abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133005056
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.

Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.

Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt. :P Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
Hmmm was al bang dat het veel werk zou zijn... Heb nu 7 auto's/motoren die ik echt wil houden, maar daar zitten allemaal voor 100-200k aan upgrades in. Ik denk dat ik het gewoon maar zo laat staan. Ziet er wel erg vet uit bij jou!
  donderdag 7 november 2013 @ 14:53:45 #77
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133005069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.

Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.

Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt. :P Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
bonus tip:
je schijnt dit ook te kunnen doen met de elegy. die kun je gratis bestellen en komt dan op de lege plek in je garage. scheelt je auto's jatten (en dus sterren verzamelen en vluchten en weet ik t wat allemaal) :)

maar ik heb het nog niet geprobeerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Hmmm was al bang dat het veel werk zou zijn... Heb nu 7 auto's/motoren die ik echt wil houden, maar daar zitten allemaal voor 100-200k aan upgrades in. Ik denk dat ik het gewoon maar zo laat staan. Ziet er wel erg vet uit bij jou!
je moet dat soort dingen idd alleen doen als je je autolijst redelijk compleet hebt. Anders blijf je aan de gang :D
NIEUW: Foto's!
pi_133005501
Ja dat is ook zo. Staan nu 9 auto's in mijn garage maar daar staan er 2 die ik weg ga doen. Wil eigenlijk van alles classes een snelle auto hebben. Ga denk maar eens op zoek naar een compact o.i.d.

Weet iemand hoe het zit met snapmatic, heb wel eens eerder opgezocht hoe ik mijn foto's op de rockstar social club zet maar ik krijg het niet voor elkaar.

Edit: gevonden :)

Mijn collectie

Western Bagger

Akuma

Bison (6 man)

Mesa (Merryweather)

Sabre Turbo

Entity
pi_133005906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Racerblade het volgende:

Surfer (van)

Waar kun je die ergens vinden?
  Redactie Games donderdag 7 november 2013 @ 15:21:12 #80
206706 crew  Racerblade
pi_133006150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Waar kun je die ergens vinden?
Spawnt op/rond de stranden. Je hebt alleen een oude roestige versie en een nieuwe schone versie. Die laatste is behoorlijk zeldzaam, dus moet je geluk mee hebben.

Als je met een heli laag over de kust vliegt, kom je er vast wel een tegen.
  Redactie Games donderdag 7 november 2013 @ 15:23:11 #81
206706 crew  Racerblade
pi_133006243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
*knip*
Ik dacht er ook aan die Bison te kopen, zes spelers capaciteit lijkt me tof. Maar nu zit mijn garage vol. :(
  donderdag 7 november 2013 @ 15:24:37 #82
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133006294
Let wel op met snapmatic... er zit een limiet aan het aantal foto's :')
en je kunt de foto's alleen ingame verwijderen. en dan zijn ze ook op snapmatic weg.

ik zit er over te denken om een snapmatic-ripper te maken... want nu moet ik ze per stuk opslaan. Als ik dat gewoon in 1x kan doen zou dat wel wat werk schelen.
pi_133006770
Wel leuk om eens de collecties van anderen te zien. Mijn garage is ook bijna "klaar" met de voertuigen die ik wil, en zoveel mogelijk van de beschikbare upgrades.

Alleen moet ik vanavond denk ik wel m'n Akuma weer kopen en upgraden, want die ben ik gisteren 1 of andere mysterieuze reden kwijtgeraakt.

Overigens maak ik de helft van mijn autos lekker lelijk. Zoals dit gedrocht;

Zal vanavond eens fotos nemen van de rest van wat ik heb staan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 7 november 2013 @ 15:43:51 #84
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133007099
M'n Peyote (is niet meer onder ons...)

Ratloader ook niet meer

Futo nog wel

Dominator

Foto's maken als je net je auto instapt :D
pi_133008475
OMFG, volgens mij heb ik een nieuwe duplication glitch gevonden per ongeluk :X
  donderdag 7 november 2013 @ 16:23:30 #86
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133008751
Damn die penumbra sucked echt met racen
  donderdag 7 november 2013 @ 16:25:51 #87
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133008857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Damn die penumbra sucked echt met racen
vriend van me is er helemaal weg van sinds ie hem geupgrade heeft :')

quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
OMFG, volgens mij heb ik een nieuwe duplication glitch gevonden per ongeluk :X
ow? interessante dingen te dupen? :P
pi_133008906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

vriend van me is er helemaal weg van sinds ie hem geupgrade heeft :')

[..]

ow? interessante dingen te dupen? :P
Je eigen auto's?
Die kun je dan opnieuw in je garage zetten en verkopen denk ik? Een andere reden zie ik nog niet... :P
  donderdag 7 november 2013 @ 16:28:03 #89
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133008967
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Je eigen auto's?
Die kun je dan opnieuw in je garage zetten en verkopen denk ik? Een andere reden zie ik nog niet... :P
:P zit wat in
  donderdag 7 november 2013 @ 16:35:16 #90
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133009232
er zit gewoon eb en vloed in gta... wtf?
Nog zo'n detail waar normaal niemand naar kijkt, maar op deze manier opeens heel duidelijk wordt
pi_133009336

I'M IN, 1 EXTRA DOLLAR! :D
pi_133012051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef Cryothic het volgende:
er zit gewoon eb en vloed in gta... wtf?
Nog zo'n detail waar normaal niemand naar kijkt, maar op deze manier opeens heel duidelijk wordt
Ik zag dat al eens tijdens het farmen van de missie Coveted. Die container staat langs het water. 1 keer toen het ingame stormde stonden de tegenstanders aan de linker kant op een gegeven moment tot hun middel in het water. Erg apart om te zien was dat.
pi_133013120
Sommige mensen schieten echt op alles wat beweegt zonder eerst even na te denken. Vlieg ik zo vredelievend met een Buzzard helikopter omdat ik op weg ben naar zo'n Crate Drop... schiet er opeens vanaf de weg een jochie met een uzi uit z'n auto naar me. Dat pik ik niet dus ik blaas hem op... en de twee anderen die in de auto zaten ook. Pech gehad.

Beginnen ze boos te schreeuwen naar mij alsof ik de boosdoener ben. ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
I'M IN, 1 EXTRA DOLLAR! :D
Kan je een blikje eCola van kopen.
pi_133014427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Sommige mensen schieten echt op alles wat beweegt zonder eerst even na te denken. Vlieg ik zo vredelievend met een Buzzard helikopter omdat ik op weg ben naar zo'n Crate Drop... schiet er opeens vanaf de weg een jochie met een uzi uit z'n auto naar me. Dat pik ik niet dus ik blaas hem op... en de twee anderen die in de auto zaten ook. Pech gehad.

[..]

Same. Liep ik over de stoep, rijdt zo'n gast mij omver. Why man, whyyy. ;(
  donderdag 7 november 2013 @ 19:06:59 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133014760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik schiet op alles en iedereen voordat ze mij neerschieten. In Den Beginne was er een Rickokun die eerst "HALlLLLlLOOOO :D " zei om vervolgens doorzeefd met kogels te worden.
Dat heb ik wel afgeleerd want iedereen maait elkaar neer.
pi_133014893
Mensen willen me ook neerschieten/neerknuppelen nadat ik van ze gewonnen heb met golf.

Ik heb inmiddels geleerd dat het verstandig is om gelijk weer het cirkeltje in te lopen want dan ben je onschendbaar. O-)
pi_133017357
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's :P.
pi_133017417
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's :P.
Beide.

Heb een Carbonizzare gekocht, geupgrade naar wat ik nu kan, turbos en armor op de rest van m'n muscle cars gedaan. Nu nog 200,000 over. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 7 november 2013 @ 20:07:25 #99
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133017490
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
groot huis, een bus :') en een banshee.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 7 november 2013 @ 20:08:10 #100
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133017535
Ik ga voor een 9F. De rest blijft op de spaarrekening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')