Klopt wat je zegt. Maar het duurdere pakket heeft ook nog wat voordelen met brilvergoeding e.d.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze 75% vergoeden betaal je nog ¤1,12 per uur dus? Dan zou je voor maximaal 90 euro nog een pakket hoger gaan zitten, waarbij die 90 euro erg extreem is omdat je dan 80 uur kraamzorg zou krijgen waar ze niet zomaar voor tekenen.
Wij zijn wel aan die uren gekomen maar daar telden meerdere dagen ziekenhuisopname mee.
80 uur kraamzorg thuis wil ik niet eens aan denken, verschrikkelijk.
Ik heb de afgelopen vier jaar bij hen gezeten omdat ik werkzaam was bij een umc en altijd erg tevreden geweest. Geen ervaring met die specifieke vergoeding, maar met dingen als fysio en andere ziekenhuiszorg nooit problemen met ze gehad en zijn altijd snel met uitbetalen declaraties. Het is dat ik nu niet meer bij een umc werk, anders was ik waarschijnlijk wel gebleven.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overgestapt naar UMC wegens het vergoeden van een vierde icsi poging. Heel uitgebreid pakket ook met veel fysio en ook bijvoorbeeld vaccinaties voor het buitenland. Ben benieuwd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |