Je verwarmt dus electrisch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:30 schreef Geralt het volgende:
Wel geen gasaansluiting in huis, dus ook geen gasrekening. Maar dan nog schandalig veel voor een appartementje van 62m2

Ik zit eens te lezen inderdaad, valt dan nog wel mee. Alhoewel ik het gasverbruik de komende maanden wel wat ga vrezenquote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk even wat je in 4,5 maand gebruikt hebt en vergelijk het met onze cijfers...

Ja, de winter is altijd bingo qua gasverbruik.quote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit eens te lezen inderdaad, valt dan nog wel mee. Alhoewel ik het gasverbruik de komende maanden wel wat ga vrezen

Wat schreef je terug? Mag het ook contantquote:Op maandag 18 november 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
ik kreeg een brief dat ik de rekening van de afgelopen 5 jaar nog een keer, in een keer, mocht betalen
 Heeft iedereen toch in zijn binnenzak
 Heeft iedereen toch in zijn binnenzak  

dat zou wat zijn, verhuisdoos contanten terug sturenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat schreef je terug? Mag het ook contantHeeft iedereen toch in zijn binnenzak

Als ik nu in een keer 5 jaar hypotheek moet betalen 33Kquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zat vanmorgen te rekenen.... als ik 5 jaar Nuon in een keer zou moeten afrekenen dan zou dat zo'n ¤ 12.000,- zijn

Nettoquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat bruto of netto.... het zou hier "ietsje" meer zijn
Factor 3 ongeveer

Nee, ik heb gewoon geen idee hoeveel het netto is, nog geen teruggaaf aangevraagd op basis van de huidige hypotheek.quote:

Je hebt het vast tegen Stettik, maar ik deel(de) zijn frustratie. Hoewel zijn verbruik helemaal achterlijk hoog is / was. Maar je hebt helemaal gelijk; er is bijna niets fatsoenlijks over te zeggen. En toch menen 'ze' (hullie) gemiddelden te kennen. Al doen wij nog zo ons best: daar gaan wij never binnen passenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:00 schreef komrad het volgende:
Dit soort getallen zijn natuurlijk lastig te vergelijken want afhankelijk van huis, huishouden en leefgewoonten maar ik begrijp je obsessie want dit is wel erg veel. Of heb je bijzondere omstandigheden ? Servers, sauna, ed

We zijn er al een jaar of 3 druk mee en hét antwoord heeft er tot nu toe nog niet bij gezeten. Maar met 'alle beetjes' hebben we de afgelopen jaren toch wat winst geboekt. Het gebruik in de periode 2007 - 2012 was nóg hoger dan dat van 2012 - 2013.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:25 schreef komrad het volgende:
Ik reageerde op jouw cijfers
Nu weet ik dus te weinig over de omstandigheden en heb er te weinig verstand van om er echt iets zinnigs over te zeggen maar een breakdown van je spullen zodat je het verbruik per apparaat weet en kunt controleren of er grote 'lekken' zijn zou misschien nog een optie kunnen zijn
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |