Regenpakquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
De natte regen
FOUT
De regen is altijd nat
hihaho![]()
wat een kansloos vak
het regent, en het regent ZONNESTRALENquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
De natte regen
FOUT
De regen is altijd nat
hihaho![]()
wat een kansloos vak
Slaap lekker VAquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En
[..]
het regent, en het regent ZONNESTRALEN
EINZ ZWEI DREIquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En
[..]
het regent, en het regent ZONNESTRALEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
ik ga proberen wat slaap te pakkenkannstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WelterustenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik ga proberen wat slaap te pakkenWelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Neequote:
ik ga proberen wat slaap te pakkenSlaap lekker broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
haha slechtquote:
Waar is Bitterlemon als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
EINZ ZWEI DREI
DAS KANNN NICHT
ZONNESTRALEN SCHIJNEN NIET
MIT DIM GRUBEN VON DEM GRAMMARNAZI
Hoiquote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waar is Bitterlemon als je hem nodig hebt
Zo lang blijf ik ook niet meer hoorquote:
Klootzak.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
neeee ik ga slapen of leren ofzo
fijne nachtrust toegewenst collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Miniemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |