Ja hoiquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
Dus Ess post liever in de Hunt SC als hier. Fraai is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik wacht op een messensetquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
7.2 is matig, niet fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef badschaap het volgende:
eindelijk eens een fatsoenlijk punt terug gekregen.
7.2
in vergelijking met een 2.0 voor wiskunde wel fatsoenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
7.2 is matig, niet fatsoenlijk.
Je hebt ook van die mensen die blij zijn met een 5quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
7.2 is matig, niet fatsoenlijk.
Heb je die van de bergen al terug?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die blij zijn met een 5Je ziet mij niet blij zijn onder de 8
lol ik ben blij met een 5,5.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die blij zijn met een 5Je ziet mij niet blij zijn onder de 8
Bij mij ligt het eraan. Als ik echt keiveel gedaan heb en ik haal een 6, ben ik tevreden. Vaak ben ik al tevreden als ikke boven het gemiddelde zit. Ik ga toch nooit een 9 halen.quote:
Nee, heb daar niet echt voor geleerd trouwens, wist dat ik die zou verneuken dus ik ga voor die maar meteen voor de herkansingquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef supersof het volgende:
Sowieso is MBO te makkelijk voor me lol. Dus ik hoef echt niks te doen voor een 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |