abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133016153
Hi all,

Ok, tips gevraagd!

Ik wil graag met een fuckbuddy van me (m) nog een keer een trio doen (mvv). Kortom, ik wil op jacht naar een vrouw die daarvoor in is. Mijn fuckbuddy zie ik niet vaak, samen op jacht zal daarom niet vaak kunnen. Mijn eigen plan van aanpak is daarom: tijdens het stappen (zonder fuckbuddy erbij) met vrouwen flirten, hapt een leuke vrouw dan eens lekker kletsen (met voldoende alcohol), uiteraard het gesprek ergens eens sturen naar seksuele onderwerpen om zo te peilen of trio iets is wat ze leuk vindt/waar ze bekend mee is/waar ze nieuwsgierig naar is; vervolgens eens hinten dat ik een leuke fuckbuddy heb, fotootje tonen, bij potentiële interesse een keer vrijblijvend afspreken voor een borrel met zijn drietjes en zien hoe de avond loopt.

Nu ben ik niet heel erg (lees helemaal niet) ervaren met het versieren van vrouwen; ik begin mijn 'jamaar straks kijkt ze me raar aan omdat ze niet op vrouwen valt' drempel redelijk te overwinnen, maar als mensen nog tips hebben voor het versieren van vrouwen: graag!

Ten tweede: nog tips/feedback mbt mijn plan van aanpak?

Overigens wel ervaring met trio's, maar daarin was ik tot dusver altijd de 'vrouw erbij'.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:40:39 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_133016321
Heeft je fuckbuddy niet iemand die beschikbaar is?
pi_133016548
Ik denk dat je eerst zelf iets met die vrouw moet doen, OF ze moet jou al redelijk goed kennen. Anders zou ik zelf de angst hebben dat jij alleen een trio zoekt om de man in kwestie te plezieren. Dat is iets waar de meeste vrouwen niet warm voor lopen, zeker niet als ze de man in kwestie niet kennen. Er zijn vrij veel vrouwen die voor hun vriend een triootje proberen te scoren, vrouwen die zich bij een bestaand stel willen aansluiten zijn al schaars, dus je zult je best moeten doen om een vrouw te overtuigen dat het trio ook gaaf is voor haar. Het kan nogal een wespennest zijn waar je je in begeeft.
pi_133016832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef aequus het volgende:
Heeft je fuckbuddy niet iemand die beschikbaar is?
Nope, iig niet iemand die atm beschikbaar is. En dames die ik zelf ken die potentieel interesse zouden kunnen hebben zijn evenmin beschikbaar, zitten allemaal in een relatie op dit moment... helaas :X
pi_133017098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je eerst zelf iets met die vrouw moet doen, OF ze moet jou al redelijk goed kennen. Anders zou ik zelf de angst hebben dat jij alleen een trio zoekt om de man in kwestie te plezieren. Dat is iets waar de meeste vrouwen niet warm voor lopen, zeker niet als ze de man in kwestie niet kennen. Er zijn vrij veel vrouwen die voor hun vriend een triootje proberen te scoren, vrouwen die zich bij een bestaand stel willen aansluiten zijn al schaars, dus je zult je best moeten doen om een vrouw te overtuigen dat het trio ook gaaf is voor haar. Het kan nogal een wespennest zijn waar je je in begeeft.
Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?

Ik snap het punt van 'misschien doet ze het alleen voor de man wel', maar then again... als we eenmaal over seks aan het babbelen zijn enzo zal ik ws ook wel laten vallen dat ik zelf bi ben en wellicht ook dat ik zelf wel eens als 'de derde' bij een trio was, dan lijkt het me toch ook wel duidelijk dat de interesse uit mijzelf komt?

(Kan ook gewoon eerst met haar in bed belanden en het daarna opgooien, weet ze iig zeker dat ik lol beleef aan seks met vrouwen maakt de zoektocht wel entertaining :+ )
pi_133017148
Overigens, algemene 'hoe versier ik als een vrouw het beste een vrouw' tips zijn ook meer dan welkom....
  PR en moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:27:01 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_133018466
Niet van te voren dingen afspreken, dat laat mensen zich ongemakkelijk voelen 'als het moment daar is'.

Gewoon zorgen dat je een keer samen met je fuckbuddy een avondje op stap bent, samen leuke meiden aanspreken, een gezellig gesprek ontwikkelen.
En dan als alles lekker aangeschoten is eens bespreken dat het wel gezellig zou zijn als ze zou komen blijven crashen met jullie, nog even thuis 'afterpartyen'.
Inmiddels is er al genoeg drank in het spel dat drempels verlaagd worden, en dan zit je binnen no-time met iedereen te zoenen. Hehehe :')
Fuck the EBU.
pi_133026422
Ga naar een pann feest :) zijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
pi_133030522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Ga naar een pann feest :) zijn zat bi meiden ook of die het wel eens zouden willen proberen!
Thanks voor de tip! Had al even gekeken wanneer die feesten de komende tijd zijn inderdaad :)
pi_133033551
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Moira. het volgende:
Niet van te voren dingen afspreken, dat laat mensen zich ongemakkelijk voelen 'als het moment daar is'.

Gewoon zorgen dat je een keer samen met je fuckbuddy een avondje op stap bent, samen leuke meiden aanspreken, een gezellig gesprek ontwikkelen.
En dan als alles lekker aangeschoten is eens bespreken dat het wel gezellig zou zijn als ze zou komen blijven crashen met jullie, nog even thuis 'afterpartyen'.
Inmiddels is er al genoeg drank in het spel dat drempels verlaagd worden, en dan zit je binnen no-time met iedereen te zoenen. Hehehe :')
^O^

Ik kan er een hele lap tekst aan toe voegen maar ja. Niks aan toe te voegen.

Tenzij je van nature wat passiever bent, maar dan is het hele leven moeilijker :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_133035318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Musil het volgende:

[..]

Wat betreft dat eerste, ja mijn 'eerst zelf een vrouw versieren' omvatte sowieso wel wat meer dan geflirt uiteraard, iig zoenen. Maar als ik jou zo lees kan ik beter nog iets langer wachten en eerst nog eens met haar daten voordat ik het trio voorstel?

Ik snap het punt van 'misschien doet ze het alleen voor de man wel', maar then again... als we eenmaal over seks aan het babbelen zijn enzo zal ik ws ook wel laten vallen dat ik zelf bi ben en wellicht ook dat ik zelf wel eens als 'de derde' bij een trio was, dan lijkt het me toch ook wel duidelijk dat de interesse uit mijzelf komt?

(Kan ook gewoon eerst met haar in bed belanden en het daarna opgooien, weet ze iig zeker dat ik lol beleef aan seks met vrouwen maakt de zoektocht wel entertaining :+ )
Ik denk dat je vooral het versieren in moet gaan met de behoefte zelf met haar naar bed te gaan. Als blijkt dat ze ook interesse heeft in het trio, te gek. Zo niet, dan duo en nog steeds te gek. Dat gevoel moet er achter zitten en dan kijk je gewoon hoe het loopt. Wat je niet wil is dat een vrouw zich een soort speeltje voelt in plaats van iemand die begeerd wordt als persoon.
  PR en moderator vrijdag 8 november 2013 @ 12:12:54 #12
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_133038839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

^O^

Ik kan er een hele lap tekst aan toe voegen maar ja. Niks aan toe te voegen.

Tenzij je van nature wat passiever bent, maar dan is het hele leven moeilijker :P
En idd, maar TS lijkt me gelukkig niet passief :P
Fuck the EBU.
pi_133497598
Vrouwen versieren is niet zo makkelijk. Google is your friend. Vrouwen versieren tips en je wordt doodgegooid met allerlei tips over vrouwen versieren. In principe met trio's werkt het meest handig om 2 fuckbuddies bij elkaar te brengen.

Voor het trio zelf is het wat moeilijker. Als je 1-maal alles geregeld hebt wil je natuurlijk wel dat het een feestje wordt. Alex May de sekscoach had altijd wel wat goede en logische tips met seks en zo. Het komt erop neer dat als je een trio hebt je in eerste instantie de oude vrouw het meeste aandacht moet geven. Terwijl je natuurlijk de neiging hebt om met de nieuwe aan de slag te gaan. (zeg 95 % op /5%)

Op een gegeven moment zegt je huidige fuckbuddy, "Geef haar ook wat aandacht, anders voelt ze zich zo buitengesloten" En dan ga je los natuurlijk!
Hij heeft er een youtube filmpie van.

pi_133500140
Je zou natuurlijk ook seks kunnen behandelen als iets wat vrouwen vrijwillig doen omdat het lekker is, in plaats van dat treurige gemanipuleer van sekscoaches toe te passen.
pi_133500620
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf.

Zoek die vrouwen gewoon bij een (seks)datingsite dan weten ze iig wat ze moeten verwachten
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:25:25 #16
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_133505484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef cajunmoony het volgende:
Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan :7
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_133506461
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Zijn idd leuke feesten waar een hoop bi vrouwen/meiden rondlopen. Mijn vriendin en ik zijn er wel eens geweest, we hoefden niet eens moeite te doen voor een trio, 2 vrouwen boden zich letterlijk aan ons aan :7
Wat de neuk is een pannfeest?

Iets met Peter Pan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:31:48 #18
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_133509598
Google>pann feest
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_133521294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:31 schreef PalmRoyale het volgende:
Google>pann feest
Duidelijk, thanks!
pi_133566540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf
:') :D _O-
pi_133572072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:25 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dat klinkt meer dan veelbelovend! :9
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef Schijtaanalles het volgende:
Vrouwen versieren is niet zo makkelijk. Google is your friend. Vrouwen versieren tips en je wordt doodgegooid met allerlei tips over vrouwen versieren. In principe met trio's werkt het meest handig om 2 fuckbuddies bij elkaar te brengen.

Voor het trio zelf is het wat moeilijker. Als je 1-maal alles geregeld hebt wil je natuurlijk wel dat het een feestje wordt. Alex May de sekscoach had altijd wel wat goede en logische tips met seks en zo. Het komt erop neer dat als je een trio hebt je in eerste instantie de oude vrouw het meeste aandacht moet geven. Terwijl je natuurlijk de neiging hebt om met de nieuwe aan de slag te gaan. (zeg 95 % op /5%)

Op een gegeven moment zegt je huidige fuckbuddy, "Geef haar ook wat aandacht, anders voelt ze zich zo buitengesloten" En dan ga je los natuurlijk!
Hij heeft er een youtube filmpie van.

"De oude vrouw meer aandacht geven", hmz. Ik heb geen relatie, het gaat om een trio met mijn fuckbuddy + andere vrouw, maar vanuit die context zou ik dan de 'oude vrouw' zijn. Nou, van mij hoeft hij mij niet meer aandacht te geven hoor. De spanning zit hem juist in de 'nieuwe' erbij en ik zorg er zelf wel voor dat ik aan mijn trekken kom :P Sowieso, juist als je bij een trio het gevoel hebt rekening te moeten houden met wie je hoeveel aandacht geeft haalt dat de hele sfeer weg (is mijn ervaring). Je moet je helemaal niet druk hoeven maken over de aandacht eerlijk verdelen, gewoon genieten. En als alle drie de partijen dat doen en gewoon er ieder zelf voor zorgen dat ze aan hun trekken komen dan hoeft niemand zich druk te maken en is iedereen blij.

Btw.... Wel één potentiële kandidaat voor trio (kennis), avondje mee gestapt en gevoosd. Duurt alleen nog wel even eerdat daar iets uit kan rollen want ze zit nu in het buitenland.

Komende tijd dus toch maar eens wat versierpogingen doen. Keep you posted :7 :7 ;)
pi_133572178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef MangoLotion het volgende:
Als iemand mij in de kroeg voor zoiets zou benaderen dan zou ik als vrouw maken dat ik weg kom, zelfs als dat betekent dat ik door het raampje van de wc moet kruipen. Ik moet dan gelijk aan 2 psycho's denken die op zoek zijn naar een seksslaaf.

Zoek die vrouwen gewoon bij een (seks)datingsite dan weten ze iig wat ze moeten verwachten
Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.
pi_133572296
Ik vind TS een van de stoerste TS'en in tijden.
pi_133573585
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef Musil het volgende:

[..]

Haha, dat is juist mijn grootste angst, dat ik zo'n "WTF doe normaal" - reactie krijg. Faalangst, kind of. Maar ach, you win some, you lose some, niks doen schiet ook niet op. Heb het persoonlijk minder op datingsites, is zo gearrangeerd/gepland. Vind het persoonlijk prettiger als het spontaner gaat, en begint bij face to face contact.
Dan bovenstaande aanpak wijzigen, want in het begin lijkt die leuk en gezellig maar wordt geleidelijk creepier :D

Vooral de hints naar de fuckbuddy, als je die er in het begin niet erbij trekt dan is er niet veel aan de hand denk ik
pi_133573762
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind TS een van de stoerste TS'en in tijden.
Sowieso vrouwen die een vvm willen doen, zijn droomvrouwen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')