Bedankt voor je info!quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef eriksd het volgende:
Gewoon doen als het je leuk lijkt. Leiden is een vrij kleine stad en ik heb begrepen dat lid zijn daar een relatief grotere rol speelt dan in bijvoorbeeld Amsterdam.
Student zijn oké, maar ga je niet als een idioot gedragen en blijf lekker jezelf. Er is niks stoers aan studeren.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef bijdehand het volgende:
Kan je lekker belangrijk doen in je C&A-pak!
Jup.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef porsche1 het volgende:
Student zijn oké, maar ga je niet als een idioot gedragen en blijf lekker jezelf. Er is niks stoers aan studeren.
Trek je overigens niet teveel aan van tegenstanders van lid worden. In Leiden zou ik het wel doen.quote:
Oh nee natuurlijk niet, ik doe natuurlijk waar ik zelf zin in heb al begrijp ik sommige reacties wel opzich.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trek je overigens niet teveel aan van tegenstanders van lid worden. In Leiden zou ik het wel doen.
Hoop "tegenstanders" van corps of verenigingen zijn inderdaad zelf niet van het "ikke praten". Of in ieder geval lekker makkelijk praten. Dat is een niet onbelangrijke eigenschap die leden doorgaans beter bezitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Deetch het volgende:
en dat vraag je op dit forum vol sociale inepte knorren?
Niet echtquote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef spierbal het volgende:
Zo mijn beklacht beklag kwam hier goed tot zijn recht.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoop "tegenstanders" van corps of verenigingen zijn inderdaad zelf niet van het "ikke praten". Of in ieder geval lekker makkelijk praten. Dat is een niet onbelangrijke eigenschap die leden doorgaans beter bezitten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef eriksd het volgende:
Hoop "tegenstanders" van corps of verenigingen zijn inderdaad zelf niet van het "ikke praten". Of in ieder geval lekker makkelijk praten. Dat is een niet onbelangrijke eigenschap die leden doorgaans beter bezitten.
Je kan wel meteen om je heen gaan meppen, het maakt je punt niet meer valide.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik sociaal wil doen en wil praten, dan praat ik.
Daarvoor hoef ik niet bij een stel kansloze sukkels te zitten.
Je mag iemand of je mag iemand niet. Die zul je er vanzelf uitpikken.
Daar wordt je vanzelf vrienden mee dus. Heb je dan een kansloze vereniging nodig met een stel semi-kakkers? Nee.
Zucht. eriksd, vast gepest vroeger.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan wel meteen om je heen gaan meppen, het maakt je punt niet meer valide.
Ik ben sinds vorig jaar lid van Minerva.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef LucasVB het volgende:
Zijn hier trouwens op het forum mensen lid van Minerva? Zouden jullie meer erover kunnen vertellen? Ik kan niet wachten op volgend jaar namelijk!
Er is 30 november een feest waar ik heen mocht komen kreeg ik te horen van het twitter account van Minerva weet jij misschien hier meer over? Ik heb al een mail gestuurd maar weet jij meer?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorig jaar lid van Minerva.
Je moet sowieso lid worden, het is heel gezellig bij ons.
Alsof het alleen maar op zuipen, neuken en feesten draait bij een vereniging. Valt best mee, het is echt leuk/gezellig, je leert veel mensen kennen en je krijgt ook wel 'connecties' en nieuwe vrienden enzo. Ik vind het echt super leuk, maar ook echt heel leuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Studentenverenigingen zouden verboden moeten worden. Je studeert om iets te leren, niet om te zuipen te snuiven te neuken en te feesten.
Ik zal me natuurlijk niet laten beďnvloeden door een forum want negatieve reacties zal je altijd krijgen ik ben daarom ook meer benieuwd naar reacties als die van jou. Weet jij misschien wanneer ik een keer langs zou kunnen komen? Vakantie misschien? Een vriend van mij is ook erg geďnteresseerd in lid worden van Minerva, zou ik hem mee mogen nemen ernaar toe?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef Interv het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar op zuipen, neuken en feesten draait bij een vereniging. Valt best mee, het is echt leuk/gezellig, je leert veel mensen kennen en je krijgt ook wel 'connecties' en nieuwe vrienden enzo. Ik vind het echt super leuk, maar ook echt heel leuk.
Op fok wordt altijd gedaan alsof het heel dom/fout is, maar dat is echt niet zo. Ik zou dus gewoon eens kijken hoe het bij Minerva is, Lucas.
Ik heb geen idee hoe het in bij Minerva (Leiden) zit, maar langskomen kan sowieso wel, ook samen met iemand. Dus gewoon doen en dan merk je vanzelf wel of die vereniging iets voor jou is of juist helemaal nier.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef LucasVB het volgende:
[..]
Ik zal me natuurlijk niet laten beďnvloeden door een forum want negatieve reacties zal je altijd krijgen ik ben daarom ook meer benieuwd naar reacties als die van jou. Weet jij misschien wanneer ik een keer langs zou kunnen komen? Vakantie misschien? Een vriend van mij is ook erg geďnteresseerd in lid worden van Minerva, zou ik hem mee mogen nemen ernaar toe?
CHEERS!
Is goed bedankt !quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het in bij Minerva (Leiden) zit, maar langskomen kan sowieso wel, ook samen met iemand. Dus gewoon doen en dan merk je vanzelf wel of die vereniging iets voor jou is of juist helemaal nier.
Daar weet ik niks van.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef LucasVB het volgende:
[..]
Er is 30 november een feest waar ik heen mocht komen kreeg ik te horen van het twitter account van Minerva weet jij misschien hier meer over? Ik heb al een mail gestuurd maar weet jij meer?
Hoe is de ontgroening daar ben ik echt naar benieuwd hahahaquote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van.
Wil je iets anders weten?
Zou ik ook hebben met een of ander schertsfiguur die zich idioot gedraagt. Wegwezen voordat hij een mes trekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef Stiftjelinks het volgende:
Studenten clubjes en jochies met pakken aan. Tijdens het stappen kom je ze zelfs tegen, heb nog nooit zoveel mensen uitgelachen en ze wisten zich geen houding te geven.
Hard, een aantal dagen afzien.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef LucasVB het volgende:
[..]
Hoe is de ontgroening daar ben ik echt naar benieuwd hahaha
Zit je in een ledenhuis en zo ja, hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Hard, een aantal dagen afzien.
Sorry bro, zal dat nooit doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben met een of ander schertsfiguur die zich idioot gedraagt. Wegwezen voordat hij een mes trekt.
Nee dat zit ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef LucasVB het volgende:
[..]
Zit je in een ledenhuis en zo ja, hoe bevalt dat?
Ga tijdens de El-cid week (introductieweek in Leiden) kijken, maar kijk vooral ook bij andere verenigen. Ten tweede ga niet te koop lopen dat je lid gaat worden, want als ze daarachter komen krijg je een klote tijd tijdens KMT.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef LucasVB het volgende:
[..]
Zit je in een ledenhuis en zo ja, hoe bevalt dat?
Domme opmerking. Als je studeert gaat het er niet alleen om dat je zoveel mogelijk leert. Je kan je niet je hele leven laten leiden door je intelligentie of capaciteit om te leren/begrijpen. Het gaat er ook om dat je weet wie je bent, hoe je voelt, hoe je reageert op dingen, hoe je om gaat met conflictsituaties. Kun je assertief zijn, je mannetje staan, sociaal zijn, kun je je redden als je in het diepe wordt gegooid, etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Studentenverenigingen zouden verboden moeten worden. Je studeert om iets te leren, niet om te zuipen te snuiven te neuken en te feesten.
Nee helaas, TS is geen kloon van Erno. Erno heeft niks met studentenverenigingen en was busstudent. In de toekomst busscholier, want bussen zijn geil, ubergeil.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef tacos049 het volgende:
50 euro dat dit een erno-BE kloon is
Het corps is echt iets voor jou, zeker proberen (veel vrouwen met rijbewijzen!)quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee helaas, TS is geen kloon van Erno. Erno heeft niks met studentenverenigingen en was busstudent. In de toekomst busscholier, want bussen zijn geil, ubergeil.
Arnhem heeft geen corps, wel ICE's.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:13 schreef tacos049 het volgende:
[..]
Het corps is echt iets voor jou, zeker proberen (veel vrouwen met rijbewijzen!)
9/10 studenten die in pak gaan stappen zijn knorren die prominent willen doenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef Stiftjelinks het volgende:
Studenten clubjes en jochies met pakken aan. Tijdens het stappen kom je ze zelfs tegen, heb nog nooit zoveel mensen uitgelachen en ze wisten zich geen houding te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |