SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik had nog een IF Sneijder met 10K winst verkocht. Verder wat oude troep in mn clubs verkochtdie is toch slecht.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ze hebben weinig mensen die de namen echt kennen.. ze hebben iemand als mij nodig daar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..![]()
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
even kijken hoeveel IF benzema's er op de markt komen maar kan zomaar zijn dat ik mijn IF lahm inruil voor hemdie is toch slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
toch is hij net zo duur als IF benzemaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lahm heb je weinig aan in FIFA ja..klein, zwak en ook nog zijn pace kwijt.
alaba trouwens ook afgekeurdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zei het daarna wel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Meestal is Genee bij VI de enige die namen van spelers kent juist..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ahahahaha FIFA goaltje net, kabouter komt boven een reus uitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
vond ibarbo niet echt heel goedquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat leest hij niet voor hoor..die momenten dat niemand op een naam kan komen of die 9 vd 10x dat Gijp een naam verkeerd zegt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Heeft niet zoveel met kennen te maken, gewoon voorlezen.
Al heeft hij wel een oortje in. In de regiekamer schreeuwt een voetbalverslaafde alles in zijn oor wellicht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet nog dat hij ooit een hele mooie goal maakte in de CL toen hij nog voor Tel Aviv speelde.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
ZahaviDie ken ik nog van vorig jaar.
Bicycle kick
Forum Opties Forumhop: Hop naar: