abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133005346
Hoi,

Ik heb een ex van jaaaaren geleden waarmee we sinds kort weer praten. Dat is meerdere malen voorgekomen in die jaren waarbij initiatief contact van zijn kant komt en het verbreken van mijn kant. Reden: ik kan hem nergens plaatsen in mijn leven.

We zijn totaal niet verliefd of iets. Hij voelt zich volgens mij wel aangetrokken tot mij (hij flirt vaak). Ik totaal niet :') Ik snap niet waarvoor ik ooit viel. Misschien was hij toen aantrekkelijker. Hij is geinig, intelligent en ambitieus. Vroeger vond ik hem interessant, maar inmiddels heb ik meer mannen gehad die beter zijn.

Hij wilt maar al te graag contact. Niet zozeer voor seks (maar weigeren zal hij niet), maar vooral kletsen. Hij vind me gezellig.

Nou heb ik momenten van aandachtsgeilheid wanneer ik me kut voel, maar zodra dat weg is, irriteer ik me dood aan hem en spreek ik hem liever niet. Ik haat mezelf om het feit dat ik toooch op een manier contact blijf houden. En hij zoekt me eens in de zoveel tijd weer op om te kletsen. Elke keer word ik boos op mezelf dat dit doorgaat. Ik heb hem meerdere malen aangegeven dat ik geen contact wil, maar dan gaat hij zijn uiterste best doen om de hindernissen van tafel te gooien en dan gaat hij weer gezellig doen, mij laten lachen etc.

Hoe komt hier een einde aan?
pi_133005462
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef helplesssss het volgende:

Contact verbreken, lijkt me de meest effectieve oplossing.
pi_133005516
Jezus, ben je een wijf ofzo?

Zeg gewoon ik wil geen contact meer. Klaar, slotje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133005639
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef helplesssss het volgende:
Hoi,

Ik heb een ex van jaaaaren geleden waarmee we sinds kort weer praten. Dat is meerdere malen voorgekomen in die jaren waarbij initiatief contact van zijn kant komt en het verbreken van mijn kant. Reden: ik kan hem nergens plaatsen in mijn leven.

We zijn totaal niet verliefd of iets. Hij voelt zich volgens mij wel aangetrokken tot mij (hij flirt vaak). Ik totaal niet :') Ik snap niet waarvoor ik ooit viel. Misschien was hij toen aantrekkelijker. Hij is geinig, intelligent en ambitieus. Vroeger vond ik hem interessant, maar inmiddels heb ik meer mannen gehad die beter zijn.

Hij wilt maar al te graag contact. Niet zozeer voor seks (maar weigeren zal hij niet), maar vooral kletsen. Hij vind me gezellig.

Nou heb ik momenten van aandachtsgeilheid wanneer ik me kut voel, maar zodra dat weg is, irriteer ik me dood aan hem en spreek ik hem liever niet. Ik haat mezelf om het feit dat ik toooch op een manier contact blijf houden. En hij zoekt me eens in de zoveel tijd weer op om te kletsen. Elke keer word ik boos op mezelf dat dit doorgaat. Ik heb hem meerdere malen aangegeven dat ik geen contact wil, maar dan gaat hij zijn uiterste best doen om de hindernissen van tafel te gooien en dan gaat hij weer gezellig doen, mij laten lachen etc.

De vraag stellen in hem beantwoorden: zorg dat je geen momenten van aandachtsgeilheid meer hebt, of doe er iets anders mee. Een andere vriend of vriendin om mee te kletsen of je kunt ook iets schrijven op Fok ofzo..
pi_133005697
Ja, moet ff wat aan het probleem doen.

Heb hem dit gestuurd:

Ons contact voelt niet fijn. Ik heb alle mogelijke redenen op een rij gezet en daar een oplossing voor bedacht. Het gaat niet weg en zal niet weggaan. Ja, ik heb het gezellig met je, maar dat is niet genoeg. Zoek aub geen contact met mij. Ik kan geen stabiele 'contact' met jou aan, omdat dat nare gevoel steeds terugkomt. So, take care.
Haal me niet over, want we vallen in herhaling. Ben er een beetje klaar mee.
pi_133005723
Blokkeer zijn facebook, nummer en alles wat je anders nog kunt blokkeren.
Neem desnoods een ander nummer.
Kom niet meer op plekken waarvan je weet dat hij daar komt.
Reageer niet op zijn berichten, zoek geen aandacht van hem.
Maar vooral: ga verder met je leven, zonder hem.
pi_133005750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef helplesssss het volgende:

Heb hem dit gestuurd:

Ons contact voelt niet fijn. Ik heb alle mogelijke redenen op een rij gezet en daar een oplossing voor bedacht. Het gaat niet weg en zal niet weggaan. Ja, ik heb het gezellig met je, maar dat is niet genoeg. Zoek aub geen contact met mij. Ik kan geen stabiele 'contact' met jou aan, omdat dat nare gevoel steeds terugkomt. So, take care.
:') Dit is een uitnodiging voor hem om weer contact te zoeken.

Negeer hem gewoon, dan is de lol er voor hem ook snel af.
pi_133005802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Ticootje het volgende:
_O-.
pi_133005846
quote:

Heb hem dit gestuurd:

Waarom kun je het niet gewoon laten voor wat het is en gewoon afstand nemen en gewoon geen contact meer opnemen en gewoon niet meer reageren op hem?

Gewoon, gewoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 15:14:10 ]
pi_133005870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom kun je het niet gewoon laten voor wat het is en gewoon afstand nemen en gewoon geen contact meer opnemen en gewoon niet meer reageren op hem?

Gewoon, gewoon.
Nee shit! zou het echt zo simpel zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:15:02 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133005896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gewoon, gewoon.
Jij doet alsof het leven heel simpel is! :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:15:20 #12
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133005910
Gewoon even doorheen bijten en hem weer een kans geven. Het komt op mij over alsof je hem geen eerlijke kans hebt gegeven in al die jaren (humeurig, contact verbreken, met andere jongens relaties nemen). Diep van binnen weet je ook wel dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontken je gevoelens niet verder maar laat ze toe.
we dan
  donderdag 7 november 2013 @ 15:16:22 #13
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133005955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon even doorheen bijten en hem weer een kans geven. Het komt op mij over alsof je hem geen eerlijke kans hebt gegeven in al die jaren (humeurig, contact verbreken, met andere jongens relaties nemen). Diep van binnen weet je ook wel dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ontken je gevoelens niet verder maar laat ze toe.
Hey kijk, de man in kwestie is gearriveerd :+
pi_133005989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

:D
pi_133006062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Omg gatverdamme. Serieus, al was hij de laatste man op aarde. Mijn smaak is echt wel verbeterd!

Maar ik denk dat je trollt. Geeft niet.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:19:49 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133006099
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef helplesssss het volgende:

Maar ik denk dat je trollt.
Was het maar waar ;(
pi_133006102
quote:

Ik heb soms het idee dat je problemen zoekt. Gewoon, weet je, dat je even niets te doen hebt en alles z'n gangetje gaat en het gewoon chillax is... Dan denk jij zo van 'e eeeh, ik moet een probleem vinden, want dan kan ik me weer even met een probleem bezighouden'.

Kun jij weleens zonder problemen?
pi_133006140
Ik heb gelukkig geen FB meer. Op Whapp en in mijn telefoon is hij geblokkeerd.

Done.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:21:51 #19
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133006191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat je problemen zoekt. Gewoon, weet je, dat je even niets te doen hebt en alles z'n gangetje gaat en het gewoon chillax is... Dan denk jij zo van 'e eeeh, ik moet een probleem vinden, want dan kan ik me weer even met een probleem bezighouden'.

Anders heb je niks om een topic over te openen he
pi_133006205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zit wat in. Ik heb de afgelopen weken niets aan mijn hoofd gehad. Denk dat ik een uitvlucht zoek voor mijn tentamenstres nu.

Bedankt voor je feedback.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:25:42 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133006324
TS, jij was toch diegene die een jaar lang geen relatie wil hebben?
Dus je hebt altijd aandacht gehad van kerels. Dus die zoek je idd op wanneer je het nodig acht. Maar als je er dan klaar mee bent, dan ben je ook de man zat (in dit geval)

Tja, dat dat onduidelijk is voor die kerel kan ik ook wel begrijpen. De ene keer wel, de andere keer weer niet. Dat kan hij natuurlijk ook niet ruiken.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:26:42 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_133006369
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Die jongen neemt contact omdat hij denkt dat jij het wel leuk vindt, jij hebt niks gedaan of gezegd waardoor hij anders zou moeten denken. Laat hem weten dat je geen contact meer wel hebben en is de probleem afgelopen.

Dat van aandacht geilheid kan ik niet met je meeleven of snappen. Je moet mensen niet gebruiken als een soort emotionele object dat je kan gebruiken als het even niet lekker met je gaat. Dat is onethisch en oneervol. Hoe zou jij voelen als een jongen zo met jou omging?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_133006370
Mannen als wegwerpvoorwerpen... je bent ook geen klap verandert TS. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 15:31:41 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133006569
Echt zo'n vrouwen-oplossing zeg hetgeen je gestuurd hebt. :D
Wacht even, je stuurt je ex waarmee je nog geregeld goed en leuk contact hebt en waarvan je weet dat ie het graag nogmaals zou proberen (zijn insteek van het geouwehoer, echt niet om enkel leuk te praten) iets wat voor mannen overkomt als het volgende:

"Hoi ex van me, ik vind het fijn dat je me aandacht geeft en dat schuif ik niet onder stoelen of banken en ik vind het echt gezellig, maar ik kan er niet mee omgaan omdat ik met m'n gevoel in de knoop zit. Oja en niet net als die 20 keer ervoor dat je me over wist te halen en toch de aandacht bleef kregen moet je het dit keer echt serieus nemen hoor! Stop ermee! Al vind ik het wel leuk en stiekem blijf je interessant genoeg om in m'n leven te houden." _O-

Met alle respect, maar als ik je graag terug had willen krijgen en ik blijf constant signalen krijgen dat het mogelijk is, laat ik me ook niet afschepen met een dergelijk berichtje. :+
Stuur het dan gewoon wat minder subtiel.

Je gebruikt die gozer gewoon voor de aandacht op de momenten dat je even met jezelf in de knoop zit en natuurlijk is het fijn dat er dan iemand is die 'echt' luistert en je lijkt te begrijpen. Maar iedere keer dat je op hem reageert of zelf op hem afstapt is dat voor hem de bevestiging dat je nog iets in hem ziet. Kap dan gewoon volledig met het contact en zorg dan niet dat je altijd weer een mogelijkheid heb om hem op te kunnen zoeken. Facebook, mail, whatsapp, telefonisch of wat dan ook. :')
pi_133006587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo. Die jongen neemt contact omdat hij denkt dat jij het wel leuk vindt, jij hebt niks gedaan of gezegd waardoor hij anders zou moeten denken. Laat hem weten dat je geen contact meer wel hebben en is de probleem afgelopen.

Dat van aandacht geilheid kan ik niet met je meeleven of snappen. Je moet mensen niet gebruiken als een soort emotionele object dat je kan gebruiken als het even niet lekker met je gaat. Dat is onethisch en oneervol. Hoe zou jij voelen als een jongen zo met jou omging?
Hij gebruikt mij ook voor aandacht. Dat geeft hij zelf toe. Dus niets onethisch en oneervol.
pi_133006609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef TerryStone het volgende:
Mannen als wegwerpvoorwerpen... je bent ook geen klap verandert TS. :')
Het blijft inderdaad mijn valkuil.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:34:53 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133006692
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Wij hebben ook een innerlijk en gevoelswereld hé. En negeren is het ergste wat je kan doen, erger dan pesten. Misschien is hij wel veranderd en moet je gewoon niet teveel letten op uiterlijk. Hij is DE ex waarmee je nog contact hebt, die nog moeite voor jou doet. Dat kan heel waardevol zijn en je moet niet overhaast nu dingen gaan beslissen. Spreek in het echt af en ga het gesprek aan, misschien werpt het zijn vruchten af en komt er nog iets heel moois tot bloei. Een vlinder begint ook als een lelijke rups...
we dan
pi_133006716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Lastpost het volgende:
Echt zo'n vrouwen-oplossing zeg hetgeen je gestuurd hebt. :D
Wacht even, je stuurt je ex waarmee je nog geregeld goed en leuk contact hebt en waarvan je weet dat ie het graag nogmaals zou proberen (zijn insteek van het geouwehoer, echt niet om enkel leuk te praten) iets wat voor mannen overkomt als het volgende:

"Hoi ex van me, ik vind het fijn dat je me aandacht geeft en dat schuif ik niet onder stoelen of banken en ik vind het echt gezellig, maar ik kan er niet mee omgaan omdat ik met m'n gevoel in de knoop zit. Oja en niet net als die 20 keer ervoor dat je me over wist te halen en toch de aandacht bleef kregen moet je het dit keer echt serieus nemen hoor! Stop ermee! Al vind ik het wel leuk en stiekem blijf je interessant genoeg om in m'n leven te houden." _O-

Met alle respect, maar als ik je graag terug had willen krijgen en ik blijf constant signalen krijgen dat het mogelijk is, laat ik me ook niet afschepen met een dergelijk berichtje. :+
Stuur het dan gewoon wat minder subtiel.

Je gebruikt die gozer gewoon voor de aandacht op de momenten dat je even met jezelf in de knoop zit en natuurlijk is het fijn dat er dan iemand is die 'echt' luistert en je lijkt te begrijpen. Maar iedere keer dat je op hem reageert of zelf op hem afstapt is dat voor hem de bevestiging dat je nog iets in hem ziet. Kap dan gewoon volledig met het contact en zorg dan niet dat je altijd weer een mogelijkheid heb om hem op te kunnen zoeken. Facebook, mail, whatsapp, telefonisch of wat dan ook. :')
Got the message :)
  donderdag 7 november 2013 @ 15:37:06 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133006779
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Got the message :)
Nu nog ernaar handelen.
Overigens vind ik het wel bijzonder dat je aangeeft dat je wel beter kunt krijgen/hebt gehad. Is dat niet teveel gebaseerd op die 10 jaar geleden? People change! ;)
pi_133006803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

_O-
pi_133006855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wij hebben ook een innerlijk en gevoelswereld hé. En negeren is het ergste wat je kan doen, erger dan pesten. Misschien is hij wel veranderd en moet je gewoon niet teveel letten op uiterlijk. Hij is DE ex waarmee je nog contact hebt, die nog moeite voor jou doet. Dat kan heel waardevol zijn en je moet niet overhaast nu dingen gaan beslissen. Spreek in het echt af en ga het gesprek aan, misschien werpt het zijn vruchten af en komt er nog iets heel moois tot bloei. Een vlinder begint ook als een lelijke rups...
Is niet mogelijk. Niet met de persoon die ik nu ben en met tijd zal worden. Toen nam ik genoegen met minder. Na mijn allerlaatste date (2 maanden geleden) weet ik wat ik wil en ook wat ik niet wil.

Los van alles ziet hij mij ook niet als relatiemateriaal, dus lopen we te kutten met diy contact wat geen meerwaarde heeft
  donderdag 7 november 2013 @ 15:39:08 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_133006857
quote:

[..]

Hij gebruikt mij ook voor aandacht. Dat geeft hij zelf toe. Dus niets onethisch en oneervol.
Dan beide onethisch en oneervol. Mensen moeten elkaar niet gebruiken voor dat soort redenen. Tenzij jullie oprecht om elkaar geven en in elkaar geïnteresseerd zijn of iets aan elkaar hebben zie ik het nut niet om contact van te zoeken. Jij (en hij) zoekt bevestiging van iemand dat je eigenlijk niet ziet zitten. Wat heb je daar aan? Ik oordeel verder niet trouwens, veel mensen (inclusief ik) hebben dat weleens gedaan, maar dat maakt het niet minder fout.

Jij had lang geleden een stuk geschreven over het verschil tussen eigenwaarde en zelf-vertrouwen. Eigenwaarde hebben is weten dat ondanks wat andere mensen denken of vinden, jij het waard bent. Zelf-vertrouwen hangt meer af van omstandigheden van buitenaf. Ik vind dat je jezelf tekort doet door bevestiging te zoeken bij iemand waar je niks mee hebt verder. Dat neemt af van je eigenwaarde.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_133006901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nu nog ernaar handelen.
Overigens vind ik het wel bijzonder dat je aangeeft dat je wel beter kunt krijgen/hebt gehad. Is dat niet teveel gebaseerd op die 10 jaar geleden? People change! ;)
Ja, dat maakt het erger. De dingen waar hij nu mee bezig is interesseren me totaal niet. Politiek, bah!
  donderdag 7 november 2013 @ 15:41:36 #34
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133006998
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja, dat maakt het erger. De dingen waar hij nu mee bezig is interesseren me totaal niet. Politiek, bah!
:D !
Dan kun je inderdaad maar beter gewoon verder gaan en hem als gesloten boek achter je laten.
pi_133007049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dan beide onethisch en oneervol. Mensen moeten elkaar niet gebruiken voor dat soort redenen. Tenzij jullie oprecht om elkaar geven en in elkaar geïnteresseerd zijn of iets aan elkaar hebben zie ik het nut niet om contact van te zoeken. Jij (en hij) zoekt bevestiging van iemand dat je eigenlijk niet ziet zitten. Wat heb je daar aan? Ik oordeel verder niet trouwens, veel mensen (inclusief ik) hebben dat weleens gedaan, maar dat maakt het niet minder fout.

Jij had lang geleden een stuk geschreven over het verschil tussen eigenwaarde en zelf-vertrouwen. Eigenwaarde hebben is weten dat ondanks wat andere mensen denken of vinden, jij het waard bent. Zelf-vertrouwen hangt meer af van omstandigheden van buitenaf. Ik vind dat je jezelf tekort doet door bevestiging te zoeken bij iemand waar je niks mee hebt verder. Dat neemt af van je eigenwaarde.
Ik kap het ook steeds af OMDAT ik doorheb dat ik met mijn ego bezig ben, wanneer mijn eigenwaarde schommelt.
Ik voel me onzeker over mijn tentamens die ik volgend week moet maken. Dus de eigenwaarde versie. Verder hou ik geen tijd en energie over om veel te sporten. Dus dat... en dan is het aantrekkelijk voor mijn ego zodra iemand me aandacht komt geven :')

Verder geef ik je gelijk hoor.
pi_133007163
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Lastpost het volgende:

[..]

:D !
Dan kun je inderdaad maar beter gewoon verder gaan en hem als gesloten boek achter je laten.
Hij zoekt steeds naar aanknopingspunten, nodigt me uit voor lezingen e.d. Boeit mij het allemaal.
10 jaar geleden wou ik niets anders dan zijn aandacht trekken door me te verdiepen in zijn interessegebieden. Nu komt het mijn strot uit.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:47:24 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_133007272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ik kap het ook steeds af OMDAT ik doorheb dat ik met mijn ego bezig ben, wanneer mijn eigenwaarde schommelt.
Ik voel me onzeker over mijn tentamens die ik volgend week moet maken. Dus de eigenwaarde versie. Verder hou ik geen tijd en energie over om veel te sporten. Dus dat... en dan is het aantrekkelijk voor mijn ego zodra iemand me aandacht komt geven :')

Verder geef ik je gelijk hoor.
Nou ja je weet wat je moet doen.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:47:54 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133007295
Ja, hem de kans geven die hij verdient.
we dan
  donderdag 7 november 2013 @ 15:51:53 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_133007451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja, hem de kans geven die hij verdient.
Wat ik ervan begrijp is dat die jongen niet echt veel zal boeien als zij geen contact meer wil. Ik heb dat vroeger ook wel gedaan, contact gehouden met een ex of date, zodat ik goed voelde. Uiteindelijk werkt het averechts, we gingen gewoon aan elkaar irriteren en we maakten elkaar nog onzekerder.
pi_133007517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ja je weet wat je moet doen.
Ja, moest even mijn frustratie kwijt en weer op mijn plek gezet worden.

Bedankt allen.
pi_133007777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Ticootje het volgende:

Zeg gewoon ik wil geen contact meer. Klaar, slotje.
Precies!
pi_133008204
Je had niet zelf kunnen bedenken dat je hem de deur moest wijzen?
pi_133008279
quote:

[..]

Je bent één en al red flags. Mannen niet als mensen zien maar als wegwerpvoorwerpen is niet zomaar een valkuil maar het gevolg van een compleet gebrek aan empathie en een narcistische levensstijl.
Dat je blijkbaar niet eens in staat bent om het anders te zien, de situatie eens om te draaien om te kijken hoe jij je zou voelen als je op een bepaalde manier behandeld wordt en het advies van anderen nodig hebt om te bepalen wat sociaal geaccepteerd gedrag is zegt alles.
Heb je toevallig Borderline of een andere psychische stoornis?
pi_133008757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je bent één en al red flags. Mannen niet als mensen zien maar als wegwerpvoorwerpen is niet zomaar een valkuil maar het gevolg van een compleet gebrek aan empathie en een narcistische levensstijl.
Dat je blijkbaar niet eens in staat bent om het anders te zien, de situatie eens om te draaien om te kijken hoe jij je zou voelen als je op een bepaalde manier behandeld wordt en het advies van anderen nodig hebt om te bepalen wat sociaal geaccepteerd gedrag is zegt alles.
Heb je toevallig Borderline of een andere psychische stoornis?
Hangt totaal af van de man. Voor deze man heb ik geen respect, omdat hij me net zo heeft behandeld.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:24:41 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133008802
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef helplesssss het volgende:
omdat hij me net zo heeft behandeld.
.. als jij hem?
pi_133008827
quote:

[..]

Hangt totaal af van de man. Voor deze man heb ik geen respect, omdat hij me net zo heeft behandeld.
Onzin, je hebt al in je talloze topics laten zien dat je geen respect hebt voor mannen.
pi_133008859
quote:
Voor deze man heb ik geen respect, omdat hij me net zo heeft behandeld.
Waarom ga je dan in godsnaam nog met hem om?

srsly
pi_133009116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom ga je dan in godsnaam nog met hem om?

srsly
Het vlijt me dat de rollen zijn omgedraaid. Egokwestie.
pi_133009795
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Je moet wel een dieptepunt bereikt hebben in je eigenwaarde als je een egoboost nodig hebt van zo iemand dan eh.
pi_133009845
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Verslaafd aan manipuleren? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')