Ik ga maandag shoppen voor haten vaten. Linkwood kijken? Als ik wat vind...appen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo,de Amsterdamse politie (stillen in burger) was er gisteren ook niet vies van, zie vanaf 4.35...
Ja, die personen die die Celtic-fan in het groen-witte shirt in elkaar trappen zijn agenten in burger.
Later in het filmpje, vanaf 5.23, is te zien hoe deze groep agenten zelf te grazen genomen wordt...
Hier vanuit een andere hoek:
http://www.at5.nl/artikel(...)nt-belaagd-op-de-dam
Vooruitgang te zien bij Z?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MM doet ook aan whatsapp?
Weer bij Z. vandaan. Gaat wel okay met hem. Weet eigenlijk niet of ik het hier verteled heb, maar ik ben ongeveer om de dag bij hem op bezoek, soms met twee dagen er tussen, soms twee dagen achtereen. Toch niks beters te doen
Mag, maar kan zijn dat ik niet direct kan reageren dan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga maandag shoppen voor haten vaten. Linkwood kijken? Als ik wat vind...appen?
Nee, hij stuurt me een stuk leisteen waarin hij hiërogliefen krast...quote:
ik zag je gewoon niet zo snel appen met andere sc'ers, thats allquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij stuurt me een stuk leisteen waarin hij hiërogliefen krast...![]()
Wat is 'doen aan Whatsapp'?
Broek laten zakken, foto maken van je blote reet en dat naar je matties sturen via Whatsapp? In dat geval, nee, dat doe ik niet, ik gebruik het om iemand een kort tekstberichtje te sturen of er één te ontvangen. Net als vroeger, via buzzers en later SMS, toen jij nog in je Pampertje rondliep...
Ik heb diverse telefoonnummers SC'ers hier en zij kennelijk ook van mij, dus dan poppen die tegenwoordig vanzelf op in Whatsapp. Maar ik zit niet de hele dag naar mijn schermpje te kijken of zo...quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zag je gewoon niet zo snel appen met andere sc'ers, thats all
9quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb diverse telefoonnummers SC'ers hier en zij kennelijk ook van mij, dus dan poppen die tegenwoordig vanzelf op in Whatsapp. Maar ik zit niet de hele dag naar mijn schermpje te kijken of zo...
Wat is jouw nummer?
It's a kind of magic...quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat weer de mening over het getal bevestigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |