Das palingvet, gebruikelijk onder Volendamse vetkuivenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]Hidi je laat me schrikken, en dat op de donderdagavond, de 3 Js........ze mogen die zanger wel eens een fles shampoo cadeau doen, die heeft echt vies vet haar als ik hem op tv zie
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das palingvet, gebruikelijk onder Volendamse vetkuiven
Zal wel door de vette haring komenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, dan heb ik half Volendam tegen me als ik roep.........je mot je haar eens wassen
vind het een smoezelige gozer en de muziek vind ik ook baggerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das palingvet, gebruikelijk onder Volendamse vetkuiven
En toch stiekem kijken héquote:
Aardige meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef het alleen maar aan, kijk dat al die andere hier zomaar binnen komen en neerpleuren wat ze maar willen alsof ze Roodbolletje zelve zijn...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in Utopia mag ik hopen, in deze SC zou ik dat niet doen, alleen al het idee van jou als waakhond er continue omheen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardige meid
[ censored ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardige meid
Ok, nou ze is welkom. Jullie kennen haar van elders toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was idd mooi gedaan jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Gert het volgende:
Ik vond de uitvoering van Huilen Is Voor Jou Te Laat wel mooi gisteren, bij DWDD.![]()
Leuk item vind ik dat, Guilty Pleasures.
Artiesten coveren daarin een "fout" nummer waar ze "stiekem" van houden. En maken er dan vaak iets verrassend moois van!
Ik vond die uitvoering van Livin on a prayer wel lekker gedaan!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Gert het volgende:
Ik vond de uitvoering van Huilen Is Voor Jou Te Laat wel mooi gisteren, bij DWDD.![]()
Leuk item vind ik dat, Guilty Pleasures.
Artiesten coveren daarin een "fout" nummer waar ze "stiekem" van houden. En maken er dan vaak iets verrassend moois van!
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, nou ze is welkom. Jullie kennen haar van elders toch?Uit de kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond die uitvoering van Livin on a prayer wel lekker gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |