abonnement Unibet Coolblue
pi_132993619
Ik heb een vraag over facebook icm een game, in dit geval candy crush

Ik heb op een tablet van iemand anders even mijn facebook geopend (inloggen) en sindsdien is die persoon haar voortgang in candy crush kwijt. Zij was bij lvl 193 ofzo en ik ben bij lvl 38

Ondanks dat ik volgens mij helemaal weer uitgelogd ben, blijft dat stomme ding mijn facebook gebruiken zodra de game app gestart wordt.

We hebben al 100 keer 'Facebook verbinding verbreken' aangeklikt in de app. We hebben al op 'Voortgang wissen' (zodat je weer bij lvl 1 begint ) gedaan.

dit werkt, je kunt weer lvl 1 spelen. Maar zodra je klikt op 'Verbinden met
Facebook' krijg je NIET de kans te kiezen welk facebook account je wilt gebruiken, nee hij pakt automatisch MIJN facebook gegevens en daar staat lvl 38 weer te knipperen.

Dit ondanks dat in facebook haar account actief is en niet de mijne. Ook na tig keer de Ipad opnieuw opstarten. Ook is de hele app eraf gegooid en weer opnieuw vanuit de appstore gedownload en geïnstalleerd.

Help! Hoe krijgt ze haar lvl 193 weer terug!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_132994042
Game er af gooien. Opnieuw installeren. Juiste verbinding maken. Zou moeten lukken. Maar het blijft Candy Crush, soms lukt het, soms niet.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132995775
en je kunt in de game app niet uitloggen en weer opnieuw inloggen?
je kunt gewoon bij de instellingen van candy crush je facebook afmelden.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_133000069
Het werkt weer nadat ik op een ANDERE laptop Candy Crush eraf gegooid had bij mijn facebook?!?!!?

Ik heb maar opgegeven er iets van te snappen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_147932640
Kan iemand mij vertellen hoe je je CC account echt wist? Ik wil gewoon van de hele geschiedenis van uitgespeelde levels af, ik wil niet geassocieerd worden met candycrushbejaarden maar speelde ooit uit verveling enkele levels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')