Je zegt je vindt me spang, 1x zeggen is genoeg mang $quote:
Met mij ook spang mangquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zegt je vindt me spang, 1x zeggen is genoeg mang $
(die had een chick ooit op msn!!)
wel okay en met jou?
Kan handig zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Fuuuck, ik hoop dat de NS morgen normaal rijdt en dat ik het kan vinden met die trams in A'dam
Reis je met een dagkaart?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Fuuuck, ik hoop dat de NS morgen normaal rijdt en dat ik het kan vinden met die trams in A'dam
Moet met de trein naar A'dam Centraal, en dan de tram vanaf westzijde naar de Inaristraat. Het mooie is, als ik de trein om 07:06 neem, dan ben ik 08:59 in A'dam en kan ik het dus nooit redden, moet ik dus 6:36 in de treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is gewoon echtIk heb via 4 aanbieders reverse search gedaan, zelfs de kaders eraf gehaald en dan geprobeerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is gewoon echtIk heb via 4 aanbieders reverse search gedaan, zelfs de kaders eraf gehaald en dan geprobeerd.
Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik die reacties lees
Ik vind mezelf ontzettend grappigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoop dat je jezelf grappig vindt
Hoi. Hoe is het?quote:
spatiepostquote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet getrokken.
okquote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet getrokken.
Hoezo "volgens mij"?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die jongen krijgt volgens mij een paniekaanval als hij meer dan 12 uur niet getrokken heeft.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo "volgens mij"?
Lijkt me namelijk een duidelijke aanname.
Neen, het is spatietaal remember.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Je bedoelt denk ik een logische aanname?
Gestolen van Sekswoordenboek forumquote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wanhopig topic
SEX / [TVT] Erotische verhalen en ervaringen #4
Same.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
En ja, ik las daar geile verhalen
ik was twaalf
fairydustquote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Toto69 het volgende:
En ja, ik las daar geile verhalen
ik was twaalf
Ik ben er al ruim 6 weken mee gestopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik was pas twaalf hé, dus dan mag het!
Spatieloos
Ik al 450 dagenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben er al ruim 6 weken mee gestopt.
En, werd je daar blij van?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh ja, ik heb foto's van 'r gezien drstea anti-sherlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |