Die is door RTL betaald denk ikquote:
Ik geloof dat het een poging van dezen of genen was om Mani89 kwijt te raken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Wie had er verzonnen eigenlijk dat het de laatste aflevering was?
ikquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een poging van dezen of genen was om Mani89 kwijt te raken.
jijquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ongesteld weer?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ikik hoopte dat die klojo;s erin zouden trappen
Wel hoor! Weespertrekvaartquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bijlmerbajes kan je toch niet langsvaren![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Ole het volgende:
*kuch* er worden geen mensen uit een topic gejaagd
[/modmededeling]
Fok heeft een trucje dat je ze niet hoeft te lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die zijn er volgende week gewoon weer bij hoor
oh... ik negeer ze wel volgende keer of ik kijk alleen, heb ik er helemaal geen last vanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok heeft een trucje dat je ze niet hoeft te lezen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus!
Ik schrok er gewoon bijna van
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat een oplichting!
Geer die boodschappen heeft gedaan....oh nee dat heeft de productie gedaan! Daarom moest ie kijken wat er in de tas zat.
Dezelfde nicht die het zo arm heeft "Oh het Amstelhotel daar heb ik nog een rekening OPEN staan"
Amsterdamse humorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..
quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:07 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Bij mijn opa werd ook gejat hoor, en dat was niet waar.
Nou een dubbeltje. Ging vreselijk mis iigquote:
Als je iedere week gaat of zelfs een paar keer per week is het helemaal niet nodig om iederequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je ze na een week kan weggooien.
twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet
Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?quote:
Ouderenfonds of RTL. Al die vorige activiteiten met de oudjes betaalden ze toch ook niet zelf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?
Waar is trouwens dat boottochtje van betaald? Daar hadden ze niet eens genoeg geld voor denk ik, kost vast wel meer dan 100 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |