quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende: [..] Moet ik die nog tekenen of ?
Nee, weer vlees laten eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef BaasBanaan het volgende: [..] Aaah, je wil ze gewoon laten verhongeren?
![]()
Ja, maar dat kost dus weer veel meer bossen. Beter eten we die vega's op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.
[..]
Nee, weer vlees laten eten.
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, is allemaal met je ouders voor elkaar gemaakt. Ze zagen wel een toekomst in mij.
Hoe weet hij dan hoeveel geld het is?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost dus weer veel meer bossen. Beter eten we die vega's op.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan hoeveel geld het is?
Soep van trekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.
Beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld is in ongemarkeerde biljetten op weg jouw kant op.
De meeste die ik ken zijn prima in proportie hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan ook, maar zijn vaak vel over been.
is dat die met de tieten?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beter.![]()
Droom al sinds mijn eerste keer sushi eten van een toekomst met snöwie.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb deze altijd bij de hand voor als ik jou zie posten [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
De meeste die ik ken zijn prima in proportie hoor.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Geef er vanavond maar een goeie tik op en kijk hoe lang het blijft trillen.
Nee die met die voluptueuze heupjes.quote:
lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee die met die voluptueuze heupjes.
Als het babyvet op de wangen trilt als ze fietst over een klinkerweg. Altijd onder de 16.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn er maatstaven voor eigenlijk? Wat zijn goede scores?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Richterquote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn er maatstaven voor eigenlijk? Wat zijn goede scores?
Same thoughts herequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
KIEREWIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |