Ik heb het hele weekend verjaardagenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom maandag? Waarom niet morgen, of vanavond al, beginnen?

Maar dat hoeft opletten niet uit te sluiten, toch? Vereist alleen een beetje meer planning...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend verjaardagenSlecht, I know
Ik ga niet te gek doen hoor

Das waarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat hoeft opletten niet uit te sluiten, toch? Vereist alleen een beetje meer planning...

om 10 uur op 7 maar denk wel dat er nog andere gevechten eerst zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Waar het hart van vol is he Laysa!!!
Hoe laat moet Badr morgen eigenlijk?

Je maakt het jezelf veel te moeilijk en denkt in veel te grote stappen, denk ik. Als je dit weekend verjaardagen hebt, kan je prima oppassen door niet én lekkere dingen te eten op de verjaardag én uitgebreid weekendontbijt/lunch te houden (ik ken jouw eetgewoontes niet, het is gewoon een voorbeeldquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef Bamba het volgende:
Das waar . Maar vanaf maandag ga ik in ieder geval weer vol aan de bak . Er moet sowieso 10 kilo af, je zou zeggen dat dat makkelijk te doen is. Maar ik heb geen wilskracht geloof ik

ofquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben er achter gekomen als je een aantal weken echt alle suikers schrapt dat het dan echt goed gaat...dus water of slimpie drinken...

Ik moet het idd heel geleidelijk doen, anders krijg ik suiker schommelingen en dan krijg ik hele erge vreetneigingenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veel te moeilijk en denkt in veel te grote stappen, denk ik. Als je dit weekend verjaardagen hebt, kan je prima oppassen door niet én lekkere dingen te eten op de verjaardag én uitgebreid weekendontbijt/lunch te houden (ik ken jouw eetgewoontes niet, het is gewoon een voorbeeld). Hou rekening met de verjaardagen bij je tussendoortjes, niet te zwaar avondeten, enz. Het gaat soms maar om babysteps. En jij hebt suikerziekte toch? Dat maakt e.e.a. veel moeilijker...

yish. Bij mij nu al goed voor -6 kilo. Koolhydraten schrappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben er achter gekomen als je een aantal weken echt alle suikers schrapt dat het dan echt goed gaat...dus water of slimpie drinken...

Ik wil het ook zienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Laysa het volgende:
Tuurlijk hoop ik dat hij verliest...hij is vieze vuile vechter die het niet verdient om te winnen....maar ik wil het wel erg graag zien

ik mag nu weer 1 glas fris per dag van mezelf en soms neem ik wel meer....maar vaak vind ik water lekkerderquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ofcola light
Ik heb er weleens over gedacht, maar overal zit suiker in, tot in de vleeswaren aan toe

Ik gooi de ijsblokjes vast in de vriezerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij ons volgende wijvenweekend ga ik deze halen en proberen, Baileys Orange Chocolate! Ik lees nu al een paar mensen die roepen dat ze het goddelijk vinden
[ afbeelding ]

Maar da's juist het moeilijke, de theorie is heeeeel makkelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik moet het idd heel geleidelijk doen, anders krijg ik suiker schommelingen en dan krijg ik hele erge vreetneigingen Ik weet wel waar het bij mij aan ligt, alleen het volhouden he

Ik weet het, maar ik ben de eerste week a 2 weken zo ziek ervan, dat ik het niet kan volhoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:

quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gooi de ijsblokjes vast in de vriezer

Slimpiequote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Laysa het volgende:

Ik ben ook al 4,5 kilo zo kwijt geraaktquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yish. Bij mij nu al goed voor -6 kilo. Koolhydraten schrappen.

Wat zonde van de karnemelkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slimpie
Scheutje door de karnemelk

Nou precies wat jij zegt dusquote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's juist het moeilijke, de theorie is heeeeel makkelijk.
Ik merk ook dat, wanneer het goed gaat, je je nauwelijks voor kunt stellen dat het ooit minder ging. En als het niet goed gaat snap je niet waar ooit dat knopje van 'netjes eten' heeft gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |