ah das crapquote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, een vereiste is dan wel dat mijn ma mee gaat. En die kan nu alleen nog maar met rollator lopen.
Omdat ik me dat niet kan voorstellen eigenlijkquote:
hihaho sorry puyckzz ik ben dom je had t wel goedquote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Puckzzz het volgende:
HOE MOET HET NOU GESPELD WORDEN DAN???
Godverquote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihaho sorry puyckzz ik ben dom je had t wel goed![]()
![]()
verrassend, dubbel r, dubbel squote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Puckzzz het volgende:
"best gek"quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Puckzzz het volgende:
godverdomme Speesquote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hihaho sorry puyckzz ik ben dom je had t wel goed![]()
![]()
Ik weet niet. Geloof niet dat ze zelf in een rolstoel gezet zou willen worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ah das crap
En met rolstoel ergens heen gaan is geen optie? Kan best gezellig zijn, mits leuke moeder
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een keer een monteur aan huis gehad die vroeg of ik op vakantie was geweest (was net na zomer). Toen ik nee zei vroeg hij waarom. Ja eh ik studeer ik kan het niet betalen? OH BETALEN JE OUDER DAT NIET DAN. wat de fuck
Ja, ik snapte het ook al niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
godverdomme Spees
Ik dacht eigenlijk dat Dwyn het verkeerd schreef en heb dus ook niet goed gelezen
ja dat kan natuurlijk. Maar als je anders nergens meer komt? Maar goed, das een overweging die zij zelf moet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Geloof niet dat ze zelf in een rolstoel gezet zou willen worden.
Ik paste de mijne fout toequote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
Kutje...ik hier al helemaal twijfelen aan mezelfIk had al mijn ezelsbruggetjes al verbrand achter me
hehehehe, wilde hij niet gewoon weten of je geld had zodat hij je later kon beroven ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond echt te kijken van WAT
DE
FUCK DENK JIJ.
Nee hij meende het serieus, dat is nog het ergstequote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe, wilde hij niet gewoon weten of je geld had zodat hij je later kon beroven ofzo?
Mjah, kut diabaids.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk. Maar als je anders nergens meer komt? Maar goed, das een overweging die zij zelf moet maken natuurlijk.
Wel kut hoor... sneu voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |