dus 1600 per jaar? 1 kuub kost ongeveer 70 cent met alle toeslagen en levering, dus reken maar uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:27 schreef static het volgende:
Yep.die is goed voor 1607.tegen 684 vorig jaar.
Heb je je airco in het plaatje meegenomenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:33 schreef static het volgende:
Hij doet wat hij moet doen.
Met deze warmte kan hij echt koelen tot het erg fris (of gewoon koud) binnen is.
Is niet één van de mooiste, en de buitenunit is ook vrij fors.
Volgende keer ga ik voor een Samsung, die zijn een stuk mooier:
http://www.samsung-airco.nl/Nederland/airco-wandmodellen.html
En je hebt ze zelfs als spiegel, maar die kan ik even niet meer vinden.
Hi Sherlockquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef brulaap112 het volgende:
[..]
Heb je je airco in het plaatje meegenomen. Opgenomen vermogen 2400 watt. http://www.fortunainstall(...)cool-kgl24hda-a.html
30 warme/tropische dagen x 24 uur x 2,4 = 1728 kWh
Als ik een airco aanheb (en als ik sowieso in NL ben, ik reis nogal veel), dan is dat alleen tijdens de avonduren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef brulaap112 het volgende:
30 warme/tropische dagen x 24 uur x 2,4 = 1728 kWh
Dat is ongeveer 950/1000 euro. Komt nog belasting etc bij. Is dus al 100 euro per maand. Je voorschot was dus veelste laag.quote:
Wacht... die bedragen in de OP waren voor alleen elektriciteit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:27 schreef static het volgende:
Yep.die is goed voor 1607.tegen 684 vorig jaar.
Hoe kan dat een verschil maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:30 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor soort huis? Als je in een appartement woont, heeft één van de omliggende huizen een tijdje leeggestaan?
Bij een appartement krijg je ook veel warmte van omliggende en onderliggende huizen. Als een huis een tijd leegstaat zal je dat merken omdat je die niet meer hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan dat een verschil maken?
Waar woon jij dan? Swahilistan? Zonnepanelen? Kleine kernreactor in je kelder?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:52 schreef Sangha het volgende:
Zo wat hoog zeg, ik zit op 15 euro elektra per maand.
Ah, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij een appartement krijg je ook veel warmte van omliggende en onderliggende huizen. Als een huis een tijd leegstaat zal je dat merken omdat je die niet meer hebt.
Ik heb jaren in een appartement gewoond waar je amper hoefde te stoken omdat de buren het al warm genoeg maakten en familie van me hebben een tijd boven een leegstaand appartement gezeten en merkten dat direct in hun stookkosten, ze deden opeens veel vaker de verwarming aan.
Ik zit op 11.000 kWhquote:
Zo een 700kWh per jaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:52 schreef Sangha het volgende:
Zo wat hoog zeg, ik zit op 15 euro elektra per maand. Maar goed, ik hoop dat je erachter komt waar het aan ligt, want als het zo wegsluipt terwijl je niet weet waar het van komt, lijkt me echt naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |