abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2013 @ 19:36:41 #151
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_133086274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:26 schreef Sarasi het volgende:
Als je een dag vrij hebt/kan nemen per week, dan ja.

Mijn mentorgroep is verplaatst naar donderdag dus dinsdag beschikbaar voor AR! Kan het geld wel gebruiken ook, stiekem. :')
Ah, ja dat verschilt nogal. De roosters veranderen bijna iedere week wel. Dus het kan ook zo maar zijn dat ik over een paar maanden elke dag naar school moet...
Dit is gewoon raar :l
pi_133086618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Ah, ja dat verschilt nogal. De roosters veranderen bijna iedere week wel. Dus het kan ook zo maar zijn dat ik over een paar maanden elke dag naar school moet...
Ja dat heb ik nu ook. Ben een beetje afhankelijk van uitval en verplaatsing. Maar het tweede semester ben ik altijd minstens een dag per week uitgeroosterd, dus dan hoop ik er wat meer en frequenter aan te kunnen verdienen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_133090916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:26 schreef Sarasi het volgende:
Als je een dag vrij hebt/kan nemen per week, dan ja.

Mijn mentorgroep is verplaatst naar donderdag dus dinsdag beschikbaar voor AR! Kan het geld wel gebruiken ook, stiekem. :')
Ik vrijdag. En nog wat halve dagen.
pi_133091122
Meestal 2 of 3 dagen in de week vrij. En de enkele college's die er zijn zijn niet verplicht *;
pi_133091275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef S-RS het volgende:
Meestal 2 of 3 dagen in de week vrij. En de enkele college's die er zijn zijn niet verplicht *;
Jaloers... Ik heb verplichte werkgroepen en practica en de hoorcolleges zijn af en toe ook verplicht of tentamenstof. Deze periode komt het echt kut uit, met nul mogelijke werkdagen. :'(
pi_133092170
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jaloers... Ik heb verplichte werkgroepen en practica en de hoorcolleges zijn af en toe ook verplicht of tentamenstof. Deze periode komt het echt kut uit, met nul mogelijke werkdagen. :'(
Dat is wel zuur inderdaad, heb je nog een andere baan dan? Of zijn die brood en water maandjes :)
pi_133092669
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat is wel zuur inderdaad, heb je nog een andere baan dan? Of zijn die brood en water maandjes :)
Nee, helaas geen andere baan voor erbij. Vanaf januari mag ik misschien mijn moeders administratie doen, maar verder heeft al het gesolliciteer nog niks opgeleverd. Ik leen bij via DUO, helaas, en inderdaad vrij krap al een tijdje. :(
pi_133093200
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, helaas geen andere baan voor erbij. Vanaf januari mag ik misschien mijn moeders administratie doen, maar verder heeft al het gesolliciteer nog niks opgeleverd. Ik leen bij via DUO, helaas, en inderdaad vrij krap al een tijdje. :(
Dat is wel knap waardeloos inderdaad. Moet zeggen dat ik na dit werk ook voor weinig andere bijbanen ben te porren, beetje dom in een winkel staan heb ik zeker geen zin in. Dan blijft er al weinig over ;)
pi_133093570
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:35 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat is wel knap waardeloos inderdaad. Moet zeggen dat ik na dit werk ook voor weinig andere bijbanen ben te porren, beetje dom in een winkel staan heb ik zeker geen zin in. Dan blijft er al weinig over ;)
Ik stond eerst op straat voor goede doelen, maar ik moest hiermee stoppen vanwege rugproblemen. In een winkel of whatever gaat mij daardoor ook niet lukken. Ook nog een tijdje in de garderobe gestaan 's nachts, maar dat was wel heel slopend naast de studie. :P
pi_133093816
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik stond eerst op straat voor goede doelen, maar ik moest hiermee stoppen vanwege rugproblemen. In een winkel of whatever gaat mij daardoor ook niet lukken. Ook nog een tijdje in de garderobe gestaan 's nachts, maar dat was wel heel slopend naast de studie. :P
Heb je in de stadsgadarobe gestaan? :D
pi_133093942
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef S-RS het volgende:

[..]

Heb je in de stadsgadarobe gestaan? :D
Haha ja een paar weken. Toen studeerde ik nog sterrenkunde, dus dat was echt loeizwaar. :P

Ook nog een tijdje voor een architectenbureau gewerkt als secretaresse maar zij hebben me niet meer nodig. :'( En mijn drie jaar Albert Heijn volgemaakt natuurlijk. :P
pi_133094052
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha ja een paar weken. Toen studeerde ik nog sterrenkunde, dus dat was echt loeizwaar. :P

Ook nog een tijdje voor een architectenbureau gewerkt als secretaresse maar zij hebben me niet meer nodig. :'( En mijn drie jaar Albert Heijn volgemaakt natuurlijk. :P
Sterrenkunde, haha klinkt interessant :9 Zit in dat gebouw op Zernike tegenover blauwborgje ofzo toch?

Albert Heijn, hou op! Ik word al gek van die piep als ik in de rij sta, laat staan de hele dag achter die kassa :D
pi_133094312
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef S-RS het volgende:

[..]

Sterrenkunde, haha klinkt interessant :9 Zit in dat gebouw op Zernike tegenover blauwborgje ofzo toch?

Albert Heijn, hou op! Ik word al gek van die piep als ik in de rij sta, laat staan de hele dag achter die kassa :D
Jep, Kapteynborg. Gratis koffie en thee en chocolademelk, mits je en druppel hebt. :P Maar intussen ben ik ook heel tevreden bij psychologie.

Achter de kassa houd ik het ook echt geen uur uit hoor. :') Maar vakkenvullen vond ik altijd wel leuk, nieuwe acties opzetten op zaterdagavond, codeboek lopen, dat soort dingen. Maar dat kan ik niet meer met mijn rug ook.

Dus mijn opties zijn wat beperkt. Ik kan niet lang zitten, niet lang lopen, niet lang staan, niet lang liggen... En met lang bedoel ik al snel meer dan twintig minuten. Doordat ik met autorijden wel een goede houding aan moet nemen en die stoelen doorgaans gemaakt zijn om lang in te zitten gaat autorijden wel goed, ook omdat ik zelf kan bepalen even ergens te parkeren en een rondje te lopen ofzo.

Dus ik woord gewoon een dieharde AutoResetter. :P
pi_133094614
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jep, Kapteynborg. Gratis koffie en thee en chocolademelk, mits je en druppel hebt. :P Maar intussen ben ik ook heel tevreden bij psychologie.

Achter de kassa houd ik het ook echt geen uur uit hoor. :') Maar vakkenvullen vond ik altijd wel leuk, nieuwe acties opzetten op zaterdagavond, codeboek lopen, dat soort dingen. Maar dat kan ik niet meer met mijn rug ook.

Dus mijn opties zijn wat beperkt. Ik kan niet lang zitten, niet lang lopen, niet lang staan, niet lang liggen... En met lang bedoel ik al snel meer dan twintig minuten. Doordat ik met autorijden wel een goede houding aan moet nemen en die stoelen doorgaans gemaakt zijn om lang in te zitten gaat autorijden wel goed, ook omdat ik zelf kan bepalen even ergens te parkeren en een rondje te lopen ofzo.

Dus ik woord gewoon een dieharde AutoResetter. :P
Wat is een druppel? :9 Ah Psychologie, heeft m'n zus ook gedaan. Maar die heeft nog steeds geen baan in die richting gevonden...

Klinkt niet fijn met je rug, hoe komt dat? Vriend van me heeft het ook redelijk aan z'n rug, echt waardeloos. Maar als je niet lang kan liggen, gaat 8 uur slapen dan ook niet lastig?

Dam is dit inderdaad wel een prima baan!
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:25:36 #165
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133094754
Iemand die die Esso punten serieus spaart? Ik heb 219 punten die binnenkort verlopen, maar ik kan ze overdragen. Zelf iets uit de shop trekken is geen optie, enige wat ik kan krijgen is 1 euro korting bij het tanken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133094866
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Wat is een druppel? :9 Ah Psychologie, heeft m'n zus ook gedaan. Maar die heeft nog steeds geen baan in die richting gevonden...

Klinkt niet fijn met je rug, hoe komt dat? Vriend van me heeft het ook redelijk aan z'n rug, echt waardeloos. Maar als je niet lang kan liggen, gaat 8 uur slapen dan ook niet lastig?

Dam is dit inderdaad wel een prima baan!
Een soort toegangspasje waarmee je de deur kan openen. ;)

Ik heb een verzakt en verdraaid bekken in combinatie met scoliose. Enter piekbelasting en op den duur wil het dan gewoon niet meer. Dus andere houding aanleren voor alles, maar dat is gewoon een lang en zwaar proces. Veel oefenen voor de spiegel, en ik ben begonnen met krachttraining om de hele core wat bestendiger te maken. Op een normale dag heb ik eigenlijk vrijwel geen last meer van mijn rug. :)

Ja, slapen is kut, vooral inslapen. Moet binnen tien minuten of ik kan het vergeten van de pijn. Zeker omdat je dan ontspant en dan valt mijn bekken eigenlijk weg. Maar als ik niet wakker word merk ik er de rest van de nacht niks meer van. :)
pi_133095178
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een soort toegangspasje waarmee je de deur kan openen. ;)

Ik heb een verzakt en verdraaid bekken in combinatie met scoliose. Enter piekbelasting en op den duur wil het dan gewoon niet meer. Dus andere houding aanleren voor alles, maar dat is gewoon een lang en zwaar proces. Veel oefenen voor de spiegel, en ik ben begonnen met krachttraining om de hele core wat bestendiger te maken. Op een normale dag heb ik eigenlijk vrijwel geen last meer van mijn rug. :)

Ja, slapen is kut, vooral inslapen. Moet binnen tien minuten of ik kan het vergeten van de pijn. Zeker omdat je dan ontspant en dan valt mijn bekken eigenlijk weg. Maar als ik niet wakker word merk ik er de rest van de nacht niks meer van. :)
Aaah, op die manier :)

Daar moest ik even voor googelen, maar dat klinkt niet fijn! Lijkt me wel wennen dat je telkens aan je houding moet denken bij dingen. Binnen 10 minuten inslapen is wel heel snel zeg, voor m'n gevoel lig ik 9 van de 10 keer langer wakker!
pi_133095203
Grappig, meisje dat ik ken en waar ik veel mee omging heeft ook sterrenkunde gedaan. :P

Dat ander klinkt best wel klote eigenlijk...
Maar wellicht is een baan als prive-chauffeur ofzo dan wel helemaal jouw ding. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133096355
Gelukkig ben ik net een soldaat, ik kan altijd en overal slapen. :P

Dit bijbaantje als hiker is echt perfect op dit moment inderdaad, dus daar ben ik heel blij mee. :D Hopelijk kan ik in m'n tweede semester wat meer uren maken en dan kan ik altijd nog nadenken over de overstap naar privechauffeur. :)
pi_133096718
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Sarasi het volgende:
Gelukkig ben ik net een soldaat, ik kan altijd en overal slapen. :P

Dit bijbaantje als hiker is echt perfect op dit moment inderdaad, dus daar ben ik heel blij mee. :D Hopelijk kan ik in m'n tweede semester wat meer uren maken en dan kan ik altijd nog nadenken over de overstap naar privechauffeur. :)
ach, en anders kan je altijd op de taxi gaan rijden.. :P
Verdient alleen niet bijzonder veel.
pi_133103121
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 00:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ach, en anders kan je altijd op de taxi gaan rijden.. :P
Verdient alleen niet bijzonder veel.
Huh? Ik ben nu 23 en krijg via de Cao betaald maar dat is serieus goed geld hoor. Beter dan EW
Nee.
pi_133104829
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 10:58 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Huh? Ik ben nu 23 en krijg via de Cao betaald maar dat is serieus goed geld hoor. Beter dan EW
Dat wel, maar 12euro en een beetje brute per uur(ben 25, rijd al 4 jaar taxi) is ook geen vetpot hoor..
Ik verdien nu na die 4 jaar ongeveer net zoveel als wat mijn starterssalaris zou zijn met een baan in de richting die ik studeer.
pi_133105151
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:35 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook, kan me eigenlijk niks anders bedenken want dan lever ik direct flexibiliteit in. Bij EW niet, dat is zo chill. En je wordt er niet moe van :P
pi_133105301
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 12:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook, kan me eigenlijk niks anders bedenken want dan lever ik direct flexibiliteit in. Bij EW niet, dat is zo chill. En je wordt er niet moe van :P
Haha precies! De flexibiliteit kan ik nog overheen komen om dat je bij andere banen wellicht wat meer verzekerd bent van werk. Maar dit is ideaal zo ^O^
pi_133105485
Ik denk dat die zekerheid vooral een probleem was in Groningen :P Heb wat dat betreft niks meer te klagen hier.

December al drie jaar in dienst bij EW, schiet ook mooi op. Al denk ik dat er hier nog wel een paar zijn die er langer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')