Is het ook, je weet namelijk nooit of je de was weer terugkrijgt uit de machine namelijkquote:
Waarom zit jij hier ineens?quote:
Ik heb hier wel vaker gepost hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zit jij hier ineens?![]()
![]()
ja sinds mijn 13e heb ik al verscheidene baantjes gehad hoor
Nee die dude ben ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen idee. Vond 'm wel een leuke afsluiter hebben.
-DD
geen reet te doen zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vaker gepost hoor![]()
ik verveel me
Oh, ik vond ze beiden mongolenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee die dude ben ik nietDat is echt een mongool
![]()
ik was de coole
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, ik vond ze beiden mongolen
sorry mamaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Donnie
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he mop?
Ik ben niet jouw mamaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
[..]
sorry mamaAlles goed verder?
ik ben dus al volwassen en grootquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet jouw mama![]()
Zo groot is dat leeftijdsverschil niet![]()
Ja gaat wel.. vooral erg moe![]()
Dat je niet meer groeit (in de lengtequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben dus al volwassen en groot![]()
![]()
hoe komt het?
jaja praatjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je niet meer groeit (in de lengte) en je een volwassen leeftijd hebt betekend niet dat je het ook bent
Jongste had een aanval van pseudokroep... gesloopt nachtje
vullen geen gaatjes Aldoquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja praatjes
ah dat is wel minder inderdaad
Nee kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vullen geen gaatjes Aldo
Jup.. Lang leve koffie he?
De kachel staat al aanquote:
Verdiend wel lekker geldquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee kloptik denk dat ik maar tandarts moet worden, die vult tenminste nog gaatjes
Ik lig nog lekker onder de dekensquote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker onder de dekens
Ik drink altijd thee want theequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker warm
En ik heb maar een grote mok thee gepakt ipv koffie
ik spot een LoLaquote:
het is dan wel al vrijdag, maar hoe was je weekendje weg?quote:
geloof er niks vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wow, veel van m'n notes gaan echt nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |