Nope, iig niet iemand die atm beschikbaar is. En dames die ik zelf ken die potentieel interesse zouden kunnen hebben zijn evenmin beschikbaar, zitten allemaal in een relatie op dit moment... helaasquote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef aequus het volgende:
Heeft je fuckbuddy niet iemand die beschikbaar is?
Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je eerst zelf iets met die vrouw moet doen, OF ze moet jou al redelijk goed kennen. Anders zou ik zelf de angst hebben dat jij alleen een trio zoekt om de man in kwestie te plezieren. Dat is iets waar de meeste vrouwen niet warm voor lopen, zeker niet als ze de man in kwestie niet kennen. Er zijn vrij veel vrouwen die voor hun vriend een triootje proberen te scoren, vrouwen die zich bij een bestaand stel willen aansluiten zijn al schaars, dus je zult je best moeten doen om een vrouw te overtuigen dat het trio ook gaaf is voor haar. Het kan nogal een wespennest zijn waar je je in begeeft.
Thanks voor de tip! Had al even gekeken wanneer die feesten de komende tijd zijn inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Ga naar een pann feestzijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
Niet van te voren dingen afspreken, dat laat mensen zich ongemakkelijk voelen 'als het moment daar is'.
Gewoon zorgen dat je een keer samen met je fuckbuddy een avondje op stap bent, samen leuke meiden aanspreken, een gezellig gesprek ontwikkelen.
En dan als alles lekker aangeschoten is eens bespreken dat het wel gezellig zou zijn als ze zou komen blijven crashen met jullie, nog even thuis 'afterpartyen'.
Inmiddels is er al genoeg drank in het spel dat drempels verlaagd worden, en dan zit je binnen no-time met iedereen te zoenen. Hehehe
Ik denk dat je vooral het versieren in moet gaan met de behoefte zelf met haar naar bed te gaan. Als blijkt dat ze ook interesse heeft in het trio, te gek. Zo niet, dan duo en nog steeds te gek. Dat gevoel moet er achter zitten en dan kijk je gewoon hoe het loopt. Wat je niet wil is dat een vrouw zich een soort speeltje voelt in plaats van iemand die begeerd wordt als persoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Musil het volgende:
[..]
Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?
Ik snap het punt van 'misschien doet ze het alleen voor de man wel', maar then again... als we eenmaal over seks aan het babbelen zijn enzo zal ik ws ook wel laten vallen dat ik zelf bi ben en wellicht ook dat ik zelf wel eens als 'de derde' bij een trio was, dan lijkt het me toch ook wel duidelijk dat de interesse uit mijzelf komt?
(Kan ook gewoon eerst met haar in bed belanden en het daarna opgooien, weet ze iig zeker dat ik lol beleef aan seks met vrouwen maakt de zoektocht wel entertaining)
Thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]![]()
Ik kan er een hele lap tekst aan toe voegen maar ja. Niks aan toe te voegen.
Tenzij je van nature wat passiever bent, maar dan is het hele leven moeilijker
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aanquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Ga naar een pann feestzijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
Wat de neuk is een pannfeest?quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan
Duidelijk, thanks!quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf
Dat klinkt meer dan veelbelovend!quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan
"De oude vrouw meer aandacht geven", hmz. Ik heb geen relatie, het gaat om een trio met mijn fuckbuddy + andere vrouw, maar vanuit die context zou ik dan de 'oude vrouw' zijn. Nou, van mij hoeft hij mij niet meer aandacht te geven hoor. De spanning zit hem juist in de 'nieuwe' erbij en ik zorg er zelf wel voor dat ik aan mijn trekken komquote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Schijtaanalles het volgende:
Vrouwen versieren is niet zo makkelijk. Google is your friend. Vrouwen versieren tips en je wordt doodgegooid met allerlei tips over vrouwen versieren. In principe met trio's werkt het meest handig om 2 fuckbuddies bij elkaar te brengen.
Voor het trio zelf is het wat moeilijker. Als je 1-maal alles geregeld hebt wil je natuurlijk wel dat het een feestje wordt. Alex May de sekscoach had altijd wel wat goede en logische tips met seks en zo. Het komt erop neer dat als je een trio hebt je in eerste instantie de oude vrouw het meeste aandacht moet geven. Terwijl je natuurlijk de neiging hebt om met de nieuwe aan de slag te gaan. (zeg 95 % op /5%)
Op een gegeven moment zegt je huidige fuckbuddy, "Geef haar ook wat aandacht, anders voelt ze zich zo buitengesloten" En dan ga je los natuurlijk!
Hij heeft er een youtube filmpie van.
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf.
Zoek die vrouwen gewoon bij een (seks)datingsite dan weten ze iig wat ze moeten verwachten
Dan bovenstaande aanpak wijzigen, want in het begin lijkt die leuk en gezellig maar wordt geleidelijk creepierquote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Musil het volgende:
[..]
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.
Sowieso vrouwen die een vvm willen doen, zijn droomvrouwenquote:Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind TS een van de stoerste TS'en in tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |