SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ben op werk, bewaar hem ff tot een uur of 8!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef kensei het volgende:
Kom je dan? Anders gooi ik hem in de zee
Sms van Simeon dat hij een tailgater wil. Rondjes rijden om de golfbaan in een sedan. Bij die vespucci tennis court heb ik 'm nog nooit gezien..quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef PedroNL het volgende:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar n tailgater. Ook nog andere plekken dan bij de golfbaan waar je um kunt vinden? Moet je in een bepaalde auto rijden en om een bepaalde tijd zoeken of spawned ie random?
jaquote:
ik werd uit mijn gta online gekickt. host jij anders een racequote:
okquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik werd uit mijn gta online gekickt. host jij anders een race
Races.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Ciscus het volgende:
Wie wil me even op weg helpen?
Ik ben net online begonnen, maar vraag me af wat de snelste weg is om geld te verdienen en dus betere auto's en wapens te kunnen kopen. Hoe kan ik dat het best aanpakken?
En is het slim om bij een crew te gaan of kan het ook prima zonder?
En als laatste: waar herken je een ATM aan???
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Grielen het volgende:
Het spelen wordt me een beetje onmogelijk gemaaktOmg, how cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij cheetah of entity.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
En 'n auto kopen. Weet nogn iet of ik voor de cheetah, entity of vacca ga.
of de ubermacht
Huh, wat is je psn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef ToreJR het volgende:
Tessaap schiet me neer en steelt me frogger...
Why?
Het is een terroristquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Raze ik vind je poesje echt vet schattig![]()
![]()
Ik krijg in februari ook een kitten![]()
Nu weeer even online kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |