SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik had nog een IF Sneijder met 10K winst verkocht. Verder wat oude troep in mn clubs verkochtdie is toch slecht.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ze hebben weinig mensen die de namen echt kennen.. ze hebben iemand als mij nodig daar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..![]()
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemdie is toch slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
toch is hij net zo duur als IF benzemaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.
alaba trouwens ook afgekeurdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zei het daarna wel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ahahahaha FIFA goaltje net, kabouter komt boven een reus uitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
vond ibarbo niet echt heel goedquote:
#FreeTrapz![]()
Dat leest hij niet voor hoor..die momenten dat niemand op een naam kan komen of die 9 vd 10x dat Gijp een naam verkeerd zegt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Heeft niet zoveel met kennen te maken, gewoon voorlezen.
Al heeft hij wel een oortje in. In de regiekamer schreeuwt een voetbalverslaafde alles in zijn oor wellicht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet nog dat hij ooit een hele mooie goal maakte in de CL toen hij nog voor Tel Aviv speelde.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
ZahaviDie ken ik nog van vorig jaar.
Bicycle kick
![]()
Die heb ik uiteraard al geprobeerd, maar ik vond m niet zo. Met Ibarbo draai ik netjes 1 op 1.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niet snel genoeg Toefjes. Aubameyang moet er in.![]()
De hoogtepunten van de wedstrijden inspreken zoals net ging het over.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat leest hij niet voor hoor..die momenten dat niemand op een naam kan komen of die 9 vd 10x dat Gijp een naam verkeerd zegt.
Al heeft hij wel een oortje in. In de regiekamer schreeuwt een voetbalverslaafde alles in zijn oor wellicht![]()
bohhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar speelt hij nu ook (wel een andere Tel Aviv trouwens) Hij scoorde 2x, o.a. 1 panenka.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij ooit een hele mooie goal maakte in de CL toen hij nog voor Tel Aviv speelde.Bicycle kick
![]()
jizzzquote:
Ik heb een fijne dag trading achter de rug. Of ja, zo klinkt het alsof ik er zwaar intensief mee bezig geweest ben, maar heb eigenlijk helemaal niet zoveel uitgevoerd. Vooral op die IF Roberto goed verdiend.
Voor iets van 140k nog in mijn TP, maar dat is meer voor als de prijzen weer wat aantrekken. Want heb bijvoorbeeld 10x Willems op kunnen pikken voor 1500 coins ofzo. Die gaat vast wel weer naar de 2.5k.
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De hoogtepunten van de wedstrijden inspreken zoals net ging het over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar speelt hij nu ook (wel een andere Tel Aviv trouwens) Hij scoorde 2x, o.a. 1 panenka.
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord![]()
pas nou op straks staat hier weer een heel opstelquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".![]()
Het ging over Piatto zeggen ipv Piatti. Jij zegt dat hij normaal namen kent. Ik zeg dat kennen er niet zoveel mee te maken heeft, omdat hij die verhaaltjes gewoon voorleest. Of hij de namen die hij voorleest kent is niet zo relevant.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zei dat hij ze normaal juist allemaal kent bij VI. Daar reageerde jij op met "voorlezen is niet moeilijk".![]()
Het is wel raar dat ik zoveel spelers ken van clubs die niet in FUT zitten maar Prica speelt bijv. ook bij Maccabi Tel Aviv (waarom zoek ik dit op)Die kan ik me niet herinneren maar dat is inderdaad een hele mooie goal.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord![]()
Die is toch tegen Bordeaux?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel meer prachtige goals gescoord"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Fout gegokt dan... Wist wel dat het tegen een Franse ploeg was.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
jawel joh..gotta have faithquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
[ afbeelding ]Dat gelooft toch geen hond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
ik zou die niet eens geliked hebben, mede omdat het ook totaal niet mijn type is, maar goed..
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
Een match op Tinder
![]()
Klopt. Stond ook op haar profiel, dat ik daar eens moest kijken. Vandaar dat ik een puushje kon makenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.zoekmeiden.nl/dating-profiel/kalisse/ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:We moeten gewoon even niet vergeten dat AZ vorig jaar de treurige nummer 10 van Nederland was! Ze wonnen dankzij een beetje geluk de Beker. En daarom staan ze hier. Ze gaan bijna door maar of ze nou wat te zoeken hebben in Europa? Straks worden de tegenstanders alleen maar sterker en AZ op deze manier kanslozer. Wie weet is Martens dan ook al weg... Nee in de eerste helft heeft AZ te weinig gebracht en slordig met de mogelijkheden om gegaan. Geloof haast niet dat dit een B team is van Shakhter Karakandy. En de nummer 4 van het land nu. Dan ben ik bang dat de competitie van Kazachstan niet veel onder doet voor Nederland. Alleen slacht zulke tegenstanders af, want als het er om gaat doet Ajax het beter in Europa! Ortiz scoort wel maar je hebt niks in deze wedstrijd aan zijn kleine postuur. Hendriksen had ik gekozen voor lengte. Beerens moet je ook geen basis plaats meer geven. Denkt zelf dat hij goed speelt maar rendement van nul! AZ heeft zich zelf bijna bestolen van de overwinning. Wat een povere koploper van Nederland die niet weten hoe ze met kansen om moeten gaan in Europa. Slappe Beerens ook met zijn typische slappe Beerens inzet. Knal die bal door het net heen! O wat heb ik mij aan deze wedstrijd geïrriteerd. Die gasten knalde alles maar naar voren en verdedigende met 7 man bij achterstand.
timmy.gif"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
woon in Amsterdam, lekker duur ook, dus ik huur samen met een paar vriendinnen die ik ken van school. Verder? als ik niet werk, hang in vaak bij de tattooshop, met vrienden een beetje op stap, feestje hier, party daar :p
Meid met inhoud![]()
![]()
Inhoud zal wel gemeten worden met het aantal penissen dat erin past.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
woon in Amsterdam, lekker duur ook, dus ik huur samen met een paar vriendinnen die ik ken van school. Verder? als ik niet werk, hang in vaak bij de tattooshop, met vrienden een beetje op stap, feestje hier, party daar :p
Meid met inhoud
domme kut.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
oordelen op uiterlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inhoud zal wel gemeten worden met het aantal penissen dat erin past.
domme kut.
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: