die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtintenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, vrijdag
Ze wilde lichtroze dus heb ik goudtinten gebruiktLichtroze bij een moeder van drie pubers
Gelukkig vond ze het wel mooi
Disagreequote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Bij een ander is het makkelijker als bij jezelfje kunt het beter zien, staat er beter voor en kunt het ooglid straktrekken.
Ohai
ik ben het absoluut oneens met deze stellingquote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Bij een ander is het makkelijker als bij jezelfje kunt het beter zien, staat er beter voor en kunt het ooglid straktrekken.
Ohai
Dan zal het wel komen doordat mijn rechteroog altijd een soort vage *twitchtrilknipperkromtrekbibber* doet ergens halverwege de lijn ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtinten(gebruik ik vaak voor een basic look waar ik rode lipstick draag... heb je een heel zachte look
)
[..]
DisagreeIk vind het écht heel moeilijk bij een ander......
Doordat ik precies weet hoe mijn oog gevormd is; weet ik ook wat ík het makkelijkst kan hebben qua look enzo.. Maar elke ooglid is anders; dus dan moet je daarop aanpassen en dat kan ik dus niet.. Tenzij mijn mama want die heeft dezelfde ogen als ik
En eyeliner bij een ander blijft humpfff
![]()
Achter haar gaan staan en over haar hoofd heen hangenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon haar linkeroog prima trouwens, maar hoe zet je bij iemand anders een eyelinert op het rèchteroog
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky andersquote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtinten(gebruik ik vaak voor een basic look waar ik rode lipstick draag... heb je een heel zachte look
)
[..]
DisagreeIk vind het écht heel moeilijk bij een ander......
Doordat ik precies weet hoe mijn oog gevormd is; weet ik ook wat ík het makkelijkst kan hebben qua look enzo.. Maar elke ooglid is anders; dus dan moet je daarop aanpassen en dat kan ik dus niet.. Tenzij mijn mama want die heeft dezelfde ogen als ik
En eyeliner bij een ander blijft humpfff
![]()
Met je linkerhandquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon haar linkeroog prima trouwens, maar hoe zet je bij iemand anders een eyelinert op het rèchteroog
heb ik ook gedaan, incl boobie facewrapquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Achter haar gaan staan en over haar hoofd heen hangen
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, incl boobie facewrap
Ik wil ook lichtroze!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Mascara doe ik bij mezelf altijd wel linkeroog met links, rechteroog met rechtsquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope!!!!
What are thisik kan nèt koffie drinken zonder te morsen met links
![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Werkt veel fijner ook dan met je rechterhand![]()
SORRY MEVROUWquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope!!!!
What are thisik kan nèt koffie drinken zonder te morsen met links
![]()
Leftiesquote:Op donderdag 7 november 2013 09:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij mij wel
[..]
SORRY MEVROUW
lefty-joke
Ik lees hier telkens dat haar poes mediterrans bruin isquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky anders
Owjah crapquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky anders
[..]
ik denk dat dat ook wel juist isquote:Op donderdag 7 november 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik lees hier telkens dat haar poes mediterrans bruin is_____
Ongetwijfeld. Maar de mi met roze oogschaduw erop had ik liever overgeslagenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook wel juist is![]()
oud rimpelig lijk van mequote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA WRIJF HET ER MAAR WEER IN
IK STA AL MET TWEE BENEN IN MIJN KIST HUUUUU
Jepquote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij ook?
Wel grappig, van mijn directe collega's is 70% ook linkshandig.
geen boobie facewrap?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit me nu heel erg af te vragen hoe Lin dat op mijn bruiloft heeft gedaan... Vlg mij wel met links idd... LIIIHIIIIINNNNNNN![]()
Eyeliner met wing laat ik nog maar even voor wat het isquote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Rechts werkt fijner; maar ik kan mijn eyeliner ook met links... Niet mét wing thoughDie moet echt met rechts
Nee ze stond steeds voor me... Wel mooie inkijk thoughquote:
^^quote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eyeliner met wing laat ik nog maar even voor wat het isDat heb ik een paar keer geprobeerd en ik krijg ze nooit gelijk
Vooral leuk als rechtshandigen je dan bewonderend gaan vertellen hoe knáp het wel niet is dat jij met links kunt schrijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap echt NIET hoe mensen met rechts kunnen schrijven
Dat hebben rechtshandigen ook naar linkshandigen toequote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap echt NIET hoe mensen met rechts kunnen schrijven
Ja in het begin lukt het voor geen meter; nu kan ik ze rédelijk matchen; maar soms moet ik em ook gewoon opnieuw doen... of helemaal weghalen omdat het echt niet luktquote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eyeliner met wing laat ik nog maar even voor wat het isDat heb ik een paar keer geprobeerd en ik krijg ze nooit gelijk
Ja en in no time flinke kramp in mijn handquote:Op donderdag 7 november 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik met rechts schrijf is het echt zo'n peuterhandschrift
Ja ditquote:Op donderdag 7 november 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en in no time flinke kramp in mijn hand
Das dus echt weer zoiets wat ik dan alleen maar kan doen als ik geen oogschaduw draag, anders moet alles helemaal opnieuw. Geeeeeen tijd voor 's ochtendsquote:Op donderdag 7 november 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja in het begin lukt het voor geen meter; nu kan ik ze rédelijk matchen; maar soms moet ik em ook gewoon opnieuw doen... of helemaal weghalen omdat het echt niet luktMoet er nog meer op oefenen maar gaat steeds beter
Whooptiedooquote:Vandaag op woensdag 6 november zijn Esther & Frank de trotse ouders geworden van een kerngezonde zoon met de naam Boyd. Wij willen graag dit heugelijke feit met jullie delen en vieren. Daarom ontvang je in een geheel versierde winkel vanaf donderdag 7-11-2013 t/m zaterdag 9-11-2013 10% kassakorting. Deze korting is alleen geldig in onze winkel (Beukweg 90, Hengelo Ov.) en dus niet geldig via onze webshop.
Badjas ftw!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Dwyn het volgende:
Kut, de deurbel en ik ben nog niet aangekleed.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whooptiedoo
Moest je me daar nou voor mailen?
Ik doe het altijd wel, al is het maar heel basic. Ik ben te ijdel om het niet te doenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou eigenlijk toch ook weer eens wat op m'n bakkes moeten smotsen zo hier en daar, ik begin er verlept uit te zien
Maar ik ben te lui
Sowieso mascara anders heb ik zo'n leeg gezicht.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel, al is het maar heel basic. Ik ben te ijdel om het niet te doen
Ik zou er echt eerder voor op moeten staan en het stiekem op moeten doen als Stef niet kijkt, anders gaat hij ervandoor met mijn spullenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel, al is het maar heel basic. Ik ben te ijdel om het niet te doen
Jup, dit. Al scheelt het dat jij een bril hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga sowieso altijd met mascara weg en dan iets van eyeliner ofzo. Anders lijkt het net alsof ik niet wakker ben ofzo
Naja juist niet vind ik, omdat die bril juist m'n ogen accentueerd dus als ik dan gaan mascara/eyeliner op heb dan heb ik dus echt slaperige ogenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, dit. Al scheelt het dat jij een bril hebt
Vanmorgen ook alleen beetje oogschaduw en mascara, want regen, maar altijd ièts. De laatste keer dat ik make-uploos op kantoor kwam (omdat veel moeten huilen) zag ik er ook zonder te huilen uit als een lijk en kreeg daar ook velen opmerkingen over. Doen we dus niet meer
Ditquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
Werk = altijd make-up op
Weekend = als ik ergens naartoe moet, make-up; anders niks
ditquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
Werk = altijd make-up op
Wat verwoord je dat mooiquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik thuis ben en niet van plan was om weg te gaan en er komt ineens toch iets tussen, dan wachten mensen maar ff een paar minuten zodat ik me toonbaar kan makenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja juist niet vind ik, omdat die bril juist m'n ogen accentueerd dus als ik dan gaan mascara/eyeliner op heb dan heb ik dus echt slaperige ogenMaar zelfs als ik nergens heen ga doe ik make-up op, voor het geval dat ik wel ineens weg moet
maar net als vandaag dat ik beetje derp in m'n pj enzo, dan blijf ik lekker makeuploos
Dit. Maar make-up bestaat bij mij uit foundation, eyelinertje, mascara en eventueel wat lipglans. 3 minuten werkquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
Werk = altijd make-up op
tuurlijk niet, das enkel een kwestie van wat je gewend bentquote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga me inmiddels bijna afvragen of er iets mis met me is als ik denk dat mijn hooft er best acceptabel uitziet zonder makeup.
er zijn wel meerdere dingen mis met jou toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga me inmiddels bijna afvragen of er iets mis met me is als ik denk dat mijn hooft er best acceptabel uitziet zonder makeup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel in een onesie maar niet zonder makeup?quote:
Ja alleen al voor een beetje mascara iddquote:Op donderdag 7 november 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik thuis ben en niet van plan was om weg te gaan en er komt ineens toch iets tussen, dan wachten mensen maar ff een paar minuten zodat ik me toonbaar kan maken
ik heb het niet over mezelf schaar!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel in een onesie maar niet zonder makeup?
Gelukkig, anders was die logica teveel voor me geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het niet over mezelf schaar!
Als ik op een zaterdag met een vriendin ga shoppen, dan maak ik me wel een beetje op. Als ik gewoon zelf ff de stad in ga, dan ga ik er geen moeite voor doen. Ook niet om ff boodschappen te doen idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ik durf trouwens wel zonder makeup de deur uit te gaan, ik ga echt niet voor boodschappen doen helemaal opmaken, maar ik wordt dan wel chaggie als mense nvragen OMFG WAT ZIE JE ERUIT BEN JE ZIEK?
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup jup jup jupquote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik stap gerust zonder make up de deur uit. Fuck them.
Maar ik voel me wel beter met.
yepquote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik op een zaterdag met een vriendin ga shoppen, dan maak ik me wel een beetje op. Als ik gewoon zelf ff de stad in ga, dan ga ik er geen moeite voor doen. Ook niet om ff boodschappen te doen idd.
Ik heb meer moeite met naar buiten gaan met mijn bril op, ik zal dan toch wel snel alsnog ff mijn lenzen in doenIn de zomer ook wel vooral zodat ik ook een zonnebril kan dragen (want die heb ik niet op sterkte) maar voornamelijk gewoon omdat ik mijn hooft met bril gewoon niet mooi vind en eigenlijk niet wil dat anderen dat zien
![]()
Ik loop thuis altijd rond in een makkelijke broek en fleecevest. Deels omdat lekker comfortabel en deels omdat alles toch onder de haren zit zodra er een kat in de buurt komt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie zouden me moeten zien als ik in het weekend de hont ga uitlaten.
Dan word ik laat wakker en vind het zielig als hij moet wachten tot ik ontbeten heb (ik ontbijt altijd eerst en kleed me dan aan). Dus dan doe ik even snel iets aan dat lijkt op een broek, bril op, jas aan en gaan. In m'n slaapshirt, zonder m'n haar te kammen, zonder bh, the works![]()
En dat voornamelijk omdat het me te ver gaat om in een pyamabroek naar buiten te gaan![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet nee..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
Urban Decay is nu nergens meer in NL te koop toch?
Dan maar hopen dat oma mijn lootje niet trekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee..
Nopequote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
Urban Decay is nu nergens meer in NL te koop toch?
Ik doe ook mijn slonzige broek aan in het weekend om de hond uit te laten.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie zouden me moeten zien als ik in het weekend de hont ga uitlaten.
Dan word ik laat wakker en vind het zielig als hij moet wachten tot ik ontbeten heb (ik ontbijt altijd eerst en kleed me dan aan). Dus dan doe ik even snel iets aan dat lijkt op een broek, bril op, jas aan en gaan. In m'n slaapshirt, zonder m'n haar te kammen, zonder bh, the works![]()
En dat voornamelijk omdat het me te ver gaat om in een pyamabroek naar buiten te gaan![]()
![]()
![]()
GA JE CARNAVAL VIEREN ERMAHGERDquote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn onesie geen koeienprint had zou ik ook boodschappen gaan doen zo.
Overigens kan ik dit jaar eens niet wachten op carnaval, want dan ga ik het doen!
Met foto's!
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn naked 1 is nog bijna niet gebruikt![]()
![]()
nee, ik ga geen carnaval vieren. Maar in die week durf ik wel in mijn onesie naar de Jumboquote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe ook mijn slonzige broek aan in het weekend om de hond uit te laten.Dan heb ik daar ook allemaal geen tijd voor
[..]
GA JE CARNAVAL VIEREN ERMAHGERD
Ik neig ook heel erg om mijn olifantenonesie aan te doen met carnaval; maar ik denk dat cif dan echt niet met mij mee wil![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ga geen carnaval vieren. Maar in die week durf ik wel in mijn onesie naar de Jumbo
In die week ga je op in de menigte als je zo'n pak aan hebt in de supermarktquote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ga geen carnaval vieren. Maar in die week durf ik wel in mijn onesie naar de Jumbo
Ditquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn naked 1 is nog bijna niet gebruikt![]()
![]()
Daarom, maar dan heb ik het wèl gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In die week ga je op in de menigte als je zo'n pak aan hebt in de supermarkt
Ik vind het dan altijd zo grappig als je dan in carnavalsoutfit op de fiets zit op weg naar het cafe, en de mensen die geen carnaval vieren, en in hun normale kleren bij de bushalte staan of zo, zich opgelaten voelen omdat zij op dat moment uit de toon vallenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom, maar dan heb ik het wèl gedaan
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom, maar dan heb ik het wèl gedaan
volgens mij heb je een pallette van DB dat dezelfde kleuren heeft als Naked basics, dacht zoiets de vorige keer te hebben gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind die naked basics nog wel mooi maar volgens mij als ik in mijn kast zoek kan ik die kleuren ook wel bij elkaar vinden plus ik wil eerst zooi opmaken maar dat komt er bijna niet van
Met carnaval ook niet nee?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe ook mijn slonzige broek aan in het weekend om de hond uit te laten.Dan heb ik daar ook allemaal geen tijd voor
[..]
GA JE CARNAVAL VIEREN ERMAHGERD
Ik neig ook heel erg om mijn olifantenonesie aan te doen met carnaval; maar ik denk dat cif dan echt niet met mij mee wil![]()
DB?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
volgens mij heb je een pallette van DB dat dezelfde kleuren heeft als Naked basics, dacht zoiets de vorige keer te hebben gezien
t zou mij nix verbazenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
volgens mij heb je een pallette van DB dat dezelfde kleuren heeft als Naked basics, dacht zoiets de vorige keer te hebben gezien
Die heb ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind deze ook mooi
http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/naturaleyekit/
Daarvan heb ik gewoon kleuren leegquote:Op donderdag 7 november 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind deze ook mooi
http://www.beautybay.com/cosmetics/toofaced/naturaleyekit/
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk niet dat ik ooit een pannetje heb gezien van een oogschaduw
I know... Ik wil weer wat strenger zijn voor mezelf. Gister weer goed gesport (nu al spierpijnquote:Op donderdag 7 november 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Vlaai is de moeite niet waard![]()
*mmmmantra
Ik kreeg van B gister al een waarschuwing ja... Hij vroeg zich af of ik die ook nog tegen het lijf kon lopen als ik naar huis ga, maar als het goed is niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Maisnon het volgende:
Word gezellig in Eindhoven met al die hooligans vanavond. Ik woon natuurlijk midden in the danger zone
Voor 1 stukje vlaai moet je zeven kilometer rennen!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
I know... Ik wil weer wat strenger zijn voor mezelf. Gister weer goed gesport (nu al spierpijn) en dat wil ik niet 'verpesten' door nu random rotzooi te pakken. Dan liever morgen wel genieten van een klein stukje
Heb je nog meer mmmmantra's? Op deze manier heb ik helemaal geen zin meer in snaaienquote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 1 stukje vlaai moet je zeven kilometer rennen!
*mmmmantra
Always a pleasure!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je nog meer mmmmantra's? Op deze manier heb ik helemaal geen zin meer in snaaien
ik word er zelf een beetje misselijk van, van de gedachte alleen alquote:
Ja ik moet langs een park naar huis fietsen en hoop niet dat ze daar zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg van B gister al een waarschuwing ja... Hij vroeg zich af of ik die ook nog tegen het lijf kon lopen als ik naar huis ga, maar als het goed is niet...
Oh joyquote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die staan op elke hoek te wachten om elke vrouw die ze tegen komen te verkrachten idd
Oja mandarijnen tijd omnomquote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Yesssss, mandarijn gevonden![]()
Ik dacht dat ik er maar 1 bij me had (en die moet tot de lunch wachten) maar heb nog een tweede. Dus kan ik toch wat nommen
En ja ik hou niet van fruit, maar de mandarijnen zijn nu zo heerlijk zoet, dat vind ik dan wel weer echt lekker
past die nog wel harharquote:Op donderdag 7 november 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hamburgerboek
Nog een hamburgerboek in boxtel bezorgd hebben liggen
Nog geen hamburgertrui
Hamburgerboek?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hamburgerboek
Nog geen hamburgertrui
En ook geen unicorntruiquote:Op donderdag 7 november 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hamburgerboek
Nog geen hamburgertrui
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hamburgerboek?
Bladzijde 1: de burger kan op een zacht broodje, maar ook op iets anders!
Bladzijde 2: een plakje kaas is optioneel!
Bladzijde 3: pak mayo...
Bladzijde 4: of curry!
Of wat staat er eigenlijk in?
inleidingquote:Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hamburgerboek?
Bladzijde 1: de burger kan op een zacht broodje, maar ook op iets anders!
Bladzijde 2: een plakje kaas is optioneel!
Bladzijde 3: pak mayo...
Bladzijde 4: of curry!
Of wat staat er eigenlijk in?
Bij een bijgerecht voor een hamburger denk ik aan frietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
bijgerechten is zelf relish maken, aardappelsalade, ingemaakte uien, uienringen. Zelf mosterd maken, zelf ketchup maken etc etc etc :v
Jij hebt duidelijk nog nooit een eckte goede hamburger gegeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een bijgerecht voor een hamburger denk ik aan friet
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 7 november 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een eckte goede hamburger gegeten.
Ik zal een burgeravond houden, 15 euro pp entreequote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Ga jij die voor mij maken?
Neger skillsquote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ze ontwijkt mijn vraag wel handig
Ik weet toch niet eens of ik m ooit gepast hebquote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ze ontwijkt mijn vraag wel handig
Met 2,50 per cupcake als afsluiting zekerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal een burgeravond houden, 15 euro pp entree![]()
Godsammequote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met 2,50 per cupcake als afsluiting zeker
Nee 3.50 anders maak ik toch geen winstquote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Met 2,50 per cupcake als afsluiting zeker
Ja ik was benieuwd naar de cupcakesquote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi lorren zit je op mijn site te gapen?
Chocolade met chocoladestukjesquote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet voor zaterdag ook muffins maken maar ik weet niet wat voor
Ik had je post gelezen, maar zoals jij ze omschrijft ga ik er ook geen 2.50 voor neertellen neequote:Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze waren wel ok hoor. Alleen hoorde je van de topping al dat suiker over je tanden knarsen. Dat hoort nieee![]()
En niet 2.50 p.s. waard want zo speciaal dat je ze zelf niet kunt maken was het ook niet
Een vriendin van me vond ze helemaal geweldig, die is er ook al een paar keer geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had je post gelezen, maar zoals jij ze omschrijft ga ik er ook geen 2.50 voor neertellen nee
Ja Sjon wou iets met vanille zei ie. Hij is zaterdag jarig en der komt wat familie van zijn kant, maar ik kan wel een cheesecake maken ofzo maar zijn familie zijn rare etersquote:Op donderdag 7 november 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chocolade met chocoladestukjes
Of gewoon vanille met chocoladestukjes. Zulke simpele zijn altijd mijn favoriet
This is worthless without priemquote:
Koop een vlaai bij AH en bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja Sjon wou iets met vanille zei ie. Hij is zaterdag jarig en der komt wat familie van zijn kant, maar ik kan wel een cheesecake maken ofzo maar zijn familie zijn rare etersgelukkig ben ik niet thuis zaterdag
Maar jij bent sowieso behoorlijk kritisch qua eten in het algemeenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een vriendin van me vond ze helemaal geweldig, die is er ook al een paar keer geweest.
Dus als je niet kritisch bent en nooit zelf bakt dan denk ik dat je ze wel goed vind.. Maar ik bak wél zelf en ben een zeikerd dusjaHet enige waar ik zelf nog in faal is spuitwerk (hihaho ik zei spuit)
KOM 17 NOV. KIJKEN DANNNNNquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
This is worthless without priem
ik vind een knaak per cakeje gewoon zo overpricedquote:Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een vriendin van me vond ze helemaal geweldig, die is er ook al een paar keer geweest.
Dus als je niet kritisch bent en nooit zelf bakt dan denk ik dat je ze wel goed vind.. Maar ik bak wél zelf en ben een zeikerd dusjaHet enige waar ik zelf nog in faal is spuitwerk (hihaho ik zei spuit)
Ja zat ik ook aan te denken idd, appelkaneel muffinsquote:
Nah wil zelf ook muffins etenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop een vlaai bij AH en bespaar je de moeite.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind een knaak per cakeje gewoon zo overpriced
Als het nou echt echt echt fantastisch was dan zou ik het betalen. Maar ja, gemiste kans. Het is er wel druk dus vies zijn ze nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind een knaak per cakeje gewoon zo overpriced
HUISWERK OP DE TRIBUNE !!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DeadlinesEn dan is de 16e ook waardeloos voor school.
SPOILER: ik verwonder mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je was toch niet thuis wanneer ze langskomen? Wat maakt het dan uit wat hij ze voor zet?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken idd, appelkaneel muffinsen dan vanille/chocolademuffins.
[..]
Nah wil zelf ook muffins eten.
En der komt gewoon GEEN vlaai in dit huis
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
escortgirl. Kan niet andersSPOILER: ik verwonder mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Ja of rijke ouders, een van de tweequote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
escortgirl. Kan niet anders
Ik vind niks mis met vlaaiquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wat is er mis met vlaai :v
Ik kan me herinneren dat jij bakmixen met 'alleen water toevoegen' koopt
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzoquote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar misschien toch niet zo'n goed idee
Omdat het niet from scratch handgemaakt is en ik het meel niet uit eigen mijn eigen korenveld heb gehaald en zelf vermalen met biologische linksdraaiende cacaoquote:
Ja dat is wel een gemiste kansquote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het niet from scratch handgemaakt is en ik het meel niet uit eigen mijn eigen korenveld heb gehaald en zelf vermalen met biologische linksdraaiende cacao
Sjon en zijn familie kennen alleen maar multivlaai, daar halen ze dus met iedere verjaardag vlaaiquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je moet wel zelf boter toevoegenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is wel een gemiste kans
Ja dan vreten ze het toch wel op? Die vlaai?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjon en zijn familie kennen alleen maar multivlaai, daar halen ze dus met iedere verjaardag vlaai
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het niet from scratch handgemaakt is en ik het meel niet uit eigen mijn eigen korenveld heb gehaald en zelf vermalen met biologische linksdraaiende cacao
Maar eten ze dat dan wel? Anders is het ook zonde tochquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Diconnected het volgende:
En naja een vlaai is ook duurder dan zelf wat bakken. heb alle bakdingen in huis
Bij de Appie zijn ze niet zo duur en daar zitten toch wel lekkere bijquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een appelkruimelvlaai kost 5.50, ik zou het wel weten
Ja die is van de appiequote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij de Appie zijn ze niet zo duur en daar zitten toch wel lekkere bij
Ik zal eerst wel navragen of ze wel muffins lustenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar eten ze dat dan wel? Anders is het ook zonde toch
klinkt lekker!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
inleiding
klassieke burgers
gourmetburgers
wereldburgers
bijgerechten
priem, lindy en ik zijn er toch? Wij eten alles.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had nog een pak browniemix staan uit m'n dr.oetker-pretpakket. Dacht dat ik die leuk voor de meet kon maken, aangezien Fred die dingen niet eet.
Maar misschien toch niet zo'n goed idee
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
priem, lindy en ik zijn er toch? Wij eten alles.
Die had je nog niet eerder gebruikt?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was al teleurgesteld toen ik dat pak kreeg dat je zelf boter moet toevoegen. WEET JE HOEVEEL WERK?![]()
Aan de andere kant mooie kans om m'n keukenweegschaal te gebruiken
Wat voor boter zou je nemen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was al teleurgesteld toen ik dat pak kreeg dat je zelf boter moet toevoegen. WEET JE HOEVEEL WERK?![]()
Aan de andere kant mooie kans om m'n keukenweegschaal te gebruiken
Margarine lightquote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor boter zou je nemen?
Jawel, ik heb afgewogen hoeveel voer de hont moest hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die had je nog niet eerder gebruikt?
Datgene dat Fred in de koelkast heeft liggen om te bakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor boter zou je nemen?
Ik gebruik de mijne ook vooral om het voer voor de kat af te wegenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jawel, ik heb afgewogen hoeveel voer de hont moest hebben![]()
En Fred heeft een keer afgewogen dat we allebei precies evenveel groente in ons eten hadden, maar dat was meer omdat het kan
Nee joh, gewoon vloeibare bakboterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Datgene dat Fred in de koelkast heeft liggen om te bakken.
Zal wel margarine zijn.Het hoort zeker rechstdraaiende zwahili-roomboter te zijn?
![]()
Als je die app gebruikt om daadwerkelijk garpige strips mee te maken vind ik hem best leukquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, mijn feestboeklijst heeft de bitstrips ontdekt
Goeie wel. Of gewoon dat spul dat ik normaal op m'n brood smeerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon vloeibare bakboter
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben ik nou zo'n zeikerd die alleen baksels maakt met roomboter?![]()
Aidsgestoordequote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weeg alles af, zelfs mijn brood#OCD
jaaaaa tenzij adhoc en de jumbo dicht en alleen blue band in koelkastquote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe jij bakt toch ook alleen met roomboter? TOCH TOCH TOCH?![]()
lolquequote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe dat alleen met boterkoek, de rest met margarinequote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat wiegen in een hoekje
roomboterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
lekker uitzetten danquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, mijn feestboeklijst heeft de bitstrips ontdekt
Roomboterquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn buik zwelt ter plekke op alleen al bij het lezen hiervanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
RoomboterALS ik al iets maak, dan moet het vet
. Zo hadden we eens een cheesecake met 9 pakjes roomkaas, een bodem van koekjes met roomboter en enorm veel suiker. LEKKER JONGE!
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe is stiekem zo raar. Ik hou ervan
Loze opmerking zonder plaatjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik wil een stretchy magic
Want het ene sneetje is zwaarder dan het andere...?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zelf ook pas net terug van pauzequote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Potver joe gais...
Eerst de hele ochtend aan1 stuk door kletsen en dan heb ik pauze en is iedereen verschwunden
Nu is mijn pauze voorbij
ja, dat ook, en omdat ocd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want het ene sneetje is zwaarder dan het andere...?
*zwaait*quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ah okquote:
Dat is ook wel opmerkelijk te noemenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb mensen al veel dingen horen afwegen, maar nog nooit hun brood eigenlijk
Ik dacht dat ik al erg was dat ik bijna nooit 3 aaneengesloten boterhammen pak, maar altijd 2 uit het midden en 1 in de buurt van het uiteinde als ik merk dat er best een groot verschil zit in de grootte, zodat ik ongeveer hetzelfde meeneem elke keer![]()
Drukste moment is bij mij de middagpauze omdat dan iedereen gaat bellen "want dan kun jij mijn computer overnemen en werken terwijl ik mijn broodje opkaan"quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Potver joe gais...
Eerst de hele ochtend aan1 stuk door kletsen en dan heb ik pauze en is iedereen verschwunden
Nu is mijn pauze voorbij
Ja, opmerkelijk is my middle namequote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel opmerkelijk te noemen
De logicaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Drukste moment is bij mij de middagpauze omdat dan iedereen gaat bellen "want dan kun jij mijn computer overnemen en werken terwijl ik mijn broodje opkaan"
JA WANT IK MOET GEEN PAUZE HE![]()
![]()
*nomt van haar appel*
jij vergeet toch altijd je eten dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Drukste moment is bij mij de middagpauze omdat dan iedereen gaat bellen "want dan kun jij mijn computer overnemen en werken terwijl ik mijn broodje opkaan"
JA WANT IK MOET GEEN PAUZE HE![]()
![]()
*nomt van haar appel*
Dat is waarquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij vergeet toch altijd je eten dus dat maakt niet uit![]()
Ik zag je filmpjequote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb werk waarbij ik koesiewoesiekittens mag terroriseren
Die kinderen eromheen zijn een beetje jammerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag je filmpjeVervelend werk joh
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb werk waarbij je af en toe een student aantreft die een banaan in de vloeibare stikstof gooit om er vervolgens met een hamer op te slaan. Omdat het kan
Groot gelijk. Als je toegang hebt tot vloeibare stikstof snap ik niet dat je nog andere dingen gedaan krijgt dan dingen er in gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb werk waarbij je af en toe een student aantreft die een banaan in de vloeibare stikstof gooit om er vervolgens met een hamer op te slaan. Omdat het kan
Nope, je bent echt niet helemaal goedquote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk dus echt dat er tot 35 gram verschil kan zitten in het gewicht van vier boterhammen. Dat zijn 100 kcals
Maar heb je dan een vast gewicht in je hoofd en als een boterham te zwaar is, pak je een andere?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk dus echt dat er tot 35 gram verschil kan zitten in het gewicht van vier boterhammen. Dat zijn 100 kcals
en filmen?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat je het erop volhoudt heel de dagquote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had gisteren trouwens wel weer een eetfaaldag
's ochtends alleen een appel. 's middags maaltijdsalade en 's avonds een half kommetje magere yoghurt met boerenmetworstjes.![]()
![]()
yoghurt met worst. Ermnermnerm!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had gisteren trouwens wel weer een eetfaaldag
's ochtends alleen een appel. 's middags maaltijdsalade en 's avonds een half kommetje magere yoghurt met boerenmetworstjes.![]()
![]()
nee, ik wil gewoon exact weten wat ik eet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar heb je dan een vast gewicht in je hoofd en als een boterham te zwaar is, pak je een andere?
Nee gewoon apartquote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat je het erop volhoudt heel de dag
Maar, yoghurt met daarin van die worstjes..?
Om 21 uur zou ik ook geen zin meer hebben om friet te halen neequote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gewoon apartMaar in mijn mond gaf het wel een aparte smaak
Ja om 18u trainen en na de training honger als een perd; maar geen brood meer in huis; en écht geen zin om friet of zoiets te gaan halen (want imo te laat... was toen 21u ofzo); dus toen maar wat yoghurt gepakt
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ow euh.. okayDat ik even het complete gezicht van ons bedrijf wordt en in heel Eindh. op verschillende billboards e.d. geplaatst ga worden
Voor een jaar... over heel eindh... at random... euh...
is dat overlegd?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ow euh.. okayDat ik even het complete gezicht van ons bedrijf wordt en in heel Eindh. op verschillende billboards e.d. geplaatst ga worden
Daar zou ik dus echt niet mee instemmenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Wat schuift dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Niks. Nee niet overlegd; maar ik vond de flyer ook niet erg en naja het is geen verkeerde foto verder; dus op zich vind ik het ook niet zo erg. Maar hij kwam het nogal raar melden "Ik heb dit als voorbeeld doorgegeven; want ik vind het toch wel tof dat jij daarop staat; dus ik wou even melden dat er kans is dat jij overal te zien bent..."quote:
Maar flyer of billboards door heel Eindhoven, klein verschilletjequote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niks. Nee niet overlegd; maar ik vond de flyer ook niet erg en naja het is geen verkeerde foto verder; dus op zich vind ik het ook niet zo erg. Maar hij kwam het nogal raar melden "Ik heb dit als voorbeeld doorgegeven; want ik vind het toch wel tof dat jij daarop staat; dus ik wou even melden dat er kans is dat jij overal te zien bent..."
Bij de flyer vroeg ie het nog van te voren tenminste![]()
Lol hmmmmmquote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben door iemand die ik ken toegevoegd aan de facebookgroep "ebaytips", en als ik kijk bij de leden zijn het ALLEMAAL vrouwen met een profielfoto van een baby in een draagdoek / ander soort babies
noquote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben door iemand die ik ken toegevoegd aan de facebookgroep "ebaytips", en als ik kijk bij de leden zijn het ALLEMAAL vrouwen met een profielfoto van een baby in een draagdoek / ander soort babies
WELLES!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |