SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Ryanairquote:Op donderdag 7 november 2013 12:36 schreef sararaats het volgende:
RyanAir, veel klachten over gehoord.
Dat kan al deels al je maar betaaldquote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef Muto het volgende:
Nu wordt het nog chiller: je ken je zitplaats online kiezen vanaf 1 feb. Nooit meer dringen.
Klopt, maar ik ben niet zo groot. Dus beenruimte niet per se nodig. Zeker niet op de korte vluchten. Het gaat er vooral om dat je met z'n allen bij elkaar ken zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan al deels al je maar betaald
Met priority boarding ben je daar ook wel zeker vanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet zo groot. Dus beenruimte niet per se nodig. Zeker niet op de korte vluchten. Het gaat er vooral om dat je met z'n allen bij elkaar ken zitten.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met priority boarding ben je daar ook wel zeker van
Ik vlieg 1x per jaar met ze en heb er geen slechte ervaring mee. De rest van het jaar vlieg ik met KLM of BAquote:
had ons bed maar een kutquote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is warm en geen kuthoer
Haal een fleshlight, boor hem in je matras zou ik zeggenquote:
Boor liever een chick in m'n matrasquote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal een fleshlight, boor hem in je matras zou ik zeggen
who doesn'tquote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boor liever een chick in m'n matras
en sinds wanneer vind jij dat erg?quote:
Nietquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en sinds wanneer vind jij dat erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |