse ploeg was.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
jawel joh..gotta have faithquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
[ afbeelding ]Dat gelooft toch geen hond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
ik zou die niet eens geliked hebben, mede omdat het ook totaal niet mijn type is, maar goed..
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
![]()
Klopt. Stond ook op haar profiel, dat ik daar eens moest kijken. Vandaar dat ik een puushje kon makenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:We moeten gewoon even niet vergeten dat AZ vorig jaar de treurige nummer 10 van Nederland was! Ze wonnen dankzij een beetje geluk de Beker. En daarom staan ze hier. Ze gaan bijna door maar of ze nou wat te zoeken hebben in Europa? Straks worden de tegenstanders alleen maar sterker en AZ op deze manier kanslozer. Wie weet is Martens dan ook al weg... Nee in de eerste helft heeft AZ te weinig gebracht en slordig met de mogelijkheden om gegaan. Geloof haast niet dat dit een B team is van Shakhter Karakandy. En de nummer 4 van het land nu. Dan ben ik bang dat de competitie van Kazachstan niet veel onder doet voor Nederland. Alleen slacht zulke tegenstanders af, want als het er om gaat doet Ajax het beter in Europa! Ortiz scoort wel maar je hebt niks in deze wedstrijd aan zijn kleine postuur. Hendriksen had ik gekozen voor lengte. Beerens moet je ook geen basis plaats meer geven. Denkt zelf dat hij goed speelt maar rendement van nul! AZ heeft zich zelf bijna bestolen van de overwinning. Wat een povere koploper van Nederland die niet weten hoe ze met kansen om moeten gaan in Europa. Slappe Beerens ook met zijn typische slappe Beerens inzet. Knal die bal door het net heen! O wat heb ik mij aan deze wedstrijd geïrriteerd. Die gasten knalde alles maar naar voren en verdedigende met 7 man bij achterstand.
timmy.gif"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
woon in Amsterdam, lekker duur ook, dus ik huur samen met een paar vriendinnen die ik ken van school. Verder? als ik niet werk, hang in vaak bij de tattooshop, met vrienden een beetje op stap, feestje hier, party daar :p
Meid met inhoud![]()
![]()
Inhoud zal wel gemeten worden met het aantal penissen dat erin past.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
woon in Amsterdam, lekker duur ook, dus ik huur samen met een paar vriendinnen die ik ken van school. Verder? als ik niet werk, hang in vaak bij de tattooshop, met vrienden een beetje op stap, feestje hier, party daar :p
Meid met inhoud
domme kut.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
oordelen op uiterlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inhoud zal wel gemeten worden met het aantal penissen dat erin past.
domme kut.
#FreeTrapz![]()
Hangen in de tattooshopquote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
Meid met inhoud![]()
![]()
nee, die beschrijving bij haar profiel dan.quote:
Ok, maar dat moet je ook niet in een profiel zetten. Ik zou tegen een partner zwijgen over fok.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
als ze dat toch leuk vind ? hun zullen ook zon smiley hebben als ze horen dat je op fok zit![]()
Roy het orakelquote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
als ze dat toch leuk vind ? hun zullen ook zon smiley hebben als ze horen dat je op fok zit![]()
![]()
je hebt nog geen woord met dr gewisseld hoe kan je nu al weten dat er veel penissen in gaan en het een domme kut isquote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, die beschrijving bij haar profiel dan.![]()
ook niet alle duitsers jatte fietsen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een stukje over de burgemeester van Toronto op TV![]()
Na een paar glazen ´Die vuile klootzak moet helemaal dood, ik steek zijn ogen uit. Na vijf minuten is hij dood!´
Vervolgens wordt hij geinterviewd en zegt hij er niets meer van te weten en wil hij het eerst terugzien![]()
![]()
![]()
Allemaal demonstraties dat de mensen hem weg willen hebben maar ze krijgen hem niet weg.![]()
![]()
nee oke , maar wat is er mis met in een tattooshop hangen ? misschien werkt een vriendin van haar daar wel en is het heel gezelligquote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ok, maar dat moet je ook niet in een profiel zetten. Ik zou tegen een partner zwijgen over fok.![]()
Dat doen ze wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt nog geen woord met dr gewisseld hoe kan je nu al weten dat er veel penissen in gaan en het een domme kut is![]()
ook niet alle duitsers jatte fietsen.
Ik weet dat ze in elk geval niet bepaald goed is in Nederlands en dat ze geen idee heeft van wat de ravage is die ze aanricht met dit profiel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
wat voor ravage. de gemiddelde kerel zou denken blond. leuk koppie. als er nog 2 leuke tieten op zitten doen ze het.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doen ze wel.
Ik weet dat ze in elk geval niet bepaald goed is in Nederlands en dat ze geen idee heeft van wat de ravage is die ze aanricht met dit profiel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens die punten doet Ajax het beter, maar dat komt doordat de CL zwaarder telt. AZ heeft de afgelopen paar jaar iets meer wedstrijden gewonnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
post even die punten dan om dat te ontkrachten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dus eigenlijk kan je stellen dat Ajax het beter doet in Europa.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens die punten doet Ajax het beter, maar dat komt doordat de CL zwaarder telt. AZ heeft de afgelopen paar jaar iets meer wedstrijden gewonnen.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je stellen dat Ajax het beter doet in Europa.
jij veroordeelt bakker op kijken naar uiterlijk en vervolgens scheer je even mannen over een kamquote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor ravage. de gemiddelde kerel zou denken blond. leuk koppie. als er nog 2 leuke tieten op zitten doen ze het.![]()
![]()
Ligt eraan waarop je het baseert natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan je stellen dat Ajax het beter doet in Europa.![]()
op de punten zoals de rest van Europa natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop je het baseert natuurlijk!![]()
klopt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij veroordeelt bakker op kijken naar uiterlijk en vervolgens scheer je even mannen over een kam
#FreeTrapz![]()
ja belgie heeft het ook veel beter gedaan dan nederland de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de punten zoals de rest van Europa natuurlijk.
naar dat soort lijstjes kijkenNiets mis met vooroordelen. Iedereen gebruikt ze elke dag. Zolang je mensen nog wel een fatsoenlijke kans geeft.quote:![]()
Nee, want AZ wint gewoon meer wedstrijden. Dan haal jij als bijkomende factor dat Ajax dat dan wel in de CL moet proberen en dus op een eerlijke manier meer punten verdient. AZ heeft echter ook een veel kleinere begroting. Zoveel kleiner dat die punten van Ajax in verhouding geen zak voorstellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de punten zoals de rest van Europa natuurlijk."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maak je niet druk oh. Kevin is alleen voor ajax als ze winnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want AZ wint gewoon meer wedstrijden. Dan haal jij als bijkomende factor dat Ajax dat dan wel in de CL moet proberen en dus op een eerlijke manier meer punten verdient. AZ heeft echter ook een veel kleinere begroting. Zoveel kleiner dat die punten van Ajax in verhouding geen zak voorstellen.![]()
Niemand geeft wat om AZquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want AZ wint gewoon meer wedstrijden. Dan haal jij als bijkomende factor dat Ajax dat dan wel in de CL moet proberen en dus op een eerlijke manier meer punten verdient. AZ heeft echter ook een veel kleinere begroting. Zoveel kleiner dat die punten van Ajax in verhouding geen zak voorstellen.![]()
Kevin wel, anders had hij me niet gevraagd om het lijstje op te zoeken.quote:
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
Niemand uit het buitenland geeft wat om het Nederlandse voetbal
Zo onbekend als Shakhter is voor ons, zo onbekend is AZ ongeveer voor de rest van de Europa League.
Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kevin wel, anders had hij me niet gevraagd om het lijstje op te zoeken.![]()
Achja in midden Afrika kennen ze Ajax, PSV en Feyenoord ook wel en volgens mij zijn sommige potjes zelfs in cafés te zien soms. Al is het wel vooral bpl wat ze volgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
Niemand uit het buitenland geeft wat om het Nederlandse voetbal
Ajax vinden ze alleen goed omdat er 15 jaar geleden allemaal zwarten speelden![]()
![]()
ok.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over een paar jaar speelt Nederland helemaal niks meer klaar in Europaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja in midden Afrika kennen ze Ajax, PSV en Feyenoord ook wel en volgens mij zijn sommige potjes zelfs in cafés te zien soms. Al is het wel vooral bpl wat ze volgen natuurlijk.
Ajax vinden ze alleen goed omdat er 15 jaar geleden allemaal zwarten speeldenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nu wel dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt Nederland helemaal niks meer klaar in Europa![]()
Over een paar jaar behoort Ajax weer tot de Europese top.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt Nederland helemaal niks meer klaar in Europa![]()
![]()
Zo iets maar eens maken een keer. Een BPL team met Benteke is toch wel bijna een must...
Over eigenlijk alleen de aanval ben ik uit, wilde het redelijk goedkoop houden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
saai/verdedigend middenveld eelquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:21 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zo iets maar eens maken een keer. Een BPL team met Benteke is toch wel bijna een must...
Over eigenlijk alleen de aanval ben ik uit, wilde het redelijk goedkoop houden.
en Kolo lijkt me niet bijzonder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Diaby, Dembele en Paulinho op middenveld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:21 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Over eigenlijk alleen de aanval ben ik uit, wilde het redelijk goedkoop houden.
Gibbs vind ik beter dan Clichy maar dat moet je zelf maar testen.
In plaats van Toure zou ik Sakho/Kos doen.
Deze spelers zijn ook maar een paar k. Goedkoper dan Ramires i.i.g.
Heftig verhaal over die schietpartij bij P&W![]()
In de Gtjes welquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Over een paar jaar behoort Ajax weer tot de Europese top.Hala Madrid !
Ja, voor me gevoel is dat wat veiligerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
saai/verdedigend middenveld eel
en Kolo lijkt me niet bijzonder.thanks voor de tipsquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Diaby, Dembele en Paulinho op middenveld.
Gibbs vind ik beter dan Clichy maar dat moet je zelf maar testen.
In plaats van Toure zou ik Sakho/Kos doen.
Deze spelers zijn ook maar een paar k. Goedkoper dan Ramires i.i.g.
Heftig verhaal over die schietpartij bij P&Wen de keepert? ik heb daar maar random eentje neer gezet
Hmm ik heb Cech en Lloris, beide prima keepers. Hart heb ik niet gehad dus kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, voor me gevoel is dat wat veiliger
[..]
thanks voor de tipsen de keepert? ik heb daar maar random eentje neer gezet
![]()
![]()
Toch weer 10k eraf door jouw tips, dus Lloris of Cech moet geen probleem zijn. Ja, is het sowieso niet, maar ik hou van goedkope teamsquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ik heb Cech en Lloris, beide prima keepers. Hart heb ik niet gehad dus kan ik niet over oordelen
433(3) is fijn imo..met 2 cdms. Kan je daarvoor iets meer creativiteit kwijt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, voor me gevoel is dat wat veiliger
[..]
thanks voor de tipsen de keepert? ik heb daar maar random eentje neer gezet
Cech als gk is een aanrader ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar ik heb al wat 433 teams, wil andere formaties proberenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(3) is fijn imo..met 2 cdms. Kan je daarvoor iets meer creativiteit kwijt.
Cech als gk is een aanrader ook.
Alleen is dat geen probleem, want er zijn geen formaties meer op spelers, dus na 10 potjes hebben ze, ongeacht de positie, toch wel 10 chem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ok, Gibbs komt sowieso in het team, omdat hij een baasje is. En dat huis
route 1quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:48 schreef DuTank het volgende:
Ok, Gibbs komt sowieso in het team, omdat hij een baasje is. En dat huis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon lange ballen...LB+Yquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah iets te overdreven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Zo onbekend als Shakhter is voor ons, zo onbekend is AZ ongeveer voor de rest van de Europa League.
Misschien heb je wel deels gelijk.
Wij Nederlanders kennen heel veel club tenminste ik..
Maar dit komt wss ook door het Niveau in NL![]()
Krijg net in de movember cup eerste helft een berichtje van een gast met de vraag hoeveel mijn team kost. Ik antwoord in de rust en krijg meteen terug of ik een mic heb.Vervolgens gewoon een kwartier met een onbekende Engelse dude zitten lullen over mijn en zijn team + aanraders en wat hij van het spel vond enzo. Nog nooit meegemaakt.
Grappig.
Bleek gewoon een heel relaxte dude.Zo kan het ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb het wel eens gehad via messages, begon met schelden en eindigde met een redelijk normaal gesprekquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg net in de movember cup eerste helft een berichtje van een gast met de vraag hoeveel mijn team kost. Ik antwoord in de rust en krijg meteen terug of ik een mic heb.Vervolgens gewoon een kwartier met een onbekende Engelse dude zitten lullen over mijn en zijn team + aanraders en wat hij van het spel vond enzo. Nog nooit meegemaakt.
Grappig.
Bleek gewoon een heel relaxte dude.Zo kan het ook.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb het wel eens gehad via messages, begon met schelden en eindigde met een redelijk normaal gesprek
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lindgren is een ekte cuntquote:Hala Madrid !
Die gele kut simpson is een cunt
Achteraf een beetje spoiler tags gebruiken als het al te laat is he vuile hypocrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog 3 bladzijdes leren
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens een Brazzers video ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan is ver afgegleden zeg..in een film spelen samen metJames Deen
Oh en mogguhIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
tis oe moeder niequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, het is ook wat overdreven, maar er zal vast een kern van waarheid in zitten. De meeste mensen supporten er nog een club uit het buitenland bij, omdat ze daar door het niveau van de Nederlandse clubs toe 'gedwongen' worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mwah iets te overdreven.
Misschien heb je wel deels gelijk.
Wij Nederlanders kennen heel veel club tenminste ik..
Maar dit komt wss ook door het Niveau in NL
Ik denk alleen niet dat het alleen aan het niveau ligt, maar ook aan het al eerder genoemde gebrek aan sfeer in vergelijking met het buitenland..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kleine landen passen zich gewoon aan en houden zich meer bezig met het buitenland. Of je het nou over voetbal of politiek hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, het is ook wat overdreven, maar er zal vast een kern van waarheid in zitten. De meeste mensen supporten er nog een club uit het buitenland bij, omdat ze daar door het niveau van de Nederlandse clubs toe 'gedwongen' worden.
Ik denk alleen niet dat het alleen aan het niveau ligt, maar ook aan het al eerder genoemde gebrek aan sfeer in vergelijking met het buitenland...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is ook de reden waarom ik me zo erger aan Amerikanen. Zij voelen zich 'groot' en vinden het niet nodig om zich ook maar aan iemand aan te passen(geen haat tegen de regering, maar de inwoners).quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kleine landen passen zich gewoon aan en houden zich meer bezig met het buitenland. Of je het nou over voetbal of politiek hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:43 schreef ThadCastle het volgende:
Die gele kut simpson is een cunt
Achteraf een beetje spoiler tags gebruiken als het al te laat is he vuile hypocrietHeb je je IF Roberto al verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat wordt kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:06 schreef DuTank het volgende:
[Upd] Tour de France 2015 start in Utrecht
Leuk
Tof, ben benieuwd waar ze precies gaan starten hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In je badkamer. Met een orgie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef Tim86 het volgende:
Tof, ben benieuwd waar ze precies gaan starten hier"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ga ik ook zeker doen, vrienden van mij zijn ook tour/wielerfans dus dat wordt gewoon lekker langs de kant zuipen en schreeuwenquote:
Laatste keer dat ik erbij was, was in Den Bosch (mijn ouders wonen er in de buurt). Maar toen was ik 6 ofzo, dus heel veel kan ik me er niet van herinneren
Ik heb wel een grote badkamer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er niks mee eigenlijk, maar als het in je eigen stad is dan is het sowieso tofquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, vrienden van mij zijn ook tour/wielerfans dus dat wordt gewoon lekker langs de kant zuipen en schreeuwen
Laatste keer dat ik erbij was, was in Den Bosch (mijn ouders wonen er in de buurt). Maar toen was ik 6 ofzo, dus heel veel kan ik me er niet van herinneren
In Den Bosch ben ik toen ook geweest ja. Enige wat ik nog weet is dat het ongelooflijk hoerenweer was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan met een doktersuniformpje langs alle dopingklanten lopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, vrienden van mij zijn ook tour/wielerfans dus dat wordt gewoon lekker langs de kant zuipen en schreeuwen
Maar ik ga moet naar school, fijne dag allemaal.
Nog even wat artikelen doorwerken en straks weer broez'n bij een tentamen. Deze titel is alvast veelbelovend #fappenoplingomeisjes
MEASURING RISK ATTITUDES IN A NATURAL EXPERIMENT: DATA FROM THE TELEVISION GAME SHOW LINGO
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, hopen dat het warm weer is, dan kunnen we drugs in een bidon doen en deze aan Froome geven. Wedden dat ie daar niet onderuit komtquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan met een doktersuniformpje langs alle dopingklanten lopen.
Wat doe jij voor studie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:14 schreef Tim86 het volgende:
MEASURING RISK ATTITUDES IN A NATURAL EXPERIMENT: DATA FROM THE TELEVISION GAME SHOW LINGO
Ik ga dat artikel voor de grap ook even lezen. De abstract dan.
edit: laat maar, het gaat over guldens en een hele oude spelvariantHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In de ochtend heb ik het idee dat heel veel spelers duurder zijn. Gewoon even wachten tot vanavond, totdat alle kinderen hun shit weer gaan dumpen, omdat ze pakjes moeten openenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef Toefjes het volgende:
IF Lewa is weer 30K duurder dan gisteren. Zo heb ik niks aan de 5K aan daily gifts
Gisteren was IF Lewa aan het begin van de avond (tussen 18 en 19 uur) 238K. In de loop van de avond werd hij duurder. Ik koop nog wel wat discard IF's voor de collectie, ik hou het daar wel bij. Koop ik de SIF wel in een later stadiumquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
In de ochtend heb ik het idee dat heel veel spelers duurder zijn. Gewoon even wachten tot vanavond, totdat alle kinderen hun shit weer gaan dumpen, omdat ze pakjes moeten openen![]()
![]()
Als zijn TIF er isquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was IF Lewa aan het begin van de avond (tussen 18 en 19 uur) 238K. In de loop van de avond werd hij duurder. Ik koop nog wel wat discard IF's voor de collectie, ik hou het daar wel bij. Koop ik de SIF wel in een later stadium
Die man gaat een TOTY en een TOTS krijgen. En dan nog wat IFs misschien erbij.
Klopt, is slechts een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als zijn TIF er is
Die man gaat een TOTY en een TOTS krijgen. En dan nog wat IFs misschien erbij.![]()
Hoe vond je het filmpje van gisterenavond? Die werd bruut te grazen genomen he?![]()
![]()
![]()
![]()
Economie en bedrijfskundequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doe jij voor studie?
Ik ga dat artikel voor de grap ook even lezen. De abstract dan.
edit: laat maar, het gaat over guldens en een hele oude spelvariantAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahah ja ik ben meer van de lieve (en niet van de achteringang). Ze was wel cute overigens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, is slechts een kwestie van tijd![]()
Hoe vond je het filmpje van gisterenavond? Die werd bruut te grazen genomen he?![]()
Jongens..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja ik ben meer van de lieve (en niet van de achteringang). Ze was wel cute overigens.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Lewa gaat echt geen TOTY krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als zijn TIF er is
Die man gaat een TOTY en een TOTS krijgen. En dan nog wat IFs misschien erbij.
Aanval zal bestaan uit Ronaldo, Messi en Ribery, 99.99% zeker. Die 0,01% voor Ibra.![]()
Oh sorry man, ik wist niet dat je boos zou worden...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lewa gaat echt geen TOTY krijgen.
Aanval zal bestaan uit Ronaldo, Messi en Ribery, 99.99% zeker.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh sorry man, ik wist niet dat je boos zou worden...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet eerlijk zeggen dat dat een onverwachte wending was in de film. Lief meisje dat een ijsje eet, grappig doet en lacht, en 5 minuten later heeft ze m zo in dr derriere zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja ik ben meer van de lieve (en niet van de achteringang). Ze was wel cute overigens.![]()
![]()
Daarom zijn vrouwen zo gek op ijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat een onverwachte wending was in de film. Lief meisje dat een ijsje eet, grappig doet en lacht, en 5 minuten later heeft ze m zo in dr derriere zittenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibarbo er voor het eerst bij in 3 jaar tijdquote:De bondscoach van de Colombiaanse voetbalploeg, José Pekerman, heeft voor de oefenwedstrijden tegen Nederland en België twee nieuwelingen opgeroepen. De Zuid-Amerikaanse WK-deelnemer reist verder op volle sterkte naar Europa.
River Plate-verdediger Eder Alvarez Balanta is één van de nieuwelingen, hij vervangt de geblesseerde aanvoerder Mario Yepes in de selectie. Victor Ibarbo, aanvaller van Cagliari, is een andere opvallende naam in de 24-koppige groep. Juan Fernando Quintero, David Ospina en Camilo Zuniga ontbreken tegen Nederland en België. PSV'er Santiago Arias is wel van de partij.
"De nationale ploeg begint nu met de weg naar het WK. Er is weinig tijd, maar het is een uitdaging om te werken aan de droom om een goed toernooi in Brazilië af te werken. De spelers weten dat zij minuten moeten maken, zij moeten dus goede keuzes met betrekking tot hun toekomst maken om volledig tot wasdom te komen bij hun clubs", aldus Pekerman.
Colombia plaatste zich voor het eerst in zestien jaar voor het WK. Het land eindigde op een tweede plek achter Argentinië in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiecyclus. Colombia neemt het op 14 november in Brussel op tegen België, vijf dagen later is Nederland de tegenstander in de Amsterdam Arena.
De selectie van Colombia:
Doel: Camilo Vargas (Independiente Santa Fe), Faryd Mondragon (Deportivo Cali)
Verdediging: Pablo Armero (Napoli), Cristian Zapata (AC Milan), Santiago Arias (PSV), Stefan Medina (Atlético Nacional), Luis Amaranto Perea (Cruz Azul), Eder Alvarez Balanta (River Plate), Carlos Valdes (Independiente Santa Fe)
Middenveld: Fredy Guarin (Internazionale), Juan Cuadrado (Fiorentina), Abel Aguilar (Toulouse), Carlos Sanchez (Elche), Macnelly Torres (Al-Shabab), James Rodriguez (AS Monaco), Aldo Leao Ramirez (Morelia), Edwin Valencia (Fluminense), Alexander Mejia (Atlético Nacional)
Aanval: Radamel Falcao (AS Monaco), Carlos Bacca (Sevilla), Teofilo Gutierrez (River Plate), Jackson Martinez (FC Porto), Victor Ibarbo (Cagliari), Luis Fernando Muriel (Udinese)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mondragon is 42 jaar al
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat is porno he. Zo is het een brave huismoeder en 1 minuut later is ze de loodgieter aan het afzuigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat een onverwachte wending was in de film. Lief meisje dat een ijsje eet, grappig doet en lacht, en 5 minuten later heeft ze m zo in dr derriere zittenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het ene moment ga je je fiets laten repareren, het andere moment...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is porno he. Zo is het een brave huismoeder en 1 minuut later is ze de loodgieter aan het afzuigen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat no monie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ene moment ga je je fiets laten repareren, het andere moment...Feyenoord Rotterdam![]()
Kutzooi. Ik weet mijn wachtwoord van mijn gmail niet meer. Als ik die verander moet ik zeker overal opnieuw inloggen waar ik hem gebruik?
Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom moet je altijd "incorrect" als wachtwoord nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef Fuszy het volgende:
Kutzooi. Ik weet mijn wachtwoord van mijn gmail niet meer. Als ik die verander moet ik zeker overal opnieuw inloggen waar ik hem gebruik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zit hier alleen in een hokje op school met allemaal computers terwijl er verderop allemaal computers in gebruik zijn en daar is het veel drukkerquote:![]()
![]()
Die dribbel tegen Milan in de 2e helft ook weerquote:
En daarna schiet hij hopeloos naast
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
Oké gisteren ook al /care
Best goede week. Maandag stage en donderdag stage. Rest ziek geweest en nu weekendFeyenoord Rotterdam![]()
Vandaag het eerste tentamen wat ik hopelijk wel ga halen, micro. Hoef nog maar 22/60 punten te halen![]()
Ik had net een tentamen en die was niet heel moeilijk. Om 3 uur heb ik er nog 1 en daarna heb ik weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Vandaag het eerste tentamen wat ik hopelijk wel ga halen, micro. Hoef nog maar 22/60 punten te halen![]()
Succes ouwe reusquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Micro-economiequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Vandaag het eerste tentamen wat ik hopelijk wel ga halen, micro. Hoef nog maar 22/60 punten te halen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
indifferentiecurves en Lagrange methodes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Vandaag het eerste tentamen wat ik hopelijk wel ga halen, micro. Hoef nog maar 22/60 punten te halenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
heb je m al ? is t trouwens de IF of de SIF ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die tyfoon van gisteren had een landfall van 310km/u![]()
ter vergelijking. Katrina had een landfall van ongeveer 200km/uFeyenoord Rotterdam![]()
Kan je beter deze typhoon hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
ter vergelijking. Katrina had een landfall van ongeveer 200km/u
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, hij is duurder geworden, dus hij kan Aids krijgenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je m al ? is t trouwens de IF of de SIF ?![]()
![]()
Morgen heren1 uur geslapen
Hala Madrid !
niksquote:
Hala Madrid !
Gaat een zware dag wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zat nog te leren tot half 6 en toen kon ik niet slapen, viel kennelijk 15 over 7 in slaap en werd 15 over 8 wakker ipv 8 uur en moest naar schoolquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik misschien 5,5 uur. Ik val al bijna in slaap tijdens het leren.
Hala Madrid !
http://www.dumpert.nl/med(...)ylen_op_ferrari.html
Wat triest soms
No I don't know you, why would I want to go out with you..
- That's my car
That's your car? Wow lets go![]()
![]()
Dat wordt nog wat ja. Ik ben ook een keer bijna de hele nacht opgebleven om te leren.. toen had ik er best wel last van dat ik bijna niet had geslapen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zat nog te leren tot half 6 en toen kon ik niet slapen, viel kennelijk 15 over 7 in slaap en werd 15 over 8 wakker ipv 8 uur en moest naar school![]()
Beetje een rip-off van deze..al is dat idee vast ook verre van origineel alquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Wat triest soms
- That's my car
That's your car? Wow lets go
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
konko nepquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Wat triest soms
- That's my car
That's your car? Wow lets go![]()
Dat staat er ook onder he geniusquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje een rip-off van deze..al is dat idee vast ook verre van origineel al
Inspired by..![]()
Zo ver ben ik niet eens gekomenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat staat er ook onder he genius
Inspired by..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Narsingh terug, mag Lens mooi bankenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:10 schreef Tim86 het volgende:
Veltman in Oranje![]()
http://www.voetbalprimeur(...)ert-sneijder-valt-af![]()
![]()
Narsingh er ook meteen bij na zijn blessure. Het beleid![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
Ik erger me echt kapot aan die Sky-ploeg. Ben ik de enige of niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, hopen dat het warm weer is, dan kunnen we drugs in een bidon doen en deze aan Froome geven. Wedden dat ie daar niet onderuit komt
He's Shite IRL! Always falls over as soon as he's brushed by a player or even a light wind not to mention the injuries already!
But in game... OH MY LAWWWWD!!!!!!!!! He's fantastic.
Comment bij Boerrigter![]()
![]()
Ik erger me vooral aan jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik erger me echt kapot aan die Sky-ploeg. Ben ik de enige of niet?![]()
Daar ben je vast niet de enige in.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kevin heeft de top comment bij hem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
He's Shite IRL! Always falls over as soon as he's brushed by a player or even a light wind not to mention the injuries already!
But in game... OH MY LAWWWWD!!!!!!!!! He's fantastic.
Comment bij Boerrigter
De enige verstandige persoon hier.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kevin heeft de top comment bij hem.![]()
Als dit de woorden zijn van een niet-verstandig persoon (aldus jezelf) hoeven we er ook geen waarde aan te hechtenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De enige verstandige persoon hier.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dit de woorden zijn van een niet-verstandig persoon (aldus jezelf) hoeven we er ook geen waarde aan te hechtenquote:quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De enige verstandige persoon hier.quote:quote:quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ndje_bij_kimmel.html
wtfquote:quote:quote:quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Narsingh er ook meteen bij na zijn blessure. Het beleid![]()
quote:quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, hij is duurder geworden, dus hij kan Aids krijgenhoiquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
ter vergelijking. Katrina had een landfall van ongeveer 200km/uYoung bloods everywhere....![]()
Hoiquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi![]()
Dat zal Toefjes erg waarderen, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dit de woorden zijn van een niet-verstandig persoon (aldus jezelf) hoeven we er ook geen waarde aan te hechten
Hij had het over jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zal Toefjes erg waarderen, denk ik.![]()
![]()
hoi.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hoi"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kunnen we jou niet ruilen met TT?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zal Toefjes erg waarderen, denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zal Toefjes erg waarderen, denk ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zegt dat er geen waarde gehecht hoeft te worden aan mijn woorden. Maar als ik zeg dat Toefjes hier de enige verstandige is, dan is POTS ook Toefjes aan het afkraken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Houd nou maar gewoon op met stoken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zegt dat er geen waarde gehecht hoeft te worden aan mijn woorden. Maar als ik zeg dat Toefjes hier de enige verstandige is, dan is POTS ook Toefjes aan het afkraken.![]()
Vervelend als ik het niet voor jou opneem?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Missie geslaagd.
Als dat als dat al zo zou zijn (hypothetisch gesteld, want als je het goed leest gaat het daar helemaal niet om), dan ben jij inderdaad wel degene die voor hem moet opkomen, omdat hij dat zelf niet kanquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zegt dat er geen waarde gehecht hoeft te worden aan mijn woorden. Maar als ik zeg dat Toefjes hier de enige verstandige is, dan is POTS ook Toefjes aan het afkraken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja man. Ik moest ff een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vervelend als ik het niet voor jou opneem?quote:![]()
Het gaat er hoofdzakelijk niet om, maar het houdt het wel degelijk in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat als dat al zo zou zijn (hypothetisch gesteld, want als je het goed leest gaat het daar helemaal niet om), dan ben jij inderdaad wel degene die voor hem moet opkomen, omdat hij dat zelf niet kan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zullen we dan maar over Serero beginnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is weer een discussie van niks.. nog 2 uur te gaan![]()
![]()
Daar ga ik niks meer over zeggen totdat hij weer speelt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zullen we dan maar over Serero beginnen?![]()
Ik zeg doen! Daar hebben we niet de laatste 2 weken het al elke dag over gehad ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zullen we dan maar over Serero beginnen?![]()
![]()
*zucht*. Prima, leg ik het nog eens uit. Ik citeer je: Toefjes is volgens jou de enige verstandige persoon hier. Er post hier dagelijks en kern van een man of 20, maar volgens jou zijn dat dus allemaal onverstandige mensen. Inclusief jezelf. Als jij jezelf al onverstandig vind, wie zijn wij dan om je posts nog serieus te nemen? Daarom: ik hecht geen waarde meer aan je mening. En dan heb ik het over:quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het gaat er hoofdzakelijk niet om, maar het houdt het wel degelijk in.
- je mening dat hier geen verstandige personen posten, op eentje na
- Toefjes een verstandig persoon is
Daarmee zeg ik niet dat beiden bullshit zijn (dat zou kunnen, maar dat zeg ik niet). Ik hecht er gewoon gewoon geen waarde meer aan. Voor kennisgeving aangenomen dus, maar ook direct weer uit het systeem verwijderd, want gezegd door een persoon die van zichzelf vindt dat hij geen verstand heeft
Zo, die is er uit. Als je het nu nog niet snapt, heb je naast geen verstand ook een bijlesje begrijpend lezen nodig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We kunnen het ook over Heerenveen gaan hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Daar hebben we niet de laatste 2 weken het al elke dag over gehad ofzo![]()
Finboquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Heerenveen gaan hebben.![]()
Rest van hveen: mehh![]()
Verslaafdequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ga het hier maar over hebben, waar zijn de odds hoger dan ze volgens jou zouden moeten zijn.
Lees ik over een uurtje terug![]()
Veltman zit in de selectie, omdat PSV heeft gevraagd om Bruma/Rekik niet te selecteren. Aldus van Gaal.![]()
All in op Zwolle.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ga het hier maar over hebben, waar zijn de odds hoger dan ze volgens jou zouden moeten zijn.
*zucht²* En dit is dus precies de reden waarom ik Toefjes de enige verstandige persoon hier vind.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*zucht*. Prima, leg ik het nog eens uit. Ik citeer je: Toefjes is volgens jou de enige verstandige persoon hier. Er post hier dagelijks en kern van een man of 20, maar volgens jou zijn dat dus allemaal onverstandige mensen. Inclusief jezelf. Als jij jezelf al onverstandig vind, wie zijn wij dan om je posts nog serieus te nemen? Daarom: ik hecht geen waarde meer aan je mening. En dan heb ik het over:
Daarmee zeg ik niet dat beiden bullshit zijn (dat zou kunnen, maar dat zeg ik niet). Ik hecht er gewoon gewoon geen waarde meer aan. Voor kennisgeving aangenomen dus, maar ook direct weer uit het systeem verwijderd, want gezegd door een persoon die van zichzelf vindt dat hij geen verstand heeft
Zo, die is er uit. Als je het nu nog niet snapt, heb je naast geen verstand ook een bijlesje begrijpend lezen nodig.
Jullie reageren als gasten boven de 20(soms 25) op een jongen van 16 alsof je leven ervan afhangt.
Jij neemt mij niet serieus vanwege die post, maar ik kan hier nu precies hetzelfde doen.
Misschien zou het eens goed zijn als je die kennisgeving niet meteen uit je systeem verwijdert, want je vergeet elke keer weer dat je minstens zo kinderachtig overkomt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Go Ahead winst en NEC winst en gelijkspel. Ajax bakt er namelijk niks van. Dit zeg ik nu alvast omdat ik hoop dat ze het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw mening, voor kennisgeving aangenomenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
*zucht²* En dit is dus precies de reden waarom ik Toefjes de enige verstandige persoon hier vind.
Jullie reageren als gasten boven de 20(soms 25) op een jongen van 16 alsof je leven ervan afhangt.
Jij neemt mij niet serieus vanwege die post, maar ik kan hier nu precies hetzelfde doen.
Misschien zou het eens goed zijn als je die kennisgeving niet meteen uit je systeem verwijdert, want je vergeet elke keer weer dat je minstens zo kinderachtig overkomt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezelf uitleggen in lange posts, dat mag echt niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*zucht*. Prima, leg ik het nog eens uit. Ik citeer je: Toefjes is volgens jou de enige verstandige persoon hier. Er post hier dagelijks en kern van een man of 20, maar volgens jou zijn dat dus allemaal onverstandige mensen. Inclusief jezelf. Als jij jezelf al onverstandig vind, wie zijn wij dan om je posts nog serieus te nemen? Daarom: ik hecht geen waarde meer aan je mening. En dan heb ik het over:
Zo, die is er uit. Als je het nu nog niet snapt, heb je naast geen verstand ook een bijlesje begrijpend lezen nodig.![]()
![]()
Door deze post zojuist tot feit geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw mening, voor kennisgeving aangenomen
Het was een aller-aller-allerlaatste poging. Je hebt gelijk, ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jezelf uitleggen in lange posts, dat mag echt niet hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heracles, ADO X, Go Ahead X2quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet.. aangezien Heerenveen vanavond speelt kunnen we het daar best over hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
De RoonAl is zn vorm een beetje weg
Trouwens DS2, nice backstab![]()
Gokje op gelijkspel of winst AZquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Lees ik over een uurtje terug
En sowieso elke uitwedstrijd tegen PSV betten, gegarandeerde winst op de lange termijn.![]()
2 willekeurige followerstwitter:GPelle9 twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:21:58Congratulations! @jeffreyMeijer2 and @jeroenMeijer2 you won the tickets for #FEYaza @Feyenoord send your number in private msg for details reageer retweet
![]()
![]()
Ik heb die ene die ik voor 30k heb gekocht nog steeds, maar ik had nog 2 andere gekocht in de tussentijd en die heeft Worm FC allebei overgekochtquote:. Hij had er gisteren op een gegeven moment 11 op staan voor 49k
Ja maar het boeit hem ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In dat bericht zitten al 3 fouten.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Freire het volgende:
2 willekeurige followerstwitter:GPelle9 twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:21:58Congratulations! @jeffreyMeijer2 and @jeroenMeijer2 you won the tickets for #FEYaza @Feyenoord send your number in private msg for details reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Same here.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen op VZ boeien mij niet.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef Freire het volgende:
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat racisme experiment op BNN...bizar gewoonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is die al uitgezonden? Want die wil ik wel zien eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat racisme experiment op BNN...bizar gewoon
Ah fuck dat was gisteren op tv. Helemaal vergeten.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899![]()
Geef dan ff iets meer uitlegquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat racisme experiment op BNN...bizar gewoon![]()
![]()
Ja beter koopt ie die van mij voor 43kquote:Heb ik nog eens ruim 10k winst.
In een of andere setting worden mensen met blauwe (lichte) ogen gediscrimineerd en mensen met bruine (donkere) ogen worden voorgetrokken. Zo iets.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het gaat erom wat er gebeurt als je een groep verdeelt en ze vervolgens anders gaat behandelen. Mensen met blauwe ogen zijn beter dan mensen met bruine ogen en hier gaan ze dan mee experimenteren.quote:![]()
Thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah fuck dat was gisteren op tv. Helemaal vergeten.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je maar beter niet meer buiten komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ik heb groene ogen. Wat nu?
BNN speelt wel leuk in op de actualiteit.![]()
Dat blonde meisje dat eerst weggestuurd wordt terwijl ze niks fout doet, en vervolgens ook nog haar excuses aanbiedtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Die Sheyda zou ik echt nooit aanduwen![]()
Wat een teef.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
you would tap thatquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blonde meisje dat eerst weggestuurd wordt terwijl ze niks fout doet, en vervolgens ook nog haar excuses aanbiedt![]()
Vette pech dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ze zit 3 uur in dat kamertje, wat als ze dan moet pissen of schijten.
Dat Duitse accentje ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Actrice denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blonde meisje dat eerst weggestuurd wordt terwijl ze niks fout doet, en vervolgens ook nog haar excuses aanbiedtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe verdedigen jullie die LB+Y bal direct vanaf de aftrap?Dat is echt te zielig voor woorden. Komt er weer zo'n lange bal op een paceneger en mijn verdedigers doen gewoon helemaal niks.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon niet met je mannetjes happen, maar meteen helemaal naar achter lopen met je CB en misschien uitkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe verdedigen jullie die LB+Y bal direct vanaf de aftrap?Dat is echt te zielig voor woorden. Komt er weer zo'n lange bal op een paceneger en mijn verdedigers doen gewoon helemaal niks.
Dat is echt irritant ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Moet wel een actrice in zitten tussen het publiek om te zorgen dat de rest meegaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Could be, nog niet aan gedacht.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
voor 20 euro paketten halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef robben93 het volgende:
Ik ga straks fifa 14 halen en fut spelen voor het eerst, iemand wat beginners tips wat betreft fut?![]()
Die Anne die begint dat ze gediscrimineerd werd omdat hij Anne heette. Dat is niet discrimineren maar gewoon pesten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet wel een actrice in zitten tussen het publiek om te zorgen dat de rest meegaat.![]()
Vanavond naar The Killers en zondag zie ik Imagine Dragons in de HMHWat een week mensen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Reemi het volgende:
Vanavond naar The Killers en zondag zie ik Imagine Dragons in de HMHWat een week mensen.
Lekker FIFA muziek meezingen bij ID
Is dat zondag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Reemi het volgende:
Zo nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: