ik ook!!quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Wat een schattigheid allemaal weer.
Die foto's van die maffende katten bevestigen weer mijn overtuiging dat ik voor een volgend leven wil reincarneren als huispoezel.
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijdquote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef zweefbij het volgende:
Met het onderwerp van de dag. Slapende poezen zijn rustgevend
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef aadspagaat het volgende:
onze nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
de honden hoeven zichzelf ook gelijk niet meer te wassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, dat pootje over d'r neusje, dat doet Poedie van ons ook altijd![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer van iedereen!
Ja, Poedie heeft enorm veel dubbelgangersquote:Op zondag 17 november 2013 19:29 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Het zou zomaar mijn kat kunnen zijn.
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.quote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hele aparte foto inderdaad. En de reden van die poot om de neus is?
Of een "gewoonte?"
Hero slaapt ook vaak zo. Zal wel lekker liggenquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
Die laatste fotoquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Neus warmhouden. Poedie is een koukleum.![]()
Onder de deken
[ afbeelding ]
In het mandje voor de kachel
[ afbeelding ]
Of zelfs op de kachel![]()
[ afbeelding ]
MInoes lag van de week ook zoquote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of een "gewoonte?"
volgens mij is dat voor elke kat een favo slaaphouding iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef Gwywen het volgende:
Wat grappig dat jullie dat allemaal zo bijzonder vinden, dat pootje over de neus.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit zo'n grote met drie verdiepingen voor 20 euro kunnen kopen bij een bouwmarkt, ze zaten ermee opgescheept en wilden ervan af. Ongetwijfeld zal dit geen uniek geval geweest zijn, ik zou gewoon goed rondkijken of je niet ergens een zwaar afgeprijsd exemplaar tegenkomt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef computergirl het volgende:
Ik zie allemaal poezels dankbaar gebruik maken van de aangekochte krabmeubels en ander speelgedoe.
Gezien mijn ervaring met mevrouw durf ik niet 130 euro voor een krabmeubel uit te geven. Kijkt ze vast 1x nuffig naar en gaat weer op de schone was slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |