Nope, iig niet iemand die atm beschikbaar is. En dames die ik zelf ken die potentieel interesse zouden kunnen hebben zijn evenmin beschikbaar, zitten allemaal in een relatie op dit moment... helaasquote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef aequus het volgende:
Heeft je fuckbuddy niet iemand die beschikbaar is?
Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je eerst zelf iets met die vrouw moet doen, OF ze moet jou al redelijk goed kennen. Anders zou ik zelf de angst hebben dat jij alleen een trio zoekt om de man in kwestie te plezieren. Dat is iets waar de meeste vrouwen niet warm voor lopen, zeker niet als ze de man in kwestie niet kennen. Er zijn vrij veel vrouwen die voor hun vriend een triootje proberen te scoren, vrouwen die zich bij een bestaand stel willen aansluiten zijn al schaars, dus je zult je best moeten doen om een vrouw te overtuigen dat het trio ook gaaf is voor haar. Het kan nogal een wespennest zijn waar je je in begeeft.
Thanks voor de tip! Had al even gekeken wanneer die feesten de komende tijd zijn inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Ga naar een pann feestzijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
Niet van te voren dingen afspreken, dat laat mensen zich ongemakkelijk voelen 'als het moment daar is'.
Gewoon zorgen dat je een keer samen met je fuckbuddy een avondje op stap bent, samen leuke meiden aanspreken, een gezellig gesprek ontwikkelen.
En dan als alles lekker aangeschoten is eens bespreken dat het wel gezellig zou zijn als ze zou komen blijven crashen met jullie, nog even thuis 'afterpartyen'.
Inmiddels is er al genoeg drank in het spel dat drempels verlaagd worden, en dan zit je binnen no-time met iedereen te zoenen. Hehehe
Ik denk dat je vooral het versieren in moet gaan met de behoefte zelf met haar naar bed te gaan. Als blijkt dat ze ook interesse heeft in het trio, te gek. Zo niet, dan duo en nog steeds te gek. Dat gevoel moet er achter zitten en dan kijk je gewoon hoe het loopt. Wat je niet wil is dat een vrouw zich een soort speeltje voelt in plaats van iemand die begeerd wordt als persoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Musil het volgende:
[..]
Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?
Ik snap het punt van 'misschien doet ze het alleen voor de man wel', maar then again... als we eenmaal over seks aan het babbelen zijn enzo zal ik ws ook wel laten vallen dat ik zelf bi ben en wellicht ook dat ik zelf wel eens als 'de derde' bij een trio was, dan lijkt het me toch ook wel duidelijk dat de interesse uit mijzelf komt?
(Kan ook gewoon eerst met haar in bed belanden en het daarna opgooien, weet ze iig zeker dat ik lol beleef aan seks met vrouwen maakt de zoektocht wel entertaining)
Thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]![]()
Ik kan er een hele lap tekst aan toe voegen maar ja. Niks aan toe te voegen.
Tenzij je van nature wat passiever bent, maar dan is het hele leven moeilijker
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aanquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Ga naar een pann feestzijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
Wat de neuk is een pannfeest?quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan
Duidelijk, thanks!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf
Dat klinkt meer dan veelbelovend!quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan
"De oude vrouw meer aandacht geven", hmz. Ik heb geen relatie, het gaat om een trio met mijn fuckbuddy + andere vrouw, maar vanuit die context zou ik dan de 'oude vrouw' zijn. Nou, van mij hoeft hij mij niet meer aandacht te geven hoor. De spanning zit hem juist in de 'nieuwe' erbij en ik zorg er zelf wel voor dat ik aan mijn trekken komquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Schijtaanalles het volgende:
Vrouwen versieren is niet zo makkelijk. Google is your friend. Vrouwen versieren tips en je wordt doodgegooid met allerlei tips over vrouwen versieren. In principe met trio's werkt het meest handig om 2 fuckbuddies bij elkaar te brengen.
Voor het trio zelf is het wat moeilijker. Als je 1-maal alles geregeld hebt wil je natuurlijk wel dat het een feestje wordt. Alex May de sekscoach had altijd wel wat goede en logische tips met seks en zo. Het komt erop neer dat als je een trio hebt je in eerste instantie de oude vrouw het meeste aandacht moet geven. Terwijl je natuurlijk de neiging hebt om met de nieuwe aan de slag te gaan. (zeg 95 % op /5%)
Op een gegeven moment zegt je huidige fuckbuddy, "Geef haar ook wat aandacht, anders voelt ze zich zo buitengesloten" En dan ga je los natuurlijk!
Hij heeft er een youtube filmpie van.
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf.
Zoek die vrouwen gewoon bij een (seks)datingsite dan weten ze iig wat ze moeten verwachten
Dan bovenstaande aanpak wijzigen, want in het begin lijkt die leuk en gezellig maar wordt geleidelijk creepierquote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Musil het volgende:
[..]
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.
Sowieso vrouwen die een vvm willen doen, zijn droomvrouwenquote:Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind TS een van de stoerste TS'en in tijden.
Mischien is dit topic iets voor je: R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat, #135quote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Musil het volgende:
Hi all,
Nu ben ik niet heel erg (lees helemaal niet) ervaren met het versieren van vrouwen;
Overigens wel ervaring met trio's, maar daarin was ik tot dusver altijd de 'vrouw erbij'.
Dit is precies waar jongens zo bang voor zijn. En dan zeggen de wijve: joaah je moet gewoon zelfvertrouwen hebbe anders is afknapuuuurr!quote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Musil het volgende:
[..]
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Musil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
Niet van te voren dingen afspreken, dat laat mensen zich ongemakkelijk voelen 'als het moment daar is'.
Gewoon zorgen dat je een keer samen met je fuckbuddy een avondje op stap bent, samen leuke meiden aanspreken, een gezellig gesprek ontwikkelen.
En dan als alles lekker aangeschoten is eens bespreken dat het wel gezellig zou zijn als ze zou komen blijven crashen met jullie, nog even thuis 'afterpartyen'.
Inmiddels is er al genoeg drank in het spel dat drempels verlaagd worden, en dan zit je binnen no-time met iedereen te zoenen. Hehehe
Bi-wijfjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Oh please die term kan ik echt niet meer aanhoren van losers in de kroeg, laat staan van 2 mensen die, zonder dat jij het verwacht, op zoek zijn naar een trio.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
Grote vraag, als je geen zin in parenclub hebt, wat zou je dan wel aanspreken als alles je niet aanpreekt of "creepy" overkomt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oh please die term kan ik echt niet meer aanhoren van losers in de kroeg, laat staan van 2 mensen die, zonder dat jij het verwacht, op zoek zijn naar een trio.
TS ik zou anders gewoon naar een hippe parenclub gaan met wat jonge mensen en vanuit daar iets regelen
Bestaan die dan? En wat is 'jong'?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
TS ik zou anders gewoon naar een hippe parenclub gaan met wat jonge mensen en vanuit daar iets regelen
Gewoon zoals ik al eerder aangaf, een "band" opbouwen, een keer daten, een keer sexen zonder dat die gozer er meteen bij betrokken wordt en wanneer alles een beetje goed gaat met zo'n voorstel komen. Je moet er in de praktijk wel wat moeite voor doen als je niet van plan bent om naar een parenclub/datingsite te gaan, anders kan het heel creepy en afstotelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Grote vraag, als je geen zin in parenclub hebt, wat zou je dan wel aanspreken als alles je niet aanpreekt of "creepy" overkomt?
Haha, true true. Maar dat had ik ook al bedacht, zonder risico lopen kom je nergens, een paar afwijzingen of vreemde blikken moet ik er maar op de koop bij nemen. Overigens denk ik dat het wel verstandig is, wat meerdere users hier ook al zeiden, om idd eerst gewoon even het 1 op 1 te houden en niet al te snel het trio erin te gooien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:00 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dit is precies waar jongens zo bang voor zijn. En dan zeggen de wijve: joaah je moet gewoon zelfvertrouwen hebbe anders is afknapuuuurr!
Dus. Heb zelfvertrouwen en neem initiatief. Wees meer direct en niet zo afwachtend. schouders recht en kin omhoog. zelfverzorging is een must. probeer oogcontact te houden en wees niet zo verlegen en... succes!
Is lang niet altijd zo hoor. Ik heb een korte periode geswinged met een FWB, en genoeg behoorlijk knappe, jonge mensen. Dat was overigens niet zozeer via parenclubs, dat was mn via een goede website voor swingers; maar 80% van de leuke swingers bezocht ook wel eens een parenclub.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bestaan die dan? En wat is 'jong'?
Die venues komen op mij altijd over als een gelegenheid waar je met pijn in je hart je vriendin laat neuken door een 43-jarige hangbuik, terwijl jij een beetje mistroostig in zijn uitgelubberde wederhelft ligt te porren.Het kan verkeren zei Bredero.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Sarasi het volgende:
Interessant topic, ik wil zelf ook graag even kijken wat de mogelijkheden zijn voor een mvv trio. Maar goed, bij ons zou het dan dus wel gaan om een meisje erbij halen binnen de relatie. En met kans op herhaling zou helemaal geweldig zijn. Dus stiekem zijn we gewoon veeleisend.Iemand zomaar van een (seks) datingsite af plukken vinden we dan weer niet zo'n geslaagd idee.
Laat het eb veen weten als er iets gelukt is iig!
Ja dat dachten wij ook al.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:48 schreef Musil het volgende:
[..]Ik laat het weten als er nieuwe vorderingen zijn
Denk trouwens dat als je een geschikte kandidate vindt en daar een avond mee door hebt gebracht die allen beviel, ze zeker wel te porren is voor een volgende keer. Heb zelf als derde erbij ook met een bepaald stel meerdere malen meegedaan. Juist prettig en makkelijk, geen van drieën hoeft opnieuw te zoeken naar mensen die interesse hebben.
Nice! Kom je dan al snel op van die betaalde sites terecht ofzo? En hoe oud ben je eigenlijk, Muslimans? En heb je al eens iets opgelopen, of hoe moet ik me dat voorstellen, een trio met condooms?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef Musil het volgende:
[..]
Is lang niet altijd zo hoor. Ik heb een korte periode geswinged met een FWB, en genoeg behoorlijk knappe, jonge mensen. Dat was overigens niet zozeer via parenclubs, dat was mn via een goede website voor swingers; maar 80% van de leuke swingers bezocht ook wel eens een parenclub.
Het probleem is echter een beetje dat iig op zo'n swingerssite er heel veel stellen zijn die graag eens een vrouw erbij willen, en relatief weinig single vrouwen die daar naar op zoek zijn/single vrouwen uberhaupt. Zitten toch vnl stellen. En stellen die hun vrouw wel even willen uitlenen voor een trio zijn ook wat schaarser. Daten met een stel, dus met zijn vieren, daar heb ik dan weer geen trek in. Toen ik swingde ervoer ik de man erbij meer als extra ballast dan als plezier, dus dat trekt me niet meer zo. Maargoed, ik denk dat het gewoon in de kroeg/op een feest ook heus wel moet lukken, met een beetje geduld en wellicht hier en daar een blauwtje
De site waar ik op zat was wel betaald ja, maar met een proeflidmaatschap kon je wel al rondneuzen en profielen bekijken, een dus een indruk krijgen of het het betalen waard was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice! Kom je dan al snel op van die betaalde sites terecht ofzo? En hoe oud ben je eigenlijk, Muslimans? En heb je al eens iets opgelopen, of hoe moet ik me dat voorstellen, een trio met condooms?
Geil. En geen vergrote onzekerheden of nare situaties/verhoudingen uit voortgekomen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:05 schreef Musil het volgende:
[..]
De site waar ik op zat was wel betaald ja, maar met een proeflidmaatschap kon je wel al rondneuzen en profielen bekijken, een dus een indruk krijgen of het het betalen waard was.
Iets opgelopen, nee, gelukkig niet. Met meer mensen dan 3 was het gewoon condooms (en absoluut niet zonder!), met de twee trio's waarmee ik meedeed ben ik beiden meermaals geweest, na de eerste keer (die met condooms was dus) ons laten testen.
Ben 30.
Verschil is natuurlijk wel dat TS een vrouw isquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oh please die term kan ik echt niet meer aanhoren van losers in de kroeg, laat staan van 2 mensen die, zonder dat jij het verwacht, op zoek zijn naar een trio.
Ja, zo lang voorlopig blijft volhouden dat de dame in kwestie met haar zal gaan "afterpartyen" en niet gelijk die kerel erbij trekt, is er natuurlijk niks aan de handquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat TS een vrouw is
In mijn ogen moet je gewoon niet gefocussed op zoek gaan naar iemand voor een trio, júíst omdat je dan als creeper over komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, zo lang voorlopig blijft volhouden dat de dame in kwestie met haar zal gaan "afterpartyen" en niet gelijk die kerel erbij trekt, is er natuurlijk niks aan de hand
Ja dat is een goede instelling iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
In mijn ogen moet je gewoon niet gefocussed op zoek gaan naar iemand voor een trio, júíst omdat je dan als creeper over komt.
Daarom bedoel ik te zeggen dat je die dingen meer vanzelf moet laten gaan.
Als je gewoon een avondje gaat stappen en daar leuke mensen ontmoet en dat gezellig is en je dan net lekker aan het tanken bent en de bar ineens dicht gaat, dan wil je nog wel eens verder gaan bieren/wijnen bij iemand thuis.
Nou giet er nog wat extra bij in en als je een beetje een geil gezelschap hebt dan lig je zo met elkaar te batsen.
Dan is het je meer 'overkomen' dan dat je er echt naar op zoek gaat, snappie?
Komt die wens uit jezelf of wil je mannelijke bedpartner dat graag en stem je er maar mee in uit aardigheid?quote:Op zondag 1 december 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleemIk ken alleen lesbische vrouwen en mijn bootycalls kennen zelf ook geen meisjes die bi zijn. Nu is mmv geen probleem, want hij heeft wel vrienden die er voor in zijn. Maar vrouwen..
stuk lastiger.
Denk dat je inderdaad gewoon samen moet uitgaan en jij als meisje andere meisjes moet aanspreken.
Oogcontact zoeken, beetje flirten enzo.. en als je een tijdje praat vragen of ze er misschien voor open staat. Zo zou ik het doen
Nee het was mijn idee juistquote:Op zondag 1 december 2013 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt die wens uit jezelf of wil je mannelijke bedpartner dat graag en stem je er maar mee in uit aardigheid?
Wat lijkt je zo leuk aan een vvm dan?quote:Op zondag 1 december 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee het was mijn idee juist
Ik DM je wel als je het echt wil weten.quote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lijkt je zo leuk aan een vvm dan?
Graag.quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik DM je wel als je het echt wil weten.
Dank voor de tips! Gay/bi bar of feest staat sowieso al op het to do lijstjequote:Op dinsdag 3 december 2013 10:30 schreef htctouch2 het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar je zoekt dus een vvm, en ik neem aan dat je graag wilt dat de vrouw zich richt op jou en niet op je partner..
Ga eens naar een gaybar/avond..
Klinkt raar, maar vaak zijn er wel veel vrijgezellen en zijn vaker open-minded dan een persoon uit een standaard kroegje..
Een ex van me was ook bi, en ze ging altijd de gay feestjes af als ze in contact wilde komen met bi of lesbische vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |