quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende: [..] Moet ik die nog tekenen of ?
Nee, weer vlees laten eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende: [..] Aaah, je wil ze gewoon laten verhongeren?
![]()
Ja, maar dat kost dus weer veel meer bossen. Beter eten we die vega's op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.
[..]
Nee, weer vlees laten eten.
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.
Hoe weet hij dan hoeveel geld het is?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost dus weer veel meer bossen. Beter eten we die vega's op.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan hoeveel geld het is?
Soep van trekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.
Beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.
De meeste die ik ken zijn prima in proportie hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.
is dat die met de tieten?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beter.![]()
Droom al sinds mijn eerste keer sushi eten van een toekomst met snöwie.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb deze altijd bij de hand voor als ik jou zie posten [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste die ik ken zijn prima in proportie hoor.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Geef er vanavond maar een goeie tik op en kijk hoe lang het blijft trillen.
Nee die met die voluptueuze heupjes.quote:
lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee die met die voluptueuze heupjes.
Als het babyvet op de wangen trilt als ze fietst over een klinkerweg. Altijd onder de 16.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn er maatstaven voor eigenlijk? Wat zijn goede scores?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richterquote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn er maatstaven voor eigenlijk? Wat zijn goede scores?
Same thoughts herequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
KIEREWIET
Wow, dat is echt een goed idee.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef Sardu het volgende:
misschien kan je de schaal van Mur oprichten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Viro het volgende:
Afgeknalde aap blijkt moslima
Ik moest keihard lachen tijdens het lezen![]()
quote:Wie schiet er nou op een aap!
Je adem inhouden tot ze wel wil.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
Huuuuu mijn moeder wilt niet de supermarkt in (met de auto) maar ik wil wel maar wil niet fietsen huuu
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
Huuuuu mijn moeder wilt niet de supermarkt in (met de auto) maar ik wil wel maar wil niet fietsen huuu
quote:Czestochowa Train Depot in Poland
This abandoned train depot seems like direct screenshot from a modern post-apocalyptic videogame, but it`s not. This is a real place from a real world that can be found in Czestochowa, Poland. A little is known about this place, but it certainly has a special vibe about it.
of dat level uit call of duty: world at warquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt heel veel op een lvl uit Crysis 3
van ons allebeiquote:
CoDquote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of dat level uit call of duty: world at war
Creampie?quote:
Ik vind 't ook zo mooi dat ze echte plaatjes van hoe het er in Tsjernobyl uit ziet (zwembad bijv) gebruiken in COD ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt heel veel op een lvl uit Crysis 3
Voor zinloos knallen heb ik Crysis en Operation Flashpoint liggen, voor serieus knallen BF MPquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eens, heb black ops en waw hier liggen als ik eens wat zinloos wil schieten
Ik heb ook iets met van die post apocalyptische settings. Prachtig gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't ook zo mooi dat ze echte plaatjes van hoe het er in Tsjernobyl uit ziet (zwembad bijv) gebruiken in COD ofzo
Het had mooier kunnen zijn als ze voor CoD een nieuwe engine zouden maken ipv voortborduren op een 12 jaar oude engine.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't ook zo mooi dat ze echte plaatjes van hoe het er in Tsjernobyl uit ziet (zwembad bijv) gebruiken in COD ofzo
Pff, waay ahead of you. En de kers is ook al op.quote:
Wanneer ik de ghb binnen hebquote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Creampie?![]()
![]()
Wanneer gaan we ons volproppen met sushi dan?
Ditquote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets met van die post apocalyptische settings. Prachtig gewoon.
link pics allesquote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb ook iets met van die post apocalyptische settings. Prachtig gewoon.
boeiondquote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Het had mooier kunnen zijn als ze voor CoD een nieuwe engine zouden maken ipv voortborduren op een 12 jaar oude engine.
Hoja, is Mur al aan het brouwen?quote:
of de S.T.A.L.K.E.R. Seriesquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
Fallout 3 en Fallout: New Vegas zijn toffe post apocalyptische spellen![]()
Een urbex fotoserie maken en je komt genoeg tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENZ ENZ
ik wil ook al superlang supergraag een oude fabriekshal kraken
Check een post voor de jouwe en vertaal in het engelsquote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff, waay ahead of you. En de kers is ook al op.
wil je mijn underag... WACHT IK BEN NIET UNDERAGE MEER DAAR GAAT MIJN GRAPquote:
Dat heb ik wel gezien. Geen zin om te zoeken maar die grap was een x aantal topics geleden ook al gemaakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Check een post voor de jouwe en vertaal in het engels
ik vind je ineens niet meer gelquote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wil je mijn underag... WACHT IK BEN NIET UNDERAGE MEER DAAR GAAT MIJN GRAP
oh sorry schatje is het goed mag ik je kussenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien. Geen zin om te zoeken maar die grap was een x aantal topics geleden ook al gemaakt.
Gel ben ik ook nooit geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
ik vind je ineens niet meer gel
Moet je overleggen met mijn verloofden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oh sorry schatje is het goed mag ik je kussen
tr67cr6cby8by80quote:
kiek maarquote:
ohjaaaquote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENZ ENZ
ik wil ook al superlang supergraag een oude fabriekshal kraken
quote:
Ik word nog liever geneukt door een paard.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
kwam deze vanochtend ook al tegen
http://www.vkmag.com/maga(...)pende_justin_bieber/
Die chick lijkt zelf ook op een paardquote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word nog liever geneukt door een paard.
Maar jij hebt dan ook niet echt een grens.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word nog liever geneukt door een paard.
Ach, als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook niet echt een grens.
Paard past dus tegenwoordig ook al?
True true, jij bent dus vanaf 2014 de echoput bij de efteling?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, als het niet rekt dan scheurt het wel
chill , volgende keer boterhamzakje erom doen dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef Viro het volgende:
Goddammit
Weer mijn telefoon onder gespuugd met drinken van het lachen
Mijn telefoon kan tegen vloeistoffen, gelukkig maarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
chill , volgende keer boterhamzakje erom doen dan.
Voor deze SC is een Xperia Z zo handig.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef Viro het volgende:
Goddammit
Weer mijn telefoon onder gespuugd met drinken van het lachen
Such wow.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
True true, jij bent dus vanaf 2014 de echoput bij de efteling?
Deze man weet, hele Xperia Z lijn isquote:Op donderdag 7 november 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor deze SC is een Xperia Z zo handig.![]()
GMTAquote:Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze man weet, hele Xperia Z lijn is
trekken onder de douchequote:Op donderdag 7 november 2013 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan tegen vloeistoffen, gelukkig maar
Ik neem m mee onder de douche maar alleen om muziek te hebben als ik ga douchen, scheren en skypenquote:
Zal ook een keer een muntje komen werpen wanneer je daar werkt.quote:
hahah hebben jullie dat gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skype met Viro onder de douceh tog. :$$
Dat is nou eens een aardige man, die Sardu.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal ook een keer een muntje komen werpen als je daar werkt.
Straks kom je aanzetten dat nummers van OD jouw guilty pleasures zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind zayn van one direction wel oke #confessions
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Morgen heeft hij ook een Xperia Z, let maar op
Ik ook wel, alleen niet met gladgeschoren gezichtquote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind zayn van one direction wel oke #confessions
ik FOK! wel eens onder de douchequote:
Uhuh, in KPD ofnie?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik FOK! wel eens onder de douche
Ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
Whut.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
Voice to text op NL instellenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut.Mijn toetsen werken niet meer goed als er water op komt, dus kan alleen bellen of skype ofzo, niets waarbij ik moet typen. Of gewoon niet onder de straal houden.
telefoon niet onder de straal houdenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut.Mijn toetsen werken niet meer goed als er water op komt, dus kan alleen bellen of skype ofzo, niets waarbij ik moet typen. Of gewoon niet onder de straal houden.
Laatst anders geen problemen mee gehad hoor. Jammer van die druppel zaad op de lens, maar voor de rest wel prima beer materiaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
In het begin niet zo goed, maar als je het vaker gebruikt leert het toestel beter naar jouw stem te luisteren.quote:
klopt bij mijn moe hebben we zo'n muurtje zit ik soms gewoon als ik te brak benquote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen kut als je een klein douchehokje hebt.
Als k aan het douchen ben dan douche ik. Maar ik haat afdrogen dus sta ik daar een kwartier te fokken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen kut als je een klein douchehokje hebt.
God noquote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Straks kom je aanzetten dat nummers van OD jouw guilty pleasures zijn
Nee inderdaad, beetje baardquote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, alleen niet met gladgeschoren gezicht
Jammer dat je te jong bent voor mijquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee inderdaad, beetje baard
Niet s club 7 in je quilty pleasure hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Straks kom je aanzetten dat nummers van OD jouw guilty pleasures zijn
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als k aan het douchen ben dan douche ik. Maar ik haat afdrogen dus sta ik daar een kwartier te fokken.
Jan, pier, joris en corneel.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee inderdaad, beetje baard
Wat verschrikkelijk nouquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer dat je te jong bent voor mij
Of sabrina met boysquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet s club 7 in je quilty pleasure hebben.
Om te drogen. Ik ga niet met een natte reet in mijn kleding.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef Viro het volgende:
Ik snap jullie soms nietWaarom zou je in de douche blijven staan als je klaar bent met douchen
Ik stap uit de douche en ga met een handdoek om zitten fokken totdat ik droog benquote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef Viro het volgende:
Ik snap jullie soms nietWaarom zou je in de douche blijven staan als je klaar bent met douchen
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Om te drogen. Ik ga niet met een natte reet in mijn kleding.
Dat gaat sneller met een baddoekquote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik stap uit de douche en ga met een handdoek om zitten fokken totdat ik droog ben
Nah, dat maakt me niet zoveel uit. Haar moet drogen en dat geschuur met zo'n doek is niet wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat sneller met een baddoekMoet er niet aan denken om langer in de douche te blijven dan nodig is.
Ik heb daar geen last van, houd mijn kop spiegel gladquote:Op donderdag 7 november 2013 17:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nah, dat maakt me niet zoveel uit. Haar moet drogen en dat geschuur met zo'n doek is niet wat.
Met kakken juist wel, ik ken mensen die er een half uur blijven hangen.
Ja god, krullen, krulspelden nog even je schaamhaar bijknippen en shit op mijn bek smeren voor het scheren. Ben dr maar druk mee in de douche.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, houd mijn kop spiegel glad
Helemaal mee eens.
Ik scheer mijn kop om de 2 dagen glad en baard trimmen om de paar dagen. Ben binnen een paar minuten klaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja god, krullen, krulspelden nog even je schaamhaar bijknippen en shit op mijn bek smeren voor het scheren. Ben dr maar druk mee in de douche.
Gewoon chillenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat sneller met een baddoekMoet er niet aan denken om langer in de douche te blijven dan nodig is.
Was ik maar een manquote:Op donderdag 7 november 2013 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik scheer mijn kop om de 2 dagen glad en baard trimmen om de paar dagen. Ben binnen een paar minuten klaar.
Nee want dan moet je je eerst afdrogenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan ook in bed of op de bank na het douchen
Zoveel werkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan, daar hebben ze tegenwoordig behandelingen voor
Baddoek op bank leggen en in badjas op bank gaan zitten ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want dan moet je je eerst afdrogen
Hoezo lelijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel werkplus ik zou echt een lelijke man zijn denk ik
Nou dan ben ik blijkbaar geen man.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef smitjew het volgende:
Man zijn is heerlijk , lekker van je af zeiken lichamelijk sterk en geen moeilijke shit in/aan je kop
Watta ?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar geen man.
Niet zo leuk als vorige week, wel veel OMG watquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Is deze week een leuke awkward afl krul? Heb hem nog niet gezien.
chillquote:
Altijd scheren nadat ik gedouched heb, of douchen voor het scheren. Anders trek ik mijn hele gezicht uit elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik scheer mijn kop om de 2 dagen glad en baard trimmen om de paar dagen. Ben binnen een paar minuten klaar.
Ik scheer mijn kop altijd voor het douchen, scheelt water en tijd. Hoef haren niet op te ruimen want spoel het zo weg tijdens het douchenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd scheren nadat ik gedouched heb, of douchen voor het scheren. Anders trek ik mijn hele gezicht uit elkaar.![]()
Kan opzich wel een keer mijn mes laten slijpen![]()
Haar doe ik weinig aan behalve droogmaken. Zelfs al een tijd mijn kapper niet meer gesproken.
Geen last hier, misschien firewall die iets blockt?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef smitjew het volgende:
tering facebook gaat langszaam lopen door adblock
fcking vaag facebook loopt gewoon vastquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen last hier, misschien firewall die iets blockt?
jaloersquote:Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
Yeah, plaatje komt steeds meer samen nu
Vlucht klaar, bus Stansted - London centrum klaar, info over metro-pas ingewonnen (daar kopen op station), hotel geboekt voor 225 euro
Zin innnn
even system32 deleten, heb je nergens last meer vanquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef smitjew het volgende:
[..]
fcking vaag facebook loopt gewoon vast![]()
alleen dat tabblad lijkt wel lag ofzo terwijl ik met de rest geen last heb.
Indien windows 7: niet vergeten om map winsxs ook te deletenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
even system32 deleten, heb je nergens last meer van
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wisten jullie al dat je een ban kan krijgen voor dit zeggen?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Indien windows 7: niet vergeten om map winsxs ook te deleten
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
TRs gemacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Indien windows 7: niet vergeten om map winsxs ook te deleten
Geweldig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik had jouw post toch ook al gelezen
harde leventjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Studeur het volgende:
Appie heeft geen vast contract voor me
Wel de komende 4 weken wat exra uren, kan morgen beginnen, om 08:00
Bij een distributiecentrum werken ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Studeur het volgende:
Appie heeft geen vast contract voor me
Wel de komende 4 weken wat exra uren, kan morgen beginnen, om 08:00
Ja zoiets, ga vanaf volgende week op zoek naar een alternatief.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij een distributiecentrum werken ofzo?
Dankje.quote:
Whut r we singin?quote:
Stuk positiever dan wat ik net luisterde.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Snowbells het volgende:
LEUK LIEDJE HE
EVERYTIME I FEEL YOUR LOVE AND KISS OH BABYYYY
quote:People tell me to be less pessimistic,
but I 'm just trying real hard to be realistic.
I feel my anger rise as I’m witnessing
that people are slipping into coma.
Wat doet je pa op de pc als jij nieuwe boeken wil bestellen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Godver, ik wil nieuwe boeken bestellen. Drukt m'n pa midden in iDeal alles weg omdat hij dacht dat er iets fout staat. Gevolg: site bugt en denkt dat we nog in betaling zitten
Mijn pa betaaldquote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doet je pa op de pc als jij nieuwe boeken wil bestellen?
Ff cache clearen en moet wel werken toch? Daarna je ouders gewoon weer bij dat moeilijke stuk technologie uit de buurt houden.
Lzy bstrd![]()
Je leest tenminste boeken. Zou ik als ouder ook stimuleren en ervoor betalen.quote:
Schoolboekenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leest tenminste boeken. Zou ik als ouder ook stimuleren en ervoor betalen.
Vrrdomme Snöwie.quote:
Niet weten dat ik engelse literatuur leesquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrrdomme Snöwie.![]()
Net nu ik een beter beeld van je begon te krijgen.
En dat moet ik kunnen ruiken aan je BH bandje of wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet weten dat ik engelse literatuur lees
Niet voor winsxs, wel voor system32. I found a hole in the Fok! dig rulesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Wisten jullie al dat je een ban kan krijgen voor dit zeggen?
Joodquote:
Dus omdat iemand een gebrek aan windows kennis heeft kan je een ban krijgen?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Wisten jullie al dat je een ban kan krijgen voor dit zeggen?
Moet je niet bij mij zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een gebrek aan windows kennis heeft kan je een ban krijgen?
heb hem twee keer geluisterd, vond hem niet zoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Viro het volgende:
The 20/20 Experience part 2 is best goed, maar niet zo goed als part 1.
Justin Timberlake
Inb4: Viro is homo
Kan wel, tooltje zoals Unlocker downloadenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
je kunt system32 niet eens verwijderen
Ik vind part 2 minder dan part 1. Part 1 vind ik even goed als Justified en FutureSex LoveSound.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb hem twee keer geluisterd, vond hem niet zo
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Viro het volgende:
Ze probeert je bang te maken, maar ik kan er alleen om lachen want het is Vas
Oh, sorry dat ik de indruk gaf dat ik bij je wilde zijn.quote:
Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, ik ga immers niet over de bansquote:Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg het in dig en je hebt inderdaad een ban, maar buiten dig neemt niemand je serieus.
Let's hope not.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik de indruk gaf dat ik bij je wilde zijn.
Nah, zodra je in de efteling staat kom ik wel langs. Daarbuiten weet ik niet zeker of ik wel bij je in de buurt wil komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet serieus te nemen, ik ga immers niet over de bans.
[..]
Let's hope not.
Oke dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nah, zodra je in de efteling staat kom ik wel langs. Daarbuiten weet ik niet zeker of ik wel bij je in de buurt wil komen.
Wat ben je kort van stof meid. Nerveus, ongesteld of op een distel gaan zitten?quote:
Neehoor, ik vind je 'grapjes' alleen niet zo geslaagd vanavond, je kan beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat ben je kort van stof meid. Nerveus, ongesteld of op een distel gaan zitten?
Scheelt, ik deed ook geen moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind je 'grapjes' alleen niet zo geslaagd vanavond, je kan beter.
Watdan, druk geweest met sletjes uit elkaar trekken in de Subway?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Scheelt, ik deed ook geen moeite.
Beetje moe na vandaag.
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watdan, druk geweest met sletjes uit elkaar trekken in de Subway?
Had je je zo gruwelijk verslapen dat je niet meer naar je werk kon of?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was dat maar zo.![]()
Vandaag geen kut gedaan behalve stoned worden en een stuk lopen. Zou werken maar had me verlapen.
Om 8 uur beginnen en om 13:00 uur wakker worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had je je zo gruwelijk verslapen dat je niet meer naar je werk kon of?
Dat is wel een faalquote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Om 8 uur beginnen en om 13:00 uur wakker worden.![]()
Dat is de moeite niet meer waard. Kan wel met alle biertjes van gisteren te maken hebben.
Ik word geil van jou, lekker wijfje.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
Worden jullie ook altijd geil van alcohol?
Nee, waar komt dat fenomeen vandaan?!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
Vaak wel. Dronken is meer de stabiele factor met alcohol.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
Jij gaat midden op straat je maaginhoud wegbrullen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, waar komt dat fenomeen vandaan?!
Ik heb dat totaal niet.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word geil van jou, lekker wijfje.
Waarom nietquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet.
nja aangeschoten ben ik ook al geilquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak wel. Dronken is meer de stabiele factor met alcohol.
HOU OP STOP IK VIND HET NIET MEER LEUKquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij gaat midden op straat je maaginhoud wegbrullen.
Sorry liefjen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HOU OP STOP IK VIND HET NIET MEER LEUK
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
mooi copyright logo van het motor forum g
wat wilde je nou eigenlijk posten dan?quote:
Ik vooral van wijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb dat totaal niet.
Huh zie je 'm totaal niet?!?!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat wilde je nou eigenlijk posten dan?
upload 'm opnieuw anders op imgur en dan 'web' kiezen
Is mono aanwezig of moet je de vingermachine gebruiken?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
idd man, godverdomme.
naakte lijven uit elkaar scheuren![]()
Het was dat tettenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel hotlink van het motor forum
Bzzzzzzzzzt toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is mono aanwezig of moet je de vingermachine gebruiken?
Nee gelukkig heb ik Mono om uit elkaar te scheurenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is mono aanwezig of moet je de vingermachine gebruiken?
Jepquote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
Beter stopt hij gewoon iets in m'n kut.
Hallo, stop eens even iets in moira's kut.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Geil worden van alcohol
Ik word gewoon al geil als iemand mijn tepels afklemt en een roestige schroevendraaier in mijn plasbuis ramt en sigaretten uitrukt op mijn tong.
Dat noem jij "al"? Klinkt als behoorlijk veel werkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Geil worden van alcohol
Ik word gewoon al geil als iemand mijn tepels afklemt en een roestige schroevendraaier in mijn plasbuis ramt en sigaretten uitrukt op mijn tong.
hehe, daar heb ik zelden last van, gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja vooral als je single bent
JA TCHOGquote:
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Geil worden van alcohol
thanks sisquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallo, stop eens even iets in moira's kut.
Nog niet. Gewoon af en toe aanraken en lief doen, maar niets er in. Dit een uur of 3 volhouden tot er zich een plasje vormt en ze een slakkenspoortje achterlaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallo, stop eens even iets in moira's kut.
Ik word eigenlijk alleen geil als ik een 3 gangen diner bij een meisje van dr rug af mag eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Geil worden van alcohol
Toen ik op preview drukte deed 'ie 'tquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fail.
Mensen moeten echt leren op preview te drukken alvorens ze een post met foto plaatsen
oh?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet. Gewoon af en toe aanraken
Ey daar deed de mijne het ookquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fail.
Mensen moeten echt leren op preview te drukken alvorens ze een post met foto plaatsen
LIES!!!quote:
Wow, je hebt het gewoon onthouden/gevraagd als enige.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi kleintje. Hoe ging het smoken met dat chickie van je?
Gewoon grammetje bruin basen. Dan ziet het leven er weer rooskleuriger uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, je hebt het gewoon onthouden/gevraagd als enige.
Ja, was vet chill. Ze rookt fucking sexy
Maar weet niet, om een of andere reden voelt ze te perfect voor mij.. idk.
But I'll just go with the flow.
Ik merk wel dat ik weer teveel blow omdat ik weer weinig motivatie heb voor school, etc.. dus maar weer een paar dagen wachten.
Dat heeft volgens mij iets te maken met dat je iets niet kunt hotlinken maar dat jij dat plaatje sowieso al kan zien op je computer dus dat hij het dan bij jou wel doet maar bij iemand anders dus nietquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik weer teveel blow omdat ik weer weinig motivatie heb voor school, etc.. dus maar weer een paar dagen wachten.
Hasj bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon grammetje bruin basen. Dan ziet het leven er weer rooskleuriger uit.
Haha thanksquote:
Oh, nah.quote:
ja maar je hebt 't van jezelf door dus da's goedquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha thanks
Behalve dat teveel blowen dan
Maak je niet druk joh, als ze leuk is dan is ze leuk. Je bent nog jong dus geen tijd om je daar druk over te makenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel geschreven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
Zei mono niet dat hij me af en toe aan zou raken?
Truequote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar je hebt 't van jezelf door dus da's goed
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True
Maarja... Sleepbot app zegt dat ik moet slapen, dus ik luister maar. Moet optimale slaap krijgen
Je besteed serieus geen aandacht aan me met je dronken kopquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
Zei mono niet dat hij me af en toe aan zou raken?
Wow je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, als ze leuk is dan is ze leuk. Je bent nog jong dus geen tijd om je daar druk over te maken
van 3 meter afstand yeah rightquote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je besteed serieus geen aandacht aan me met je dronken kop
Ik heb net nog je tepels betast en aan je tetten gevoeld_!
Oplossing: jij moet ook dronken worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je besteed serieus geen aandacht aan me met je dronken kop
Ik heb net nog je tepels betast en aan je tetten gevoeld_!
Vas heeft soms ineens van die gekke buien dat ze zich gedraagt als een normaal zorgzaam mens.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow je hebt helemaal gelijk.
Hey wat is er met je?
Waarom doe je opeens zo aardig tegen me?
Het is dat Mono, anders was ik je komen betasten.quote:
Nee, morgen weer arbeidquote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oplossing: jij moet ook dronken worden.
goed ideequote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oplossing: jij moet ook dronken worden.
JA DAT WAS DAN TOCH MÍJN INITIATIEF EN NIET DE JOUWE? JE SNAPT ER OOK NIKS VANquote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JE HING NET OVER ME HEEN HIER OP DE BANK DOMME KUT
Wow.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas heeft soms ineens van die gekke buien dat ze zich gedraagt als een normaal zorgzaam mens.
Best eng
Dat vind ik veel chiller.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas heeft soms ineens van die gekke buien dat ze zich gedraagt als een normaal zorgzaam mens.
Best eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |