die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtintenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het gedaan, vrijdag
Ze wilde lichtroze dus heb ik goudtinten gebruiktLichtroze bij een moeder van drie pubers
Gelukkig vond ze het wel mooi
Disagreequote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Bij een ander is het makkelijker als bij jezelfje kunt het beter zien, staat er beter voor en kunt het ooglid straktrekken.
Ohai
ik ben het absoluut oneens met deze stellingquote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Bij een ander is het makkelijker als bij jezelfje kunt het beter zien, staat er beter voor en kunt het ooglid straktrekken.
Ohai
Dan zal het wel komen doordat mijn rechteroog altijd een soort vage *twitchtrilknipperkromtrekbibber* doet ergens halverwege de lijn ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtinten(gebruik ik vaak voor een basic look waar ik rode lipstick draag... heb je een heel zachte look
)
[..]
DisagreeIk vind het écht heel moeilijk bij een ander......
Doordat ik precies weet hoe mijn oog gevormd is; weet ik ook wat ík het makkelijkst kan hebben qua look enzo.. Maar elke ooglid is anders; dus dan moet je daarop aanpassen en dat kan ik dus niet.. Tenzij mijn mama want die heeft dezelfde ogen als ik
En eyeliner bij een ander blijft humpfff
![]()
Achter haar gaan staan en over haar hoofd heen hangenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon haar linkeroog prima trouwens, maar hoe zet je bij iemand anders een eyelinert op het rèchteroog
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky andersquote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die lichtroze van naked 1 combineert ook érg mooi met de goudtinten(gebruik ik vaak voor een basic look waar ik rode lipstick draag... heb je een heel zachte look
)
[..]
DisagreeIk vind het écht heel moeilijk bij een ander......
Doordat ik precies weet hoe mijn oog gevormd is; weet ik ook wat ík het makkelijkst kan hebben qua look enzo.. Maar elke ooglid is anders; dus dan moet je daarop aanpassen en dat kan ik dus niet.. Tenzij mijn mama want die heeft dezelfde ogen als ik
En eyeliner bij een ander blijft humpfff
![]()
Met je linkerhandquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kon haar linkeroog prima trouwens, maar hoe zet je bij iemand anders een eyelinert op het rèchteroog
heb ik ook gedaan, incl boobie facewrapquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Achter haar gaan staan en over haar hoofd heen hangen
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, incl boobie facewrap
Ik wil ook lichtroze!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Mascara doe ik bij mezelf altijd wel linkeroog met links, rechteroog met rechtsquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope!!!!
What are thisik kan nèt koffie drinken zonder te morsen met links
![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Werkt veel fijner ook dan met je rechterhand![]()
SORRY MEVROUWquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope!!!!
What are thisik kan nèt koffie drinken zonder te morsen met links
![]()
Leftiesquote:Op donderdag 7 november 2013 09:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij mij wel
[..]
SORRY MEVROUW
lefty-joke
Ik lees hier telkens dat haar poes mediterrans bruin isquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky anders
Owjah crapquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent roomwit en de poets mediterraan bruin... ik vind dat je dan erggg voorzichtig moet zijn met roze, dat wordt zó snel tacky anders
[..]
ik denk dat dat ook wel juist isquote:Op donderdag 7 november 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik lees hier telkens dat haar poes mediterrans bruin is_____
Ongetwijfeld. Maar de mi met roze oogschaduw erop had ik liever overgeslagenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook wel juist is![]()
oud rimpelig lijk van mequote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA WRIJF HET ER MAAR WEER IN
IK STA AL MET TWEE BENEN IN MIJN KIST HUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |